Ja hoor, je mist misschien al wat punten uit de 1e rondequote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
Ik wil ook meedoen! dat kan toch nog wel?
We houden het simpel dit jaarquote:(vorig jaar moesten we een hele lijst invullen. Dit keer niet?)
Maar de kans dat die punten wat uitmaken is toch extreem klein? Tenminste volgens mijn denkwijze dan...quote:Op zondag 11 januari 2009 00:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hoor, je mist misschien al wat punten uit de 1e ronde
Maar daarin ben je niet de enige
[..]
We houden het simpel dit jaar
Dit moest ik quoten, ik heb dus de winnaar (niet Rick) en afvaller (niet Sebastiaan) aangepast.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:07 schreef Jabberwocky het volgende:
De Mol = Viviënne van den Assem
Winnaar = Jon van Eerd
Verliezer = Froukje Jansen
Afvaller (2) = Rick Engelkes
Ik wil mijn prono wijzigen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:07 schreef MxM het volgende:
Ik heb de eerste ronde niet mee gedaan! dus voeg me svp toe aan de lijst![]()
De Mol = Hans Schiffers
Winnaar = Sebastiaan Labrie
Verliezer = Paula Udondek
Afvaller (2) = Jon van Eerd
Wijziging:quote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Heb net uitzendinggemist gekeken, en wil wel even mijn voorspelling geven (ben wel nieuw, en ja ik weet het van die 235 punten, maar daar gaat het niet om bij mij).
De Mol = Jon
Winnaar = Dennis
Verliezer = Hans
Afvaller (2) = Viviënne
Wil de afvaller toch veranderen naar Sebastiaan Labriequote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef banananasi het volgende:
De Mol = Rick Engelkes
Winnaar = Hans Schiffers
Verliezer = Viviënne van den Assem
Afvaller (2) = Anniek Pheifer
Oh en ik deed de eerste ronde ook niet mee![]()
Je gaat lekker Sven, de verliezer is toch degene die in de laatste ronde verliest?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:24 schreef Svensational het volgende:
IK DOE VOOR DE TWEEDE KEER MEE!!!!!!!!!
De Mol = Hans Schiffers
Verliezer = Vera Mann
Afvaller (2) = Hans Schiffers
Oh ja, wilde alleen m'n winnaar van de vorige keer kopiërenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:25 schreef Troubled_Soul het volgende:
[..]
Je gaat lekker Sven, de verliezer is toch degene die in de laatste ronde verliest?
Denk je dat Vera nog een come-back gaat maken?
OUDE VOORSPELLING HIERBOVEN, NIEUWE VOORSPELLING HIERONDER!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:24 schreef Svensational het volgende:
De Mol = Hans Schiffers
Verliezer = Vera Mann
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:24 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij mag elke naam maar 1x in je rijtje voorkomenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
OUDE VOORSPELLING HIERBOVEN, NIEUWE VOORSPELLING HIERONDER!
De Mol = Hans Schiffers
Verliezer = Viviënne van den Assem
Wat een onzin, kansenspreiding heet dat en dat mag bij elke prono waar dan ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij mag elke naam maar 1x in je rijtje voorkomen
Ja oke... maar volgens mij las ik dat op de eerste pagina van dit topic of in het topic van de eerste prono...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een onzin, kansenspreiding heet dat en dat mag bij elke prono waar dan ook
Tuurlijk wel, mocht Hans de komende keer er niet uitgaan en het is duidelijker geworden dat hij de mol is, dan heb ik daar op 't eind profijt van toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:24 schreef Tegan het volgende:
Een persoon op twee 'functies' kan speltechnisch niet.
Nou, ik vind het eigenlijk niet kunnen, omdat het spel niet zo werkt. Maar als niemand verder bezwaar maakt vul ik het wel zo in...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, mocht Hans de komende keer er niet uitgaan en het is duidelijker geworden dat hij de mol is, dan heb ik daar op 't eind profijt van toch?
Je moet toch elke keer een nieuwe afvaller bepalen? En de mol kan je voor de eerste aflevering ook op geen mogelijkheid weten. Dan is het puur gokken, geen prono.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef Steve het volgende:
Ik vind het eerder wat vreemd dat je gewoon zovaak mee mag doen als je wil.. Kansen spreiden in 1 voorspelling vind ik dan wel weer wel kunnen.
.
Maar hé, 't is niet mijn prono natuurlijk..
Dus als we bijvoorbeeld bij aflevering 8 zijn mag je bij Mol,winnaar en verliezer de zelfde naam neerzetten om zo je kansen te vergrotenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, ik vind het eigenlijk niet kunnen, omdat het spel niet zo werkt. Maar als niemand verder bezwaar maakt vul ik het wel zo in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |