Nu een combi van:quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ook wel
bedoelde eigenlijk welke nu
om je heen
Staat toch in de OPquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef Quir het volgende:
Zoals, Florian?
Ik heb het gewoon nog nooit gehad op school.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs
En als er iemand slechts in wiskunde ik ben ik het
pfffquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu een combi van:
[ afbeelding ]
'Vijgenbloesemgeur'
+
[ afbeelding ]
[i']Deze bodymilk combineert de zinnenstrelend geur van de Frangipanebloesem uit Mexico en de versterkende eigenschappen van Gingko biloba. Wrijf je hele huid er teder mee in en laat je omhullen door een licht sensuele uitstraling.'[/i]
+
[ afbeelding ]
'Amor Amor ‘Tentation’ van het merk Cacharel is een opvolger van de zeer succesvolle Amor Amor. ‘Tentation’ is een nieuwe verleiding. Je kan de geur bijna niet weer weerstaan.
Het is een verlangen naar passie en sensualiteit. De kenmerken van deze heerlijke geur zijn vanille, amber, mandarijnen en ceder. Dit zorgt wederom voor een warme, romantische geur. Vrouwen die deze geur dragen zijn zelfverzekerd, passioneel en liefdevol. Zorg voor een sensuele avond, zorg voor de verleiding van Amor Amor Tentation.'
+
[ afbeelding ]
En het ruikt vreemd genoeg nog lekker samen ook!
Hahahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
pfff
michel krijgt het warm
jawel
visioenen van super lekker
hahaha
Ik heb nog nooit logaritmen gehad op school, kreeg ik het wel voor mijn instaptoets rekenvaardigheden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon nog nooit gehad op school.
Hoezo 3 uur niets? Ben je blind of zo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef MouzurX het volgende:
You got to be shitting me3 uur niks en dan maak ik een nieuwe en dan heeft een ander er net een geopend
n00b, dat komt uit Oliver Sacksquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Uit welk boek is dat?
Ik heb het eerder gezien maar ik weet niet meer waar.
Je moet mensen de tijd geven MouzurX, kwaliteit gaat voor kwantiteit en in dat opzicht ben jij het levende voorbeeld van hoe het niet moet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef MouzurX het volgende:
You got to be shitting me3 uur niks en dan maak ik een nieuwe en dan heeft een ander er net een geopend
Linkje naar vorige topic dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoezo 3 uur niets? Ben je blind of zo?
Je vergeet mijn zee-egel topics?quote:
Inderdaad. Vooral die vrouw met die soa.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Medische verhalen die lezen als de beste literatuur In De man die zijn vrouw voor een hoed hield onderzoekt Oliver Sacks een groot aantal case-studies uit zijn eigen praktijk van patiënten met vreemde intellectuele en perceptuele afwijkingen. Hij beschrijft patiënten die hun geheugen kwijt zijn en daarmee het grootste deel van hun verleden; die niet langer in staat zijn onderscheid te maken tussen mensen en voorwerpen; die vreemde tics hebben of ongewild obsceniteiten roepen; die als achterlijk zijn afgeschreven, maar begiftigd zijn met ongekende artistieke talenten. Door het inlevingsvermogen van Sacks kan de lezer de wereld van de patiënten binnengaan en zich voorstellen hoe het is om te leven zoals zij.
Moeten jullie ook lezen jongens
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet mensen de tijd geven MouzurX, kwaliteit gaat voor kwantiteit en in dat opzicht ben jij het levende voorbeeld van hoe het niet moet.
Ik zit al te zoeken maar ik kan hem niet vinden? Laat maar, blz 155.quote:
Goede 2e plaats.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je vergeet mijn zee-egel topics?
Je weet nog steeds niet dat de SC altijd centraal staat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Linkje naar vorige topic dan?
Heb echt mijn ogen uitgekeken, lijst 3 keer gechecked.. nieuwe topics lijst ... en in de FB wordt er gezegd dat er geen SC is.
11. De ziekte van Cupido.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral die vrouw met die soa.
Dat MOET gewoon interessant zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Ik kijk een programma over hoe mandarijntjes in blik worden gemaakt.
wtf ?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Medische verhalen die lezen als de beste literatuur In De man die zijn vrouw voor een hoed hield onderzoekt Oliver Sacks een groot aantal case-studies uit zijn eigen praktijk van patiënten met vreemde intellectuele en perceptuele afwijkingen. Hij beschrijft patiënten die hun geheugen kwijt zijn en daarmee het grootste deel van hun verleden; die niet langer in staat zijn onderscheid te maken tussen mensen en voorwerpen; die vreemde tics hebben of ongewild obsceniteiten roepen; die als achterlijk zijn afgeschreven, maar begiftigd zijn met ongekende artistieke talenten. Door het inlevingsvermogen van Sacks kan de lezer de wereld van de patiënten binnengaan en zich voorstellen hoe het is om te leven zoals zij.
En het boek is maar 5 euro oid. 2 bier. Nou hups, naar bol.com jullie!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke dingen kijk ik ook wel eens op Discovery Channelquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Ik kijk een programma over hoe mandarijntjes in blik worden gemaakt.
Jawel maar net fout getimed met kijken ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je weet nog steeds niet dat de SC altijd centraal staat.
Ik moet een beetje huilen.quote:
Ja.quote:
Daar is ie dus niet te krijgen! Wilde hem ook voor m'n vriendin bestellenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En het boek is maar 5 euro oid. 2 bier. Nou hups, naar bol.com jullie!
How it is made ofzoiets!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zulke dingen kijk ik ook wel eens op Discovery Channelik weet bijvoorbeeld precies hoe van die tuinhandschoenen worden gemaakt
!
Jammer jongens, het was bijna gelukt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Linkje naar vorige topic dan?
Heb echt mijn ogen uitgekeken, lijst 3 keer gechecked.. nieuwe topics lijst ... en in de FB wordt er gezegd dat er geen SC is.
edit: * zet zijn bril maar weer op![]()
Ik weet hoe cowboy-hoeden gemaakt worden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zulke dingen kijk ik ook wel eens op Discovery Channelik weet bijvoorbeeld precies hoe van die tuinhandschoenen worden gemaakt
!
Die heb ik op blue ray.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Adelante het volgende:
Op canvas is Planet Earth
leerzaam en mooi
Waar gaat het over?quote:
idd, die gast die ín het verleden bleef hangen was interessantquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen.
[..]
Ja.
En die vrouw die dr lichaam niet voelt. En die jongen die in de oorlog is blijven hangen... Alles eigenlijk, mieters interessant boek!
Leuk voor in een restaurant maar meer ook niet(niet dat dat slecht is)quote:
Lul.quote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet hoe cowboy-hoeden gemaakt worden.
Saai werk.
Klinkt enorm saai, maar het is eigenlijk heel informatiefquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Goh, dat wilde je vast altijd al weten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Saai werk.
Oh afgelopenquote:
Zeker sickquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klinkt enorm saai, maar het is eigenlijk heel informatief! Er zijn gewoon mensen die 11 uur per dag werken en in totaal 5 euro verdienen, en dan hebben ze 3500 mandarijnen gepeld. Sick
.
Inderdaad hoeveel nog handwerk is! Je zou het maar de hele dag staan te doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Saai werk.
Hebben ze niets beters te doen dan scholieren mandjes maken van oude kranten ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellenik was vorig jaar op een uitwisseling naar Macedonie.. En daar lieten ze ons mandjes maken van oude kranten
dat is pas saai.
Nee, daar ben je te lelijk voor, sorry.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef reetveter het volgende:
Hey, ik draai al een aantal SC's mee, mag mijn UI in de OP?
ze zorgen wel voor die hippe goedkope h&m zooiquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeker sick! Ik heb ook wel documentaires gezien over van die kledingfabrieken in Azie, ook best schokkend
Raar? Ik heb hem bij de selexyz gekocht?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Daar is ie dus niet te krijgen! Wilde hem ook voor m'n vriendin bestellen
Ken je Atheneum in Amsterdam? Beste boekenwinkel ooit!
Ja!quote:
Dat was toch ook met z'n broer die hem kwam bezoeken of ben ik nou in de war?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
idd, die gast die ín het verleden bleef hangen was interessant
Meestal is het wel interessant om te weten hoe iets gemaakt wordt, maar dit spande wel de kroon, qua saaiheidquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Goh, dat wilde je vast altijd al weten.
Van mij welquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef reetveter het volgende:
Hey, ik draai al een aantal SC's mee, mag mijn UI in de OP?
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze niets beters te doen dan scholieren mandjes maken van oude kranten ?
Ik mis nog steeds inportbruiden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh afgelopen![]()
Ik vertrek was dat.
gaaat die weerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef dagdag het volgende:
http://www.livejasmin.com/freechat.php?performerid=FridaSexyGirl&tags=girl
wow
Het is wel grotendeels werk wat door machines wordt gedaan, maar echt 1000 keer stansen op die hoeden...quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Inderdaad hoeveel nog handwerk is! Je zou het maar de hele dag staan te doen.
Knap meisjequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef dagdag het volgende:
http://www.livejasmin.com/freechat.php?performerid=FridaSexyGirl&tags=girl
wow
Ja prachtig was datquote:
Spui 14-16, Amsterdamquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Raar? Ik heb hem bij de selexyz gekocht?
Nee, waar zit die dan? Ik ken alleen de selexyz in Amsterdam, met hun geneeskunde- en psychologieafdeling.![]()
En ik kan niet klikken.quote:
quote:
Ik wil weten hoe het afloopt.quote:
*Gaat morgen kijkenquote:
Hoe die danst.quote:
Oh nvm dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mweh, toen ik langer dan 2 seconden keek vond ik dr toch al een stuk minder knap.
Dat was een typfout. Serieus.quote:
klopt, episode 1quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
Hoe die danst.![]()
![]()
Dat is aflevering 1 toch?
Je zou het echt in hd kwaliteit moeten kijken.
En ja, het zou ook typefout kunnen zijn... Iets met witte en groene boekjes die elkaar tegenspreken.quote:
Bosje bloemen?quote:
Volgens mij ben jij best wel lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En ja, het zou ook typefout kunnen zijn... Iets met witte en groene boekjes die elkaar tegenspreken.
Ps3 met een hdmi-kabel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
klopt, episode 1
en ik heb wel een HD tv, maar geen HD input
Oke, morgen, Spui 14-16, Amsterdam, 14.00 uur?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best wel lekker, daten?
Ik heb al 'n Wi, maar koop wel een bluray als die betaalbaar wordenquote:
Dan heb je of een stokkie nodig, of een hond, of allebei!quote:
hij tiept blind.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe typ je dan als je niet meer kan kijken?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe typ je dan als je niet meer kan kijken?
Volgens mij heb je er al een voor zo'n 250 euro.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb al 'n Wi, maar koop wel een bluray als die betaalbaar worden
De stokkie van een hond ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dan heb je of een stokkie nodig, of een hond, of allebei!
Sterkte. En drink een lekker glas thee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga, ik heb echt trekde hele dag al zoveel honger, niet normaal. En daarna lekker slapen en hopen dat ik me morgen beter voel
en als dat niet werkt mag krentenbol me tips gaan geven voor een gezond dieet ofzo
Slaap lekker alvastOoh en KB, ga op tijd naar bed vanavond. En PM eens terug zeg
!
Jezus,quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
http://www.livejasmin.com/freechat.php?performerid=KarinASS&tags=girl
Say whut whut in the butt.
Wel druk bij onze butt ladyquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
Sjeuzus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
Goed ideequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sterkte. En drink een lekker glas thee.![]()
Ik wil ook thee maar ik heb geen zin om op te staan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed ideedankjewel en welterusten
!
Omdat ik een beetje zielig benquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef Allure_ het volgende:
BT hoezo ga je al zo vroeg slapen? Spelbreker
.
alle handbereikquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil ook thee maar ik heb geen zin om op te staan.
Welterusten.
Nu al?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga, ik heb echt trekde hele dag al zoveel honger, niet normaal. En daarna lekker slapen en hopen dat ik me morgen beter voel
en als dat niet werkt mag krentenbol me tips gaan geven voor een gezond dieet ofzo
Slaap lekker alvastOoh en KB, ga op tijd naar bed vanavond. En PM eens terug zeg
!
alle blijdschapquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje zielig benbuikpijn, hoofdpijn.. En zat vandaag van 9 tot 5 op school
gewoon een kutdag en ik wil snel gaan slapen en morgen weer blij zijn
!
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje zielig benbuikpijn, hoofdpijn.. En zat vandaag van 9 tot 5 op school
gewoon een kutdag en ik wil snel gaan slapen en morgen weer blij zijn
!
Voor 12 uur denk ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nu alen mooi dat mevrouw Gezond 2009 ook voor 12 uur gaat
Ja, JIJ dus
Dank je.quote:
quote:
quote:
quote:
Dagboekpostsquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef Adelante het volgende:
Wilde honden die jagen op een impala
Ach, als jij zegt dat je gaat duurt het minstens nog een uur dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja nu alen mooi dat mevrouw Gezond 2009 ook voor 12 uur gaat
Ja, JIJ dus
quote:
JA. Dus als jullie me willen excuseren, ik ga augurken met pindakaas eten en daarna mij en de baby wat rust gevenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA. Dus als jullie me willen excuseren, ik ga augurken met pindakaas eten en daarna mij en de baby wat rust geventabeee
!
Mini BT-tjes.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JA. Dus als jullie me willen excuseren, ik ga augurken met pindakaas eten en daarna mij en de baby wat rust geventabeee
!
hahahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je.
Ik wens jou hetzelfde toe.
Inkopper:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een 3 jarige?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mini BT-tjes.Hebben we alvast wat voer voor de Jailbait SC 2012.
Neehoor.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inkopper:Als fotograaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hoe ouder mannen worden, hoe jonger ze ze willen. Toch?quote:
Maar ik bedoelde dus eigenlijk 2022.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe ouder mannen worden, hoe jonger ze ze willen. Toch?
Fotograaf?quote:
des te sneller ik ze vul.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inkopper:Zoek het balletje doen met baby's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Kijk naar het hoofdje! *husselhusselhussel* Welke was het?"
'Ik weet het niet men, ze lijken allemaal op elkaar.'
0 topics op naam. 14.gif
13.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde dus eigenlijk 2022.
Ook baby's?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Fotograaf?![]()
Ik werk soms voor mijn oom.
OOK als fotograaf!
wie ben jij?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zoek het balletje doen met baby's.
"Kijk naar het hoofdje! *husselhusselhussel* Welke was het?"
'Ik weet het niet men, ze lijken allemaal op elkaar.[ afbeelding ]'
Snij in je polsen, dat dooit de tijd wel.quote:
En jij als 9-jarige vond het überstoer dat jij met een lelijk 13-jarig kind kwam koekhappen op feestjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik ooit met een 13-jarige had
Dat is een leuke voor de volgende keer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]Ik dacht 2 seconden dat je dat spel met die mollen en hamer bedoelde.
Wel eens. Op evenementen. Zo heb ik met wk cadetzeilen wel een aantal baby's gefotografeerd.quote:
Als je het 2 maanden vol houd ben je nog stoerder.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:49 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb mijn stoerheidsgehalte omhoog gekrikt omdat ik al vet stoer een nacht niet heb geslapen.
Hier dooit het anders niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Snij in je polsen, dat dooit de tijd wel.
Ik was 14 en for the record, het was ezeltje prikje, biatchquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En jij als 9-jarige vond het überstoer dat jij met een lelijk 13-jarig kind kwam koekhappen op feestjes
En dat zeg jij?quote:
13 is wel okee.quote:
Ach, ze maakt er sowieso iedereen blij me.quote:
Gelukkig heb ik het toppunt van stoer al bereikt dus nee dank u.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je het 2 maanden vol houd ben je nog stoerder.
Ik zie je al staan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is een leuke voor de volgende keer.
Noemde ze dat toen zo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik was 14 en for the record, het was ezeltje prikje, biatch
NAMEN! Yvonne/Mayra(dunno meer hoe) toch niet of welquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik ooit met een 13-jarige had
Zit hier al net zolang als jou pipo.quote:
WKquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel eens. Op evenementen. Zo heb ik met wk cadetzeilen wel een aantal baby's gefotografeerd.
Én dit zeg jíj?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En jij als 9-jarige vond het überstoer dat jij met een lelijk 13-jarig kind kwam koekhappen op feestjes
Alleen jij bent een grotere onbekende.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zit hier al net zolang als jou pipo.
Niet zo onaardig tegen Krentenbol.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, ze maakt er sowieso iedereen blij me.
Ik weet wel dat in je 1991 geboren bent, kleuterquote:
Mayraquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:51 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
NAMEN! Yvonne/Mayra(dunno meer hoe) toch niet of wel?
Ik heb anders tot op heden geen tietenfoto ontvangen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet zo onaardig tegen Krentenbol.
En daar moet ik iets om geven, omdat? Het spijt me dat mijn ouders niet eerder seksten zonder condoom!!!11quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik weet wel dat in je 1991 geboren bent, kleuter
Zusje van Yvonnequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mayra? Zoiets heb ik nooit gehad
. En ik was 14 let eens op
O, we gaan in de leeftijdstoer? Dat laat zeker wel zien hoe stoer je bent.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen elkaar, verdommequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat is er gers?quote:
Hoe ouder je bent, hoe stoerder niet waar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
O, we gaan in de leeftijdstoer? Dat laat zeker wel zien hoe stoer je bent.
Nee:quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
WK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
??
Dan ben ik wel heul stoer!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe ouder je bent, hoe stoerder niet waar?
Hmmzz, kep het je al vergeven. Maar voortaan wel lief tegen mij zijn, bertje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En daar moet ik iets om geven, omdat? Het spijt me dat mijn ouders niet eerder seksten zonder condoom!!!11
Jij bent?quote:
Oh die lui, die ken ik niet en die wil ik ook niet kennenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zusje van YvonneDie aan het einde van jouw straatje woont op de hoek tegenover TCR :p
Die heb ik maar naar BT gestuurd. Sorry.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb anders tot op heden geen tietenfoto ontvangen.
15 was je toch?quote:
Is goed, maar dan doen we het wel op een rustig tijdstip, ik wil m'n baan dan niet kwijtraken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als jij ze dan omhoog duwt elke keer.
Hij heeft de nota van de florist gekregen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen elkaar, verdomme
[..]
Wat is er gers?
Was ik maar 123. Ultradopebaasheidsleeftijd. Hossel alle chicks, weet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe ouder je bent, hoe stoerder niet waar?
godverquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij heeft de nota van de florist gekregen.
Ah joh, een beetje humor op de werkvloer heurt erbij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed, maar dan doen we het wel op een rustig tijdstip, ik wil m'n baan dan niet kwijtraken.
Ik wou een soortgelijke grap maken maar ik dacht ik doe het maar niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
12. Gister 11 geworden.quote:
Die ene met een andere avatarquote:
Zelfs dan ben je nog maagdquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Was ik maar 123. Ultradopebaasheidsleeftijd. Hossel alle chicks, weet.
Het dringt nu pas tot hem door dat alles een HOAX was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ten tijde van dat nummer waren ze nog wel goedquote:
3 Doors Down vin ik een beetje overratedequote:
Bek dicht, die plaat is goed. Rest van ze is niet zo veel aan nee.quote:
Dat is echt een kankersite. Niet een tepel op te vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef reetveter het volgende:
Dagdag is woest aan het fappen op die camsletjes
Welke ene?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die ene met een andere avatar
2 zielen 1 gedachtequote:
Geloof mij, ik heb de naam 3 doors down niet uitgesproken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bek dicht, die plaat is goed. Rest van ze is niet zo veel aan nee.
Ze hebben nog wel meer toffe platen, maar vind het allemaal te commercieel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:00 schreef reetveter het volgende:
Kryptonite is de enige bazenplaat van hun
Nog nooit ergens in gedooptquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kom is, ik heb ook een lekkere lollie.
quote:Aly & AJ – Potential Breakup Song Listening now
Jepz hij is wel lekker hij zit in onzquote:
Nou.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog nooit ergens in gedoopt
Sorry, kon het niet laten...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel meer toffe platen, maar vind het allemaal te commercieel.
Yeah, reclamesletje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
Nooit gedachtals reactie op de naam Fatima te kunnen doen maar Fatima de moreiro de moleilo.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat zeg jij als Miley, Hilary, Paramore etc luisteraar?
FAGGOTquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jepz hij is wel lekker hij zit in onz
Heul nie, vraag maar in pubquote:
Wtf, dat fuckt mn lay-outquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:00 schreef reetveter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
' Krabbel niet terug om even te babbelen voor ju zegt:
Bekijk deze YouTube-video
Joey zegt:
wasda
Joey zegt:
?
foto clip van nummer
luister maar... hoor je feedback graag
quote:
Z'n ouders waren erbij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kom is, ik heb ook een lekkere lollie.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:03 schreef Broekpaling het volgende:
Kijken hoelang het duurt tot hij hapt.
En o wee als hij nu z'n bek dicht gaat houden door deze post.
Nog geen minuut.quote:
Wiesda?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]Nee, en NB's vriendin ligt wel echt in coma.
Echt? Boh gek dan bestel ik even wat bloemen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:03 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:03 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Z'n ouders waren erbij.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer?
Oke *fap*quote:
OMGquote:
Zit je nou nog op die site?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Z'n ouders waren erbij.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer?
Met die jailbait liefhebbers hier?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Z'n ouders waren erbij.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt? Boh gek dan bestel ik even wat bloemen!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt? Boh gek dan bestel ik even wat bloemen!
Hoe kankerhard als het wel zo is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:03 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OMGLaat maar...
[..]
Zit je nou nog op die site?
Als jij nou je msn geeft kan ik ze zo geven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Met die jailbait liefhebbers hier?Nee laat maar.
Nu heb je me aan het denken gezet...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kankerhard als het wel zo is.
Dat hij zogenaamd zei dat het een grap was om te zien hoe we reageerden.
Ik heb geen MSN.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Als jij nou je msn geeft kan ik ze zo geven.
Onverkaptegeefmijjemsnpost.
Tenzij, hoe laat ga je zwolle in dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
NEIN MEIN FUHRER, 360 graden analyse maken en daarna na me dearnee
die is nog faker dan deze kloonquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:06 schreef reetveter het volgende:
Broekpaling, sla je slag
http://erotiek.aanbodpagina.nl/ik-wil-geen-maagd-meer-zijn
Zouden mensen daar nu echt op reageren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:06 schreef reetveter het volgende:
Broekpaling, sla je slag
GODVERDOMME, jij leerd ook niks he?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:06 schreef reetveter het volgende:
Broekpaling, sla je slag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ja, keb net gereageerd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zouden mensen daar nu echt op reageren?
ik ben belangrijker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
NEIN MEIN FUHRER, 360 graden analyse maken en daarna na me dearnee
Leerd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
Wie zal he o zo ironische garpje vinden?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
GODVERDOMME, jij leerd ook niks he?
Heb je niet op Peter are the Freeze gelet? Dat is hem! Onze lokmeid.haha, daar staat peter R. de vries! Daar trap ik niet in hoor. HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
[..]
GODVERDOMME, jij leerd leert ook niks he?
Heb je niet op Peter are the Freeze gelet? Dat is hem! Onze lokmeid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen zou zich wel door de grond willen boren if so...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu heb je me aan het denken gezet...
[..]
Heb je niet op Peter are the Freeze gelet? Dat is hem! Onze lokmeid.MuhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
btw, tijdje terug had ik een topic, daarin ging iemand zo`n contactadvertentie plaatsen op marktplaats, met een foto van fotomodel. Binnen een uur 10 reactiesquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zouden mensen daar nu echt op reageren?
[..]
Heb je niet op Peter are the Freeze gelet? Dat is hem! Onze lokmeid.HIHI, je zei hem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
:'0;[p(0:O;p0P)@)*_790!@68po!R*(^421680-2680 B8Y[F Y80BQ89G
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
haha, daar staat peter R. de vries! Daar trap ik niet in hoor. Haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |