Da's toch kansloos.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
btw, tijdje terug had ik een topic, daarin ging iemand zo`n contactadvertentie plaatsen op marktplaats, met een foto van fotomodel. Binnen een uur 10 reacties
Valt mee, ik heb behangplakkers msn gepost op jippii.nl had hij binnen 1 minuut 28 aanmeldingenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
btw, tijdje terug had ik een topic, daarin ging iemand zo`n contactadvertentie plaatsen op marktplaats, met een foto van fotomodel. Binnen een uur 10 reacties
HOE LAAT BEN JE IN ZWOLLEquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:12 schreef Heroinjunk het volgende:
OMG, Natural born Killers, die heb ik met mn ex gezien, bazenfilm
quote:
Net als dat topic van die jongen die honderden euro's uitgaf aan zo'n duur smsnummer voordat hij erachter kwam dat het een hoax was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik ga slapen/leren/tv kijken, zoals een echte baas dat zou doen!waarom vragen jouw ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naar zaad?Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb behangplakkers msn gepost op jippii.nl had hij binnen 1 minuut 28 aanmeldingenBeat that.
Of net als dat topic van die ene jongen waarvan z'n vriendin in coma lag en iedereen geld wilde inzamelen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Net als dat topic van die jongen die honderden euro's uitgaf aan zo'n duur smsnummer voordat hij erachter kwam dat het een hoax was.
Ja, en zitten alleen maar 40 jarige mensen die cammeiden willen. Meld maar eens aan als Henk18, en als Mariska17. Kijk hoeveel uitnodigingen voor spelletjes je krijgtquote:
Link?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of net als dat topic van die ene jongen waarvan z'n vriendin in coma lag en iedereen geld wilde inzamelen.
250 euro.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of net als dat topic van die ene jongen waarvan z'n vriendin in coma lag en iedereen geld wilde inzamelen.
Ja, dat was wel link ja, want mensen waren er achter gekomen dat het niet waar was.quote:
Ja in de avond kan ik niet, dan ben ik bij me vriendinquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, en zitten alleen maar 40 jarige mensen die cammeiden willen. Meld maar eens aan als Henk18, en als Mariska17. Kijk hoeveel uitnodigingen voor spelletjes je krijgt
Oke, ja kijk dat wou ik even weten. Ik hou wel van linke soep. Van die saaie soep dat je zo kan eten is natuurlijk ook niets.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat was wel link ja, want mensen waren er achter gekomen dat het niet waar was.
In de week van de 19de.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja in de avond kan ik niet, dan ben ik bij me vriendinHeel mischien dat ik middag kon maar dat is ook niet zeker. Wanneer Groningen????????
Soep eten tijdens een coma is sowieso geen pretje. Blijft er zo'n soepballetje hangen in je infuus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oke, ja kijk dat wou ik even weten. Ik hou wel van linke soep. Van die saaie soep dat je zo kan eten is natuurlijk ook niets.
wat een kuthumor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:17 schreef MouzurX het volgende:
Wie heet er biogarde en zegt de hele tijd "Tits"?![]()
Noohh ik had lapo![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Soep eten tijdens een coma is sowieso geen pretje. Blijft er zo'n soepballetje hangen in je infuus.
nu aan het luisterenquote:
Slayershirts zijn kankerlelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
nu aan het luisteren
deze tip
tijd gehad
zelfs met slayer shirts
nu meer mellow
gaat dat samen denk je?
klik nietquote:
okquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Slayershirts zijn kankerlelijk
Forum Opties | |