Dat zou dan de eerste keer zijn, want dat is nog nooit voorgekomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:43 schreef Irving het volgende:
Op zich zou het ook wel een goede regel zijn want nu moet de winnaar van het spel dokken -.-
Ik zou het teleurstellend vinden als de makers echt de mol pas een dag van tevoren kiezen, helemaal als het door een paar oude mollen wordt bepaald. Mol zijn lijkt me niet iets wat je zomaar even doet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:46 schreef k_man het volgende:
Ik denk wel dat het waar is dat de Mol niet eerder bekend was. De Mol zelf mag liegen en bedriegen, manipuleren en marchanderen, maar wat de programmamakers ons laten zien is de afgelopen jaren toch altijd de waarheid geweest. Natuurlijk wel op een bepaalde manier in beeld gebracht en suggestief gemonteerd, maar ik geloof niet dat we door de programmamakers ooit keihard voorgelogen zijn. Als dat nu wel zo zou zijn, vind ik dat teleurstellend.
Dat is erg inspiratieloos inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:59 schreef Meddo het volgende:
Waarom topito's? Dat was toch juist iets voor mexico
Ik hoop dat ze naar een nog kouder land gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:43 schreef Angelof9 het volgende:
Verassing kandidaten, jullie hebben het natuurlijk helemaal gehad met Noord-Ierland en dus gaan we naar een nieuwe locatie
[que gejuich]
En die nieuwe locatie is.....!
[tromgeroffel]
Gewoon Ierland!
Seizoen 3 was het beste.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:45 schreef rene90 het volgende:
Wat is een goed seizoen van de mol geweest? Heb niks te doen vandaag
Ligt ook een beetje aan hoeveel geld er te verdienen is hè. Dat wil per editie volgens mij ook wel verschillen. En de hoofdtaak is ook wel om zo min mogelijk geld in de pot te krijgen, maar je moet daarbij ook de mensen misleiden. En daar was George een kei in.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:16 schreef easy-going het volgende:
Ik zit ff op die wikipedia te kijken.
Toch wel grappig dat George als de beste Mol ever wordt beschouwd terwijl in die editie het meeste prijzengeld is gewonnen.
Leuke post.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:05 schreef Jane het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:34 schreef snowgoon het volgende:
Ik heb de eerste www.uitzendinggemist.nl
En kan nergens vinden wanneer het herhaald wordt
Kan ik het alleen nog terugzien via internet?
Dit is niet het eerste seizoen hè?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:10 schreef Utrecht het volgende:
Voor de programmamakers zit er teveel risico om niet van te voren al een mol te hebben.
Stel dat niemand de mol wilde zijn?
Misschien zijn er dit jaar wel 2 mollen. 1 al van te voren bekend en 1 ter plekke gekozen.
Van een aantal kandidaten hebben we het antwoord niet in beeld gezien: Rick, Anniek en Hans. Van deze drie moet er eentje nee gezegd hebben. Viviënne, Sebastiaan, Vera, Jon, Paula en Froukje zeiden ja. Dennis zei nee, maar begon later te twijfelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:22 schreef Jane het volgende:
Nou ja, aangezien PJH later ook zei dat er 2x nee was geantwoord en 8x ja, ga ik er vanuit dat het klopt.
En volgens mij wisten de kandidaten van elkaar wel of ze in 'het kamertje' (met de eerdere mollen) waren geweest. Daar hoor je ze over praten. Hans zegt bij binnenkomst bijvoorbeeld dat hij 'nee' heeft gezegd, waarop men gelijk reageert met 'oké, Hans is een leugenaar' o.i.d. Volgens mij omdat ze in die huiskamer konden merken of mensen via de mollenkamer kwamen of niet.
Men twijfelt geen seconde aan Annieks verhaal dat ze 'nee' had gezegd. Ze zei ook dat ze '500 euro verdiend had'. Dat kon ze alleen weten als ze 'nee' gezegd had (wat de rest ook gelijk concludeert). De rest liegt inderdaad, maar allemaal met bullshit als 'ik kreeg een andere vraag' of 'er is niet over geld gesproken' enz..
denk nog steeds dat het een spel was, de mol was al lang bekend...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Van een aantal kandidaten hebben we het antwoord niet in beeld gezien: Rick, Anniek en Hans. Van deze drie moet er eentje nee gezegd hebben. Viviënne, Sebastiaan, Vera, Jon, Paula en Froukje zeiden ja. Dennis zei nee, maar begon later te twijfelen.
Volgens mij - maar dat weet ik niet zeker - was er maar één deur waardoor ze die kamer binnenkwamen en kon je dus niet weten wie in dat andere kamertje geweest was. Ik vond Anniek niet erg overtuigend klinken, een beetje alsof ze terplekke een antwoord aan het bedenken was. En je kunt natuurlijk best gokken dat als een 'ja' je ¤ 500 kost, dat een 'nee' je dan ¤ 500 oplevert.
Het kan best zo zijn dat Anniek nee gezegd heeft, maar wat mij betreft kan het net zo goed dat Rick degene is die nee heeft geantwoord.
Had het ff nagekeken maar het was zijn eigen stem, je hoort het woord mol en je ziet het hem tegelijk zeggen op 44.09 minuut, weet niet of het nu nog zo bijzonder is eigenlijk...!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:20 schreef -ladybird- het volgende:
Misschien is het al genoemd maar wat mij opviel tijdens het invullen van de test aan het einde van de aflevering was dat de voice over (noem je dat zo?) iets vertelde over de mol, en toen het woordje mol werd uitgesproken zag je dat Dennis de test aan het invullen was en het woord mol tegelijk zei met deze stem (je hoorde hem (dennis) alleen niet)
Ga nog maar eens kijken op uitzending gemist...
Volgens mij hebben ze nooit de ''Gouden Televizierring'' gewonnenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef donutsarenasty het volgende:
heeft dit programma eigenlijk al een keer de gouden televizierring (of hoe je dat ook schrijft) gewonnen?
naar mijn mening hebben ze dat best verdiend
Wel twee keer genomineerd volgens mij. Het programma is in ieder geval door lezers van de Avrobode uitgeroepen tot beste programma van de omroep.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nooit de ''Gouden Televizierring'' gewonnen
Dan zou deze absoluut met terugwerkende kracht naar "Miss wie is de mol" Angela Groothuizen moeten gaan. Vind het nog steeds jammer dat zij het niet meer presenteert.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Wel twee keer genomineerd volgens mij. Het programma is in ieder geval door lezers van de Avrobode uitgeroepen tot beste programma van de omroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |