Meid, waar heb je het over? Ik ben helemaal boom chicka wah wah.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Liefste. het volgende:
Wat is dat tegenwoordig hier met psychologische analyses met als onderwerp het niveau van nerdheid van de mede-user? Ik bedoel, iedereen die op fok zit is in principe al nerd, uh...
Say what?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Liefste. het volgende:
Wat is dat tegenwoordig hier met psychologische analyses met als onderwerp het niveau van nerdheid van de mede-user? Ik bedoel, iedereen die op fok zit is in principe al nerd, uh...
Zoals ik al zeg, ik WIL de waarheid niet onder ogen komenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad geen ongelijk toe te geven, zolang je de waarheid niet onder ogen durft te komen.
Oké.
Hahaha, dus ik ben kut omdat:
Ik zeg dat ik 20 ben...
Inkoper en systeembeheerder ben...
En verder?![]()
Ja man, dan is dat mijn issue.
Vamps!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Vamps het volgende:
[..]
Daniane!
Heb je nu proefwerkweek ofzo?
Ik hou daar gewoon vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Liefste. het volgende:
Naar een bar, en een lekkere spaanse chick versierenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Oké man, jouw keuze.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, ik WIL de waarheid niet onder ogen komen![]()
Je staat me gewoon niet aan.
Ik hoef je niets uit te leggen man.
En als je er echt niet mee zat dan had je me wel gecared.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar genoeg hierover, man, het is leuk geweest zo.
'The first casualty of war is innocence'
Gelukserd. Ik heb volgende week pwweek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vamps!
Nee gelukkig niet zeg. 3 deze week. waarvan 2 talen dus die waren simpel.
Engels en Duits zeker?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vamps!
Nee gelukkig niet zeg. 3 deze week. waarvan 2 talen dus die waren simpel.
Eerst die arme setzen, nu Vamps! Ik kan niet tegen underdogs Vladje! We moeten een grote, warme familie zijn.quote:
Sterkte!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Kingside het volgende:
[..]
Gelukserd. Ik heb volgende week pwweek.
SweexNLquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Welke pinda heeft zn UI achter "Jij?" gezet![]()
Jeps!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef Vamps het volgende:
[..]
Engels en Duits zeker?![]()
Ga je het wel redden morgen?
Hahaha, schat, de enige reden dat Vladje de boel onder aan het pissen is... is omdat hij niet geloofd dat ik 20 ben en een goede baan heb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Eerst die arme setzen, nu Vamps! Ik kan niet tegen underdogs Vladje! We moeten een grote, warme familie zijn.
Je hebt je Duits-cijfer in ieder geval al in je zak zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jeps!8.2 voor Duits.
Engels weet ik nog niet.
Euhm..... ben bang voor 'n onvoldoende.
Maar als het maar niet weer een 3.3 isMaarja k ga gewoon goed leren in tussenuur en dan hoop ik dat 't nog 'n voldoende wordt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Vamps het volgende:
[..]
Oké man, jouw keuze.
Join the club. xD
Hoef je ook niet.
Gast, alsof ik ermee zit wat een knulletje op een website als deze denkt over mij.
De kans is enorm dat ik je nooit tegenkom of persoonlijk zal kennen.
Je noemt je broertje maar een knulletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar genoeg hierover, man, het is leuk geweest zo.![]()
Ja ik ben gewoon de grote valse biatch in de familiequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Eerst die arme setzen, nu Vamps! Ik kan niet tegen underdogs Vladje! We moeten een grote, warme familie zijn.
Voel je je soms ook buitengesloten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef Liefste. het volgende:
[..]
MASD is nu aan het filosoferen over hoe het verder op FOK! moet gaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef Vamps het volgende:
[..]
.
MASD is de enige verstandige op het moment.
Je gedrag gast. Dat had ik je al eerder verteld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:18 schreef Vamps het volgende:
[..]
Hahaha, schat, de enige reden dat Vladje de boel onder aan het pissen is... is omdat hij niet geloofd dat ik 20 ben en een goede baan heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je hebt je Duits-cijfer in ieder geval al in je zak zitten.
Hé, ik zal duimen voor je.
Jupquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef VlaDje het volgende:
MASD is een aantal plaatsen geklommen op mijn PUB lijst de afgelopen dagen
Laat je ideeën de vrije loop, ouwe.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
MASD is nu aan het filosoferen over hoe het verder op FOK! moet gaan.
Dankje!quote:
Omdatquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef VlaDje het volgende:
MASD is een aantal plaatsen geklommen op mijn PUB lijst de afgelopen dagen
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dankjewell.hopelijk brengt het geluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |