Nu een combi van:quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ook wel
bedoelde eigenlijk welke nu
om je heen
Staat toch in de OPquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef Quir het volgende:
Zoals, Florian?
Ik heb het gewoon nog nooit gehad op school.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs
En als er iemand slechts in wiskunde ik ben ik het
pfffquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu een combi van:
[ afbeelding ]
'Vijgenbloesemgeur'
+
[ afbeelding ]
[i']Deze bodymilk combineert de zinnenstrelend geur van de Frangipanebloesem uit Mexico en de versterkende eigenschappen van Gingko biloba. Wrijf je hele huid er teder mee in en laat je omhullen door een licht sensuele uitstraling.'[/i]
+
[ afbeelding ]
'Amor Amor ‘Tentation’ van het merk Cacharel is een opvolger van de zeer succesvolle Amor Amor. ‘Tentation’ is een nieuwe verleiding. Je kan de geur bijna niet weer weerstaan.
Het is een verlangen naar passie en sensualiteit. De kenmerken van deze heerlijke geur zijn vanille, amber, mandarijnen en ceder. Dit zorgt wederom voor een warme, romantische geur. Vrouwen die deze geur dragen zijn zelfverzekerd, passioneel en liefdevol. Zorg voor een sensuele avond, zorg voor de verleiding van Amor Amor Tentation.'
+
[ afbeelding ]
En het ruikt vreemd genoeg nog lekker samen ook!
Hahahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
pfff
michel krijgt het warm
jawel
visioenen van super lekker
hahaha
Ik heb nog nooit logaritmen gehad op school, kreeg ik het wel voor mijn instaptoets rekenvaardigheden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon nog nooit gehad op school.
Hoezo 3 uur niets? Ben je blind of zo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef MouzurX het volgende:
You got to be shitting me3 uur niks en dan maak ik een nieuwe en dan heeft een ander er net een geopend
n00b, dat komt uit Oliver Sacksquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Uit welk boek is dat?
Ik heb het eerder gezien maar ik weet niet meer waar.
Je moet mensen de tijd geven MouzurX, kwaliteit gaat voor kwantiteit en in dat opzicht ben jij het levende voorbeeld van hoe het niet moet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef MouzurX het volgende:
You got to be shitting me3 uur niks en dan maak ik een nieuwe en dan heeft een ander er net een geopend
Linkje naar vorige topic dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoezo 3 uur niets? Ben je blind of zo?
Je vergeet mijn zee-egel topics?quote:
Inderdaad. Vooral die vrouw met die soa.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Medische verhalen die lezen als de beste literatuur In De man die zijn vrouw voor een hoed hield onderzoekt Oliver Sacks een groot aantal case-studies uit zijn eigen praktijk van patiënten met vreemde intellectuele en perceptuele afwijkingen. Hij beschrijft patiënten die hun geheugen kwijt zijn en daarmee het grootste deel van hun verleden; die niet langer in staat zijn onderscheid te maken tussen mensen en voorwerpen; die vreemde tics hebben of ongewild obsceniteiten roepen; die als achterlijk zijn afgeschreven, maar begiftigd zijn met ongekende artistieke talenten. Door het inlevingsvermogen van Sacks kan de lezer de wereld van de patiënten binnengaan en zich voorstellen hoe het is om te leven zoals zij.
Moeten jullie ook lezen jongens
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet mensen de tijd geven MouzurX, kwaliteit gaat voor kwantiteit en in dat opzicht ben jij het levende voorbeeld van hoe het niet moet.
Ik zit al te zoeken maar ik kan hem niet vinden? Laat maar, blz 155.quote:
Goede 2e plaats.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je vergeet mijn zee-egel topics?
Je weet nog steeds niet dat de SC altijd centraal staat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Linkje naar vorige topic dan?
Heb echt mijn ogen uitgekeken, lijst 3 keer gechecked.. nieuwe topics lijst ... en in de FB wordt er gezegd dat er geen SC is.
11. De ziekte van Cupido.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral die vrouw met die soa.
Dat MOET gewoon interessant zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Ik kijk een programma over hoe mandarijntjes in blik worden gemaakt.
wtf ?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Medische verhalen die lezen als de beste literatuur In De man die zijn vrouw voor een hoed hield onderzoekt Oliver Sacks een groot aantal case-studies uit zijn eigen praktijk van patiënten met vreemde intellectuele en perceptuele afwijkingen. Hij beschrijft patiënten die hun geheugen kwijt zijn en daarmee het grootste deel van hun verleden; die niet langer in staat zijn onderscheid te maken tussen mensen en voorwerpen; die vreemde tics hebben of ongewild obsceniteiten roepen; die als achterlijk zijn afgeschreven, maar begiftigd zijn met ongekende artistieke talenten. Door het inlevingsvermogen van Sacks kan de lezer de wereld van de patiënten binnengaan en zich voorstellen hoe het is om te leven zoals zij.
En het boek is maar 5 euro oid. 2 bier. Nou hups, naar bol.com jullie!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke dingen kijk ik ook wel eens op Discovery Channelquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Ik kijk een programma over hoe mandarijntjes in blik worden gemaakt.
Jawel maar net fout getimed met kijken ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je weet nog steeds niet dat de SC altijd centraal staat.
Ik moet een beetje huilen.quote:
Ja.quote:
Daar is ie dus niet te krijgen! Wilde hem ook voor m'n vriendin bestellenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En het boek is maar 5 euro oid. 2 bier. Nou hups, naar bol.com jullie!
How it is made ofzoiets!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zulke dingen kijk ik ook wel eens op Discovery Channelik weet bijvoorbeeld precies hoe van die tuinhandschoenen worden gemaakt
!
Jammer jongens, het was bijna gelukt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Linkje naar vorige topic dan?
Heb echt mijn ogen uitgekeken, lijst 3 keer gechecked.. nieuwe topics lijst ... en in de FB wordt er gezegd dat er geen SC is.
edit: * zet zijn bril maar weer op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |