quote:
Leeftijd speelt geen enkele rol als je je droom wilt verwezenlijken. Andre en Henka zijn rond de twintig en kijken voor het eerst over de landsgrenzen heen. Zelfs de eerste kennismaking met Schiphol is al een avontuur. De bestemming van Andre en Henka is het Griekse Kreta. Daar willen ze met een persoonlijke lening van 15 duizend euro een eetcafé overnemen en openen. Zonder enige horeca-ervaring en benodigde vergunningen is dat een bijhoorlijk riskante onderneming. Ook de taal is een probleem, ze spreken niet alleen geen Grieks, maar zelfs Engels is lastig. En met veel Engelstalige toeristen is het de vraag of hun droom ooit werkelijkheid wordt?
Ik heb de buurman al opgeroepen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef Sargon het volgende:
mja en nu? wat moet ik nu? Ik zit nog met zoveel vragen
Rijdende Rechter niet gezien deze week?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n meesterlijk tv-programma heb gezien
Nee, was dat wat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Rijdende Rechter niet gezien deze week?
Denk dat die nu weer in NL achter de lopend eband aan het werk zijn om de schuld af te kunnen lossenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
Wat een aflevering
Ben wel benieuwd hoe het nu met die twee gaat!!
Oh ja, die was ook vrij geniaal, hoewel ik daar enige agressie ook niet kon onderdrukken. Was trouwens nog niet zo'n goede aflevering als toen een oud mens dood wilde omdat er een tuinhekje geplaatst zou worden bij de burenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Rijdende Rechter niet gezien deze week?
quote:hallo
ik had de uitzending zelf nog niet van te voren gezien
maar inderdaad het is veel drukker geweest dan ze lieten zien op tv.
die max van kritinet heeft zich wel aan zijn woord gehouden .
ik heb geen slecht woord over hem maar dat deed die man die praten (de voice over) .
max heeft mij geholpen met alle belangrijkste pappieren.
maar ja dat duurt gewoon best lang voor je alles heb want die grieken lopen niet zo snel.
dus kortom alles waar jullie slechte ervaringen mee hebben met max kan ik niks aan doen ik ken hem alleen door het bemiddelen met dat pand en daar heeft hij mij perfect mee geholpen.
ik ben benieuwt naar die gene met die 'recensie'
en waar ik dat kan lezen.
het probleem is van `ik vertrek` is ze filmen daar wel 100 uur en ze hebben maar een uur de tijd voor op de tv .
maar ook vond ik het ondanks de negative opstelling van ik vertrek toch wel leuk
groetjes ela mesa
Meesterlijk! 10 jarig ventje klaagt een wall-e aan. Meer zeg ik niet!quote:
Klaagt een wall-e aan? Die robot van die film?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Meesterlijk! 10 jarig ventje klaagt een wall-e aan. Meer zeg ik niet!
Neequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Klaagt een wall-e aan? Die robot van die film?
Bedoel je niet wall-mart?
Ze hebben het er die zomer volgehouden en zitten ondertussen al lang en breed weer in Zutphen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef Cee het volgende:Verder!
Buurman LekkerSimpel, meld u! Geef ons een update, dit was een herhaling!
Dan moet ik die nog maar eens bekijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Meesterlijk! 10 jarig ventje klaagt een wall-e aan. Meer zeg ik niet!
Heel verstandig, hebben ze toch nog iets geleerdquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben het er die zomer volgehouden en zitten ondertussen al lang en breed weer in Zutphen.
Ze hebben samen een zoontje en werken beiden weer gewoon bij een baas.
Als hij bedoelde dat de vrouw die hij aan wilde klagen eruit zag als een wandelende vuilstort, dan heeft ie gelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Klaagt een wall-e aan? Die robot van die film?
Bedoel je niet wall-mart?
Precies én ze heeft wall-equote:Op donderdag 8 januari 2009 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Als hij bedoelde dat de vrouw die hij aan wilde klagen eruit zag als een wandelende vuilstort, dan heeft ie gelijk.
Jammer, ze hadden duidelijk talent. Daar is wel een Michelin ster of twee aan verloren gegaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben het er die zomer volgehouden en zitten ondertussen al lang en breed weer in Zutphen.
Ze hebben samen een zoontje en werken beiden weer gewoon bij een baas.
Een restaurant op Marktplaats te koop aanbieden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:29 schreef mcwops het volgende:
in 2006 stond Ela Mesa weer te koop, draaide van geen meter.
ze hebben m toen zelfs op marktplaats gezet. de website is ook offline
http://www.elamesa.eu/index.html
terug in Nederland. Ze zijn uit elkaar, zij heeft een kind van hem.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:27 schreef Stali het volgende:
Weet iemand hier hoe het met ze gaat nu?
Ah, zonde voor ze.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
terug in Nederland. Ze zijn uit elkaar, zij heeft een kind van hem.
Daar heeft onze Andre zelf ook gereageerd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef ScudRaket het volgende:
Google doet wonderen:
Ik Vertrek (oude seizoen)
Dit had niets met "aandoenlijk" te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ah, zonde voor ze.
Zelden zie je zoiets aandoenlijks. Mooie uitzending iig.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jammer, ze hadden duidelijk talent. Daar is wel een Michelin ster of twee aan verloren gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |