Wat zat je nou weer te dramaqueenen daarstraks?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
bah wat naar en vervelendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:02 schreef Xiance het volgende:
de man in kwestie was volgens mij niet helemaal in orde
op een bepaald moment ging ie zelfs midden in het ziekenhuis staan waar ik werkte
heel treurig
OMG een hetereauquote:
Maar waar heb je hem dan opgepikt? Santpoort?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:02 schreef Xiance het volgende:
de man in kwestie was volgens mij niet helemaal in orde
op een bepaald moment ging ie zelfs midden in het ziekenhuis staan waar ik werkte
heel treurig
ik was vanochtend zo ziek dat ik echt dacht dat ik dood gingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zat je nou weer te dramaqueenen daarstraks?
huh? maar xie toch echt een mannelijk poppetje. hahaquote:
Maar niet zo ziek dat je het tijdens je doodgaan niet meer op fok kon posten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik was vanochtend zo ziek dat ik echt dat ik dood ging
tnxquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh? maar xie toch echt een mannelijk poppetje. haha
Maar goed een verdwaalde muffdiver dus. Grappig! Welcome
O heb ik meteen een rare vraag voor je. Ik kan hem hier eigenlijk niet stellen, want de meeste hebben nog nooit een kut gebeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
tnx
af en toe checken hoe't gaat in de ONZ topics.
zeker in gezellige topics al deze
ietsjes, maar nog wel grieperig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:09 schreef MisterO het volgende:
Hij was zelfs zo ziek dat hij juist wel kon posten op FOK![]()
maar gaat alles weer beter TMM?
dat heb ik nooit vernomenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O heb ik meteen een rare vraag voor je. Ik kan hem hier eigenlijk niet stellen, want de meeste hebben nog nooit een kut gebeft.
Klopt dat dat de kut van een vrouw anders ruikt als ze de dag erna ongesteld moet worden.
Je kan de klok er gelijk op zetten. Nee, dit is een serieuze vraag.
ja, knoflook. dat klopt !!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat heb ik nooit vernomen
wel als ze bv knoflook of iets anders scherps hebben gegeten
maar je had je bril toch niet op?quote:
Juhwel, want anders bots ik overal tegenaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar je had je bril toch niet op?
fucking hell -8?!! dus je ziet geen reet als je geen lenzen of een bril op heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juhwel, want anders bots ik overal tegenaan.
Hij's -8!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |