quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohja, gefeliciteerd met je 13e 17e verjaardag 3FMaster!
Heb je al kadootjes gekregen?
Wie stelt dat voor het CDA zeker?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat, vuurwerk particulier verbieden...?
Over bemoedering van de samenleving gesproken. Jeetje zeg, spreek mensen aan op hun verantwoordelijkheid, neem ze niet die verantwoordelijkheid af!
Ik vind dat mensen er dom mee omgaan, vooral als er andere mensen of dieren mee verwond worden vind ik ongeloflijk... Máár, dat wil niet zeggen dat je het maar meteen moet gaan verbieden!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van een groot professioneel vuurwerk. Maar ben niet tegen eigen vuurwerk
.
Ja, maar veul mensen ondertekenen die petitie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Groen Links volgens mij...?
Snapperniksvan...
Welke, tegen of voor vuurwerk?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, maar veul mensen ondertekenen die petitie.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen er dom mee omgaan, vooral als er andere mensen of dieren mee verwond worden vind ik ongeloflijk... Máár, dat wil niet zeggen dat je het maar meteen moet gaan verbieden!
Ben geen vuurwerk fan maar verbieden gaat misschien wat te ver.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Groen Links volgens mij...?
Snapperniksvan...
Van mij hoeft dat knal vuurwerk niet zo , siervuurwerk is mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben geen vuurwerk fan maar verbieden gaat misschien wat te ver.
Ik zeg toch niet dat jij dat zegtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Maar het lijkt me wel tof om gewoon een groot professioneel vuurwerk te zien tijdens de jaarwisseling. Daardoor zal waarschijnlijk vanzelf de particuliere verkoop dalen, maar nog wel kunnen
.
Iets als dit mag van mij hier ook wel.
Helemaal mee eens. Geknal hoeft van mij ook niet zo nodigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat knal vuurwerk niet zo , siervuurwerk is mooi
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
En we beginnen de dag @ work weer met dat geforceerde kermende gejank![]()
.
Closer is wel echt een mooi lied. Maar dat is niet de nieuwe single.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Zou toch echt een keer naar de dokter gaan, jequote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Dan moeten ze die maar es snel uitbrengen en dit gedrocht naar de eeuwige jachtvelden verbannen. Het is toch geen single waard als slechts een paar muzikale tonen de moeite van het beluisteren waard zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Closer is wel echt een mooi lied. Maar dat is niet de nieuwe single.
wat let je om zelf plaatje te maken, als ze dit al draaienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moeten ze die maar es snel uitbrengen en dit gedrocht naar de eeuwige jachtvelden verbannen. Het is toch geen single waard als slechts een paar muzikale tonen de moeite van het beluisteren waard zijn
Je zou haast denken dat 't idd weinig moeite kost om van wat gebrabbel een grote hit te maken. Kan me nog iets verschrikkelijks uit 1992 herinnerenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat let je om zelf plaatje te maken, als ze dit al draaien
Meeste liedjes zijn ook te moeilijk voor de meeste mensen, je vergist nog hoeveel mensen zeggen engels te kunnen verstaan. Als het er op neerkomt dan kennen ze kleuterschool niveau engels.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat 't idd weinig moeite kost om van wat gebrabbel een grote hit te maken. Kan me nog iets verschrikkelijks uit 1992 herinneren. En dat kutkind heette óók Jordy
.
Mwah... Hij wordt iig niet té vaak gedraaidquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Van de bovenste plank.
Maar .. in feite moet je 'm maar eens in de 5 jaar horen.
Laatst zo'n mix van die gast gedownload. Best wel freaky muziek. Heel druk, beetje oldschool geluiden, gefreak, filter en driemiljoen breaks.quote:
Ah, toch es wat meer van binnentrekkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Laatst zo'n mix van die gast gedownload. Best wel freaky muziek. Heel druk, beetje oldschool geluiden, gefreak, filter en driemiljoen breaks.
Inspirerend wel.
Even zoekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, toch es wat meer van binnentrekken. Ken alleen MARS en de Teeuwen-mix.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Even zoeken.
Ah: http://einistkein.blogspot.com/2008/02/fake-blood-mars.html.
Gaat dan om die 'Essential Mix of Hervé & Sinden' mix.
quote:De pagina is niet gevonden
Sorry, de pagina die je zoekt in de blog Eentje is geentje bestaat niet.
Heb ik weerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Even punt achter url weghalen.
http://einistkein.blogspot.com/2008/02/fake-blood-mars.html
Top. thnxquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Even zoeken.
Ah: http://einistkein.blogspot.com/2008/02/fake-blood-mars.html.
Gaat dan om die 'Essential Mix of Hervé & Sinden' mix.
Hm... Klinkt niet heel positief ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:02 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb een lichtpuntje gevonden in de poel van algehele misère waarin ik me bevind: nu heb ik rustig de tijd om het NK marathon op natuurijs kijken op uitzendinggemist
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... Klinkt niet heel positief ofzo
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:23 schreef Sersjee het volgende:
* Sersjee had nu met z'n voetbalkornuiten in een bus richting Londen moeten zitten, maar hangt met z'n koortshoofd al de halve nacht boven de wc...
*sip naar de wc-bril staart*
vanaf 01:00quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of bedoel je vannacht?
Welk programma?
Kreeg 't niet helemaal mee, maar hij zal wel weer een strip van z'n 50-ritten-kaart bij 3FM hebben gebruiktquote:
Beterschap kerel!quote:
Wehehequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Lul... klik ik die link open op het werk
Hier reageren de collegas vaak positief op Roel zijn fotosquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Lul... klik ik die link open op het werk
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier reageren de collegas vaak positief op Roel zijn fotos
quote:
ik heb serieus over aardbeien gedroomd, en toen kwam ditr nummer bij mij opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |