quote:
dit soort filmpjes, en dan verder vervolgfilmpjes gaan kijken, dat helpt echt tegen de zwaarste depressie'squote:

I KNOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOWWWW HAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit soort filmpjes, en dan verder vervolgfilmpjes gaan kijken, dat helpt echt tegen de zwaarste depressie's
probeer het in het topic voor wanhopige vrouwen.. die zijn al bij deeltje 89372 geloof ik,mquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:48 schreef damsco het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben opzoek naar een date voor een bekende van mij.
Groetjes,
Veldmuis
Jahquote:
dat lekkertje negeerde jou in z'n topicquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
probeer het in het topic voor wanhopige vrouwen.. die zijn al bij deeltje 89372 geloof ik,m
hier maak je iig weinig kans
oohhh nasty!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hevig
het is een KLB baas, dus wel tijgerbalsem gebruiken
tis ook niet neukbaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat lekkertje negeerde jou in z'n topic
mooi. anders had je op zijn minst een paar klappen op je oogkas kunne verwachtenquote:
how rude!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:57 schreef damsco het volgende:
[..]
mooi. anders had je op zijn minst een paar klappen op je oogkas kunne verwachten
oeh!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:57 schreef damsco het volgende:
[..]
mooi. anders had je op zijn minst een paar klappen op je oogkas kunne verwachten
Whehe, ik zou niet DURVEN!quote:
gebruik de tijgerbalsem!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
oeh!
je wordt opeens wel heel erg neukbaar!
heb je wel eens in een sling gelegen?
en moet ik dan zeggen "liggen bitch" als we elkjaar slaan?
dan smeer ik zn mankutje in.. en dan ram ik mijn lekkende paal in zijn vochtige ster..quote:
shit zo krijg ik zin in sex en mijn mannetje ligt alleen in bedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
dan smeer ik zn mankutje in.. en dan ram ik mijn lekkende paal in zijn vochtige ster..
hmmmmm
owja?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
shit zo krijg ik zin in sex en mijn mannetje ligt alleen in bed
AS IF, ik ben net ff terug maar geloof dat jij SEX op je borst hebt laten tatoeterenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
owja?
meestal ben ik toch vrij vriendelijk en asexueel
Tocata en fugue in d minor... of zoietsquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tocata en fugue in d minor... of zoiets![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tocata en fugue in d minor... of zoiets![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
AS IF, ik ben net ff terug maar geloof dat jij SEX op je borst hebt laten tatoeteren
Je weeeeet toooooch!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:07 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wat je zegt Ang3l
wat je zegt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |