all the time babe.. maar je moet ook geen fles nemen, maar een lekkere vleesdolk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:09 schreef damsco het volgende:
Ik heb net een fles in mijn anus gestopt en nu bloed het. Gebeurt dat jullie vaker?
Groetjes,
Veldmuis
mijn wereld welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk niet dat de wereld er na Idols beter op is geworden
Ja maar nu zit de fles ook vast. Wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
all the time babe.. maar je moet ook geen fles nemen, maar een lekkere vleesdolk!
en dan helemaal tot aan het schaamhaar.. hmmmmm je weet niet wat je mist
erwtensoep, bruine bonen, een flinke fles olijfolie opdrinken, en dan afwachtenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja maar nu zit de fles ook vast. Wat moet ik doen?
Groetjes,
Een onzeker visje
heb je groene zeep?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja maar nu zit de fles ook vast. Wat moet ik doen?
Groetjes,
Een onzeker visje
volgens mij is dit ventje niet zo tight meer, ik denk ook niet dat dit zo´n 033 cl colaflesje is maar meer een 2 liter fles, volgens mij is deze knul al vaker goed hard doorgeneuktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:13 schreef Ang3l het volgende:
Flink hard aanknijpen, dan versplinterd ie vanzelf.
Ja, goatse is er niks bijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij is dit ventje niet zo tight meer, ik denk ook niet dat dit zo´n 033 cl colaflesje is maar meer een 2 liter fles, volgens mij is deze knul al vaker goed hard doorgeneukt
die zijn ook waar! heb thuis een beautycase, naald hakken jurken en pruikenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:17 schreef damsco het volgende:
Wel leuk dat alle vooroordelen over homo's hier worden bevestigd. Mogen jullie bedenken wat ik hiermee bedoel.
past die fles er ook nog bij?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:14 schreef damsco het volgende:
Dankjewel. Als dank een mooi plaatje
[ afbeelding ]
ja heerlijk he, oversexte op jonge jongentjes geilende bejaarde mannen, die er op kicken om hetero´s te shockerenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:17 schreef damsco het volgende:
Wel leuk dat alle vooroordelen over homo's hier worden bevestigd. Mogen jullie bedenken wat ik hiermee bedoel.
ohhh kindje ja!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
die zijn ook waar! heb thuis een beautycase, naald hakken jurken en pruiken
Draag het lieft mijn prada hand tas mee naar het werk.
en rand alle leuke of minder lekkere heteromannen aan
Die doe ik zelf aan heeft namelijk een onwijs leuke grote strik op de achterkant ter hoogte van mijn ANUS!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohhh kindje ja!!
we moeten nog eens een party houden he! ik wil een strapless dress voor als ik op moet treden als Corry Konings!
ik wil en jurk met een split zo mn anusje in!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:31 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Die doe ik zelf aan heeft namelijk een onwijs leuke grote strik op de achterkant ter hoogte van mijn ANUS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |