quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
is dat je vader........![]()
Dacht uhm
nee.. ik wordt zelden knuffelig..quote:
je hebt 1 broer, verder niets?quote:
gezellig! (ik word heel knuffelig en gevoelig enzo. Maar ook wel eerlijk, ik ben over het algeheel wel leuk als ik dronken benquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee.. ik wordt zelden knuffelig..
wil ik als ik nuchter ben nog heel soms wel eens denken "nee laat ik maar niks zeggen, is niet tactvol"
als ik dronken ben vind ik het vooral niet nodig om mn mond dicht te houden
kloptquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je hebt 1 broer, verder niets?
en hij is?quote:
ho/he/bi?quote:
zeker!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:59 schreef wonderer het volgende:
Je ouders hebben alleen flikkers op de wereld gezet? Knap
kp heeft toch ook een homobroer?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:59 schreef wonderer het volgende:
die van mij dus officieel 1 homo en 1 pot, eigenlijk 2 lesbo's opgevoedquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:59 schreef wonderer het volgende:
huh?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:13 schreef Xiance het volgende:
och.. mijn moeder heeft 1 zoon en 1 dochter
Ja, Crenoquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
kp heeft toch ook een homobroer?
soms vraag ik me echt af wie het gebakje isquote:
jij snapt m hequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
soms vraag ik me echt af wie het gebakje is
Niet goed afgesteld?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:22 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en ik heb een nieuwe bril.
Maar ik ga er morgen mee terug
je hebt een scheef hoofd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:22 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en ik heb een nieuwe bril.
Maar ik ga er morgen mee terug
waar je mee omgaat wordt je mee besmetquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
soms vraag ik me echt af wie het gebakje is
Je had toch ook nog een zus? Of ben ik in de war met TMM?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:35 schreef keizerpinguin het volgende:
mijn ouders hebben ook alleen flikkers op de wereld gezet!!!
Waren er maar meer van dat soort ouders! zag de wereld er een stuk leuker uit!
Klopt die was op haar 21 al zwanger van haar ex hahaha wat een soap......quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je had toch ook nog een zus? Of ben ik in de war met TMM?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:21 schreef Ang3l het volgende:
KP is terugYaaaay!
Kusje voor KP en voor de lekkere vriend van KP!+
mijn broer werd op z'n 16de al papa, dus het kan ergquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Klopt die was op haar 21 al zwanger van haar ex hahaha wat een soap......![]()
Mijn broer wordt 't binnenkort.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop dat mijn broer nooit pappa wordt...
Sowieso dat er krassen op het linkerglas zitten. Ok, die komen er vanzelf wel op, maar voor een dure bril als dit wil ik die er niet al vanaf het begin op hebben. En volgens mij is ie verkeerd geslepen of moet ik iets te veel wennen aan de cilinder of zo, want ik zie overal van die ghost-images / flares. Lampen, en dus bv ook de tv in een donkere kamer, die schijnen allemaal heel erg naar links en rechts uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:26 schreef wonderer het volgende:
Vind het wel grappig.
Wat is er mis mee, Vlinder?
Je kent mequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hey hands off my boyfriend he!
Ja dat heb je in die noordse rare steen dorpen, da soort dingenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
mijn broer werd op z'n 16de al papa, dus het kan erg
hevigquote:
geen last vanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hevig
het is een KLB baas, dus wel tijgerbalsem gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |