Jeej, jij moet meedoen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:15 schreef feelsgoodman het volgende:
Geinig! Nooit goed in geweest maar alsnog een toffe game, ook maar weer eens downloaden dus.
Ja ik had af en toe ook een gelukstreffer want ik zag helemaal niemand en ging maar spammen met de flakcannonquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:43 schreef Desunoto het volgende:
Ik vermoorde ontzichtbare mensen, dat dan weer wel
Volgens mij niet. Als het goed is staan al die skins al op je Unreal Tournament install. We spelen alleen maar op maps die al in het originele spel zaten dus het hoort redelijk snel te gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:22 schreef morgane het volgende:
Moet ik elke keer als ik de server wil openen al die skins weer downloaden?
Ja sorryquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:06 schreef Wisheh het volgende:
Ja maar merk toch dat er aardig word geklaagd over lag. En ja ook al kan ik daar weinig aan doen toch vind ik het irritantEn heb altijd al een server ergens willen neerzetten met een goeie lijn dus dit is ook wel een extra reden. Het word niet alleen een game server dan maar ook andere server applicaties.
Heb in principe al een server maar co-locating kost me gewoon te veel in de maand. Het blijft toch beetje hobbie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |