Dit is cul hoor, niet shoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:19 schreef Stereotomy het volgende:
Kiera is eng dun.
En ik haal haar altijd door de war met Natalie Portman.
geweldig!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:19 schreef Stereotomy het volgende:
Kiera is eng dun.
En ik haal haar altijd door de war met Natalie Portman.
Heb heel V for Vendetta zitten kijken met de gedachte: sjeez, die Keira Kneightly is toch echt graatmager om bij de aftiteling te beseffen dat ik naar Natalie Portman heb lopen kijken.
Skiën, ik mot geen Oostenrijker in mijn boxershort.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:29 schreef remlof het volgende:
Isa, wat je moet meenemen hangt ervan af waarvoor je ernaar toe gaat.
Wat wil je, neuken of skiën?
zoenen???? is dat alles?????quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Skiën, ik mot geen Oostenrijker in mijn boxershort.
En het ultieme clichéding (zoenen met je skileraar) heb ik wel achter de rug, was ook niet zo spectaculair.
Van het skiën of het neuken?quote:
Ah je wil skiën, dan moet je iig condooms en je muts meenemenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het ultieme clichéding (zoenen met je skileraar) heb ik wel achter de rug, was ook niet zo spectaculair.
Jaquote:
Och, DH zou je een fles port aanradenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:36 schreef remlof het volgende:
Als je makkelijk was, was je allang naast mij wakker geworden Isa
Ga je trouwen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:38 schreef Ole het volgende:
ja nou en
zis is fok!
Ik zei alleen maar een keer dat ik eenheb en vervolgens ga ik trouwen!
Lekker toch!
iewwwwwwwwwquote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:
Portquote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, DH zou je een fles port aanraden
Nou, ik neem aan dat je hem op de trouwdag wel te zien zal krijgen, toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:40 schreef Ole het volgende:
![]()
ik ga pas trouwen als ik tong IRL gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |