Wayback machine is your friend:quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:29 schreef mcwops het volgende:
in 2006 stond Ela Mesa weer te koop, draaide van geen meter.
ze hebben m toen zelfs op marktplaats gezet. de website is ook offline
http://www.elamesa.eu/index.html
Ze zijn niet eens uit elkaar, zondag waren ze nog op verjaardag van zijn neefje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
terug in Nederland. Ze zijn uit elkaar, zij heeft een kind van hem.
Dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar heeft onze Andre zelf ook gereageerd?
quote:he ik ken maar 1 ding zeggen en dat is dat jij je pillen moet nemen want er is maar 1 mongool en dat ben jij .
maar jij durft niet bij je moeder weg tegaan want jij bent moeders kindje
ik denk dat jij een gekke huis moet beginnen dan kan jij voor de rest van je leven de isoleercel uitproberen jij hoor niet thuis in deze samen leefing
Tegen een ontevreden gast?quote:
Vind ik wel. Twee van die 19 jarige kids met een droom en de bank mee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit had niets met "aandoenlijk" te maken.
eens. "leuk" dat ze zo een avontuur in duiken, hoe dom ook. En Tv is vermaak en dat was dit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Vind ik wel. Twee van die 19 jarige kids met een droom en de bank mee.
Volkomen kansloos en beiden gingen buiten de deur werken om het hoofd boven water te houden. Ze zullen beiden een flinke ervaring rijker zijn in hun leven maar ik hoop van harte dat ze niet in de financiele ellende zitten vanwege hun avontuur. Ik zag een stel halfwassen kinderen he?
Als het anders zit, leg het maar uit..
Zelfde tijd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef peeet1 het volgende:
Ik vertrek - Ela Mesa (2)
Wil je weten hoe het het jonge Nederlandse stel André en Henka is vergaan na hun start van hun eigen restaurant Ela Mesa in Malia op Kreta? Morgenavond zend de TROS deel 2 uit van de avonturen van het dappere stel op Kreta.
"Ik vertrek" op Nederland 1 donderdagavond 26 april van 21:10 tot 22:10 uur.
Gelezen op Documentaire.nl:
"En: last but not least bezoeken we de jonge André en Henka die, niet gehinderd door enige ervaring, een eethuisje op Kreta openden. Eenmaal terug in Nederland werken zij zich het vuur uit de sloffen om de huur van hun restaurant ook 's winters door te kunnen betalen. André vindt dat hij in Nederland op de vorkheftruck maar een tropenrooster draait in vergelijking met de lange dagen en nachten op Kreta. Toch kan hij niet wachten om na zijn Nederlandse horecastage als volleerd restauranthouder terug te keren naar zijn zo geliefde Ela Mesa. "
Discussiëren over Ela Mesa en de uitzending?
Dat kan op hier op het Kreta prikbord.
Uitzending nogmaals online bekijken?
Dat kan hier bij Uitzendinggemist.nl
http://vakantie.paginablo(...)trek_ela_mesa_2.html
bekijk de tijd eens? Is ook een herhaling.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Zelfde tijd?
Ik ga zeker kijken dan..
Reken maar, want zo is het ook natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
eens. "leuk" dat ze zo een avontuur in duiken, hoe dom ook. En Tv is vermaak en dat was dit.
Ok... morgen leppen op de bank. Nu Prem en P&W.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
bekijk de tijd eens? Is ook een herhaling.
Wat denk je van de instantie die ze het geld heeft gegevenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ongelofelijk dat die moeder niet ingrijpt: een persoonlijke lening van E 15.000,-!!
Vermakelijk topicquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef ScudRaket het volgende:
Google doet wonderen:
Ik Vertrek (oude seizoen)
Das nen dooie link of niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef peeet1 het volgende:
hoe het vederging bij 40 minuten
http://cgi.omroep.nl/lega(...)6246/bb.20070426.asf
Bedankt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:58 schreef peeet1 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=4429451&md5=8506dbd810a1e2d54491f2ed8d92c0a1
na 40 minuten is er een vervolg te zien op de herhaling van vandaag..quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:58 schreef peeet1 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=4429451&md5=8506dbd810a1e2d54491f2ed8d92c0a1
Ergens in een ander topic gelezen dat ze alweer een tijd in NL wonen, een kind hebben gekregen en dat zij er vandoor is gegaan met een ander en hij met dat kind zit opgescheeptquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef Euridice het volgende:
ben best benieuwd hoe het ze nu gaat..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben het er die zomer volgehouden en zitten ondertussen al lang en breed weer in Zutphen.
Ze hebben samen een zoontje en werken beiden weer gewoon bij een baas.
Oh ja. Ze laten de gasten zelf fonduen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:59 schreef Longmen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik Vertrek (oude seizoen)
hij, die andre, vind ik ook wel een beetje (understatement) een dombo, maar wel een goed hart, intuitief hoor, hij zal best wel goed voor zn kindje zorgen dan, en anders zn moeder wel..quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef Prowl het volgende:
[..]
Ergens in een ander topic gelezen dat ze alweer een tijd in NL wonen, een kind hebben gekregen en dat zij er vandoor is gegaan met een ander en hij met dat kind zit opgescheept
--edit--
[..]
Wat ik al eerder schreef. Ze zijn nog gewoon bij elkaar hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef Euridice het volgende:
[..]
hij, die andre, vind ik ook wel een beetje (understatement) een dombo, maar wel een goed hart, intuitief hoor, hij zal best wel goed voor zn kindje zorgen dan, en anders zn moeder wel..![]()
en zij. tja, misschien heeft ze nu een minder grote puber aan de haak geslagen..![]()
Zeg, fijne telpiet, schrijf eens wat meer over ze?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ik al eerder schreef. Ze zijn nog gewoon bij elkaar hoor.
Komaan, niet zo moeilijk doen. Er zijn genoeg mensen die het een lief stel vinden, waaronder ik trouwens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:00 schreef oor-deel het volgende:
LS, Heb je niks beters te doen ........
(Beter een verre vriend als een goeie buur)
Remco
idd, ik had last van plaatsvervangende schaamtequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n meesterlijk tv-programma heb gezien
Wel? Ik las gisteren heel wat anders in dit topic?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ik al eerder schreef. Ze zijn nog gewoon bij elkaar hoor.
Ik ben wel benieuwd naar het linkje van die discussiequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef Euridice het volgende:
[..]
na 40 minuten is er een vervolg te zien op de herhaling van vandaag..
ik zag de aflevering van vandaag ook pas voor het eerst..buikpijn van het lachen, maar nu ik het oude topic heb gelezen die door de hoofdpersoon van deze aflevering zelf ooit was gestart en een aantal zaken combineer, snap ik iets van de opzet van het programma..
dat die familie met die griekse kok, die zelf een restaurant heeft in nederland plotseling kwam opdagen was opzet..
ze zijn er in de wintermaanden van 2006/2007 min of meer gaan stagelopen..
in het vervolgprogramma in de link in de quote zie je de hoofdpersoon ook alle reakties lezen op internet, maar zn optimisme en het bord-voor-de-kop-gehalte blijft grenzeloos..
ben best benieuwd hoe het ze nu gaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |