Skiën, ik mot geen Oostenrijker in mijn boxershort.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:29 schreef remlof het volgende:
Isa, wat je moet meenemen hangt ervan af waarvoor je ernaar toe gaat.
Wat wil je, neuken of skiën?
zoenen???? is dat alles?????quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Skiën, ik mot geen Oostenrijker in mijn boxershort.
En het ultieme clichéding (zoenen met je skileraar) heb ik wel achter de rug, was ook niet zo spectaculair.
Van het skiën of het neuken?quote:
Ah je wil skiën, dan moet je iig condooms en je muts meenemenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het ultieme clichéding (zoenen met je skileraar) heb ik wel achter de rug, was ook niet zo spectaculair.
Jaquote:
Och, DH zou je een fles port aanradenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:36 schreef remlof het volgende:
Als je makkelijk was, was je allang naast mij wakker geworden Isa
Ga je trouwen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:38 schreef Ole het volgende:
ja nou en
zis is fok!
Ik zei alleen maar een keer dat ik eenheb en vervolgens ga ik trouwen!
Lekker toch!
iewwwwwwwwwquote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:
Portquote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, DH zou je een fles port aanraden
Nou, ik neem aan dat je hem op de trouwdag wel te zien zal krijgen, toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:40 schreef Ole het volgende:
![]()
ik ga pas trouwen als ik tong IRL gezien heb
Voor mij, remlof, voor mijquote:
Ja maar als (als!!!) ik ooit uberhaupt eventueel misschien ofzo ga trouwen, ja, dan sleur ik hem zijn zaltbommelse krot uit om een dagje gezellig en bij zijn tweede liefde getuige te zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat je hem op de trouwdag wel te zien zal krijgen, toch?
Slaap lekker!quote:
ik vond die van gister leuker?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:52 schreef Isabeau het volgende:
Het artikel waarin die foto van Joaquin staat: http://www.dlisted.com/node/29980
Wat was er mis met deze look
[ afbeelding ]
ik ookquote:
Z'n bakkebaarden zijn te kortquote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:52 schreef Isabeau het volgende:
Het artikel waarin die foto van Joaquin staat: http://www.dlisted.com/node/29980
Wat was er mis met deze look
[ afbeelding ]
.... wat heb jij met bakkebaarden?quote:
wisselend van lengte maar een relatieve ja.quote:
Geen idee, maar ga je gang.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:11 schreef HighLander het volgende:
[..]
.... wat heb jij met bakkebaarden?
En waarom heb ik opeens de neiging die van mij eraf te halen............
Doe jij het met HL?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:13 schreef remlof het volgende:
Geen idee, maar ga je gang.
Ze schuren zo lekker tegen de benen
he wishedquote:
Nou ja, het was dat of hij is extreem lenig...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:20 schreef HighLander het volgende:
he wished
ruggegraatloos figuur!
Ow en ik val ook op damesdat scheelt ook....
wat wil je nou? me beledigen, kwetsen of belachelijk makenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, het was dat of hij is extreem lenig...
Ik vond 'doet het met HL' waarschijnlijker.
Nou, geen van drieënquote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:29 schreef HighLander het volgende:
wat wil je nou? me beledigen, kwetsen of belachelijk maken
Jij ging slapen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:35 schreef Ole het volgende:
demn een nachtelijke schoonmaakbui is nog gevaarlijk ook hoor!
water+stofzuiger=
Hoe krijg je water in/bij je stofzuiger dan? Een vaas omgestoten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:39 schreef Ole het volgende:
ja had ik dat maar gedaan
maar goed, stekker eruit, paar weekjes drogen, en alles is weer als nieuw
hoop ik
bijna, glas water naast mjn bedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe krijg je water in/bij je stofzuiger dan? Een vaas omgestoten?
dat wordt idd mijn volgende aankoopquote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:41 schreef HighLander het volgende:
wat is er mis met een waterstofzuiger?
quote:
zon op 08:39quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:50 schreef Ole het volgende:
het moet toch een keertje gebeuren![]()
maar goed, voorlopig dan maar vegen en dweilen![]()
en nu ga ik echt slapen, voordat het licht wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |