is dat niet in Paradiso of Melkweg?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Ga ik heen in feb. EN de clip gebruikt DDR
Jepquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat niet in Paradiso of Melkweg?
Dat is primaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja hoor, we houden allemaal weer vean elkaar, alleen niet meer van jou
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemiddag allemaal, en houd iedereen weer van elkaar na mijn tijdelijke afwezigheid![]()
Dan kunnen we nu weer gaan rellen
waar was jij toch al die tijdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemiddag allemaal, en houd iedereen weer van elkaar na mijn tijdelijke afwezigheid![]()
Dan kunnen we nu weer gaan rellen
wat heb je met dat liedje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:21 schreef Xiance het volgende:![]()
![]()
III DDDRRRRROOOOOVVVEEEEEEEE AAALLLLLL NNNIIIGGGHHHHTTTT...
![]()
![]()
Thuis dat wist je toch, te druk, laatste dagen met vriendje, reizen naar Engeland weer, woensdag weer aan het werk, achterstallige mail wegwerken en dit weekend slapenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
waar was je geweest? Op vakantie?
neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat heb je met dat liedje?![]()
dat was toch het openingsnummer van haar Vegas show?
Heb je man je aangestoken, die was toch ook helemaal fucked up?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:43 schreef wonderer het volgende:
Mijn darmen zijn al sinds gisteren aan het rommelen en krampenNiet genoeg om steeds naar de wc te moeten rennen, maar ik heb toch wel kut geslapen.
Vegas was toch met die Cirque du Soleil gasten toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee
tis het openingsnummer van de Taking Chances worldtour.. die is nu Zo goed als afgelopen..
Het nummer straald (althans voor mij) iets uit.. kracht, ritme, melody.. het is een heerlijk nummer om mee wakker te worden, of als ik even een Xiance-momentje heb..
in de show in las vegas zingt ze dit nummer, en halverwege (bij de brug) komt er een podium omhoog waar ze op gaat staan, het voltallige dans-troupe gaat on-stage, terwijl zij boven hen uittorend....
geweldig gewoon, het is echt een stuk van haar show dat me kracht geeft![]()
Kweenie. Ben gelukkig niet misselijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je man je aangestoken, die was toch ook helemaal fucked up?
Of het is dat broodje van gisteren..
*zucht*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vegas was toch met die Cirque du Soleil gasten toch?
zucht?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
*zucht*
nee.. Celine Dion is ooit naar Cirque Du Soleil geweest en ze was zo onder de indruk dat ze dat OOK wilde..
Frank Dragone, (heet dus CDS gemaakt) die Celine zag zitten, melde dat hij voor haar graag iets wou ondernemen..
Toen de manager van Celine Een aantal weken later contact zocht bleek de manager van Frank ook al contact te zoeken met Celine..
Ze zijn gaan zitten, Celine vertelde wat ze graag wou, en franco kon dat..
je hebt je uberhaubt nooit in verdiept, dus wat brabbel je..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zucht?![]()
o, dat had ik niet helemaal begrepen, want je typt/praat zoals een kaars druipt.
Bij jou ook al?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:43 schreef wonderer het volgende:
Mijn darmen zijn al sinds gisteren aan het rommelen en krampenNiet genoeg om steeds naar de wc te moeten rennen, maar ik heb toch wel kut geslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |