quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
je hebt je uberhaubt nooit in verdiept, dus wat brabbel je.. :')
http://www.gay.nl/thread/42191/15/Pedo_alarm.
ik ben sinds vandaag officieel een 'mogenlijke' pedo!!
wat zal je straks met die bril er geleerd uitzien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
Nah, de krassen op de bril waren een teken dat de ontspiegeling was "gebroken" en dat kwam doordat ze waarschijnlijk de glazen te lang onder de warmtebron hebben gehouden om ze in het montuur te buigen. En die rare strepen bij lichtbronnen lag niet aan het wennen aan de sterkte en de cilinder maar waren een gevolg van de gebroken ontspiegeling. Dan spiegelt ie juist heel erg IN de bril.
Ze gaan 't fixen.
Ja, sinds gister ineensquote:
wat het misschien ook kan zijn is dat als je je te vaak uitspoelt etc. dat je de volgende dag een beetje last ervan kan hebben, maar dat ik zo weer over.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, sinds gister ineensStom gezeik.
Ik heb al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang een bril hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat zal je straks met die bril er geleerd uitzien.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang een bril hoor
ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga 13: Fear is Real kijken.
Ik ben erg benieuwd!
Ik denk niet dat dat het isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat het misschien ook kan zijn is dat als je je te vaak uitspoelt etc. dat je de volgende dag een beetje last ervan kan hebben, maar dat ik zo weer over.
Ik wel. Maar jij?quote:
Vet vet vet!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga 13: Fear is Real kijken.
Ik ben erg benieuwd!
Vond het boek beter van Wutherings Heights. Maar als je het boek niet hebt gelezen is het een mooie filmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:54 schreef DR34M3R het volgende:
Welke film zal ik vanavond kijken? Ik twijfel.
* De Tweeling
* Wuthering Heights
* The Bridges of Madison County
Ik vond het wel coolquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:48 schreef linebear het volgende:
[..]
ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk...
ja, ik wip af en toe bij de liefjes binnenquote:
als je de tweeling nog nooit gezien hebt kan ik die je van harte aanbevelenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:54 schreef DR34M3R het volgende:
Welke film zal ik vanavond kijken? Ik twijfel.
* De Tweeling
* Wuthering Heights
* The Bridges of Madison County
Huhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja, ik wip af en toe bij de liefjes binnen
dat zal het nieuwsgierige van deze lesbeau wel zijn, en beroepsmatig ook natuurlijk
Ik heb eerst gefitnesst bij Fitness First en nu zit ik bij Fit 4 freequote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:30 schreef Stroekie het volgende:
iemand ervaring met Fitnessfirst en of fit4free ?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond het boek beter van Wutherings Heights. Maar als je het boek niet hebt gelezen is het een mooie film
Dat schiet ook op. Nog iemand die the bridges wil aanbevelen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je de tweeling nog nooit gezien hebt kan ik die je van harte aanbevelen
Viel Spa/3quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb eerst gefitnesst bij Fitness First en nu zit ik bij Fit 4 free![]()
Maar ik heb nu even geen tijd om reviews te schrijven, ik ga naar Groningen naar Pathe -> Yes man!
zonde van je tijd... echt geen leuke film...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb eerst gefitnesst bij Fitness First en nu zit ik bij Fit 4 free![]()
Maar ik heb nu even geen tijd om reviews te schrijven, ik ga naar Groningen naar Pathe -> Yes man!
tnxquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
Hey huppelkont, je bent aardig met slotjes aan het gooien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |