Dat is ook een van mijn verdachten, dus. Hij lachtte een paar keer alsof hij al wist wat komen ging bij de schermen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
Het zou me ook niet verbazen als Rick de mol blijkt te zijn trouwens.
Dat was hilarisch ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
nee dat stukje dat hij rent dan..
Het lijkt net superman.
Dat is niks voor Hans.quote:
Briljante theorie. Hij lacht dus hij is de mol.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is ook een van mijn verdachten, dus. Hij lachtte een paar keer alsof hij al wist wat komen ging bij de schermen.
Ik moet langer wachten. Tot het online staat.....quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef -Willempie- het volgende:
Erg leuke 1e aflevering (eigenlijk te kort zo'n uurtje) en weer een week wachten
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij moet wel iets later komen met zijn tekst
Ieder jaar moet er weer zo'n irritante nicht inzittenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef Impry het volgende:
En die Jon is zo lekker hyper en beweeglijk
Hij kan natuurlijk liegen in de biecht. Je kan Dennis écht nog niet afschrijven als Mol.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef Mr-Sander het volgende:
Maar stel nou: Dennis is door de 'jury' toch aangewezen als mol. Dan weet hij dat nu zelf niet, toch?
Laat ik het anders zeggen: hij had een verdachte gezichtsuitdrukking...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Briljante theorie. Hij lacht dus hij is de mol.
Alleen degene die de mol wilden zijn konden worden gekozen en die worden heus wel ingelichtquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef Mr-Sander het volgende:
Maar stel nou: Dennis is door de 'jury' toch aangewezen als mol. Dan weet hij dat nu zelf niet, toch?
Er kunnen alleen kandidaten aangewezen worden die zich hebben aangemeld.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef Mr-Sander het volgende:
Dat vind ik ook vreemd ja. Of ze hebben de ‘nee-zeggers’ echt niet overwogen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef Mr-Sander het volgende:
De Mol krijgt meer informatie dan de anderen, dus daar zou hij vanzelf achter komenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef Mr-Sander het volgende:
Daar moest ik ook meteen aan denken, ik vond het hilarischquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef Remzz het volgende:
Erg leuke groep nu al
Die Hans Schiffers in die loods, hij leek B 1-0-0 wel met zijn zonnebril en manier van lopen
Geef die gast even een wiki pagina over videomontage.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:35 schreef -SG- het volgende:
Maat van mij probeert me er van te overtuigen dat rick de mol is... Hij heeft in de auto gezegt 'een mol moet goed observeren' en vervolgens kijkt hij opzichtig uit het raam.
Dennis wilde sowieso de mol niet zijn, maar het lijkt me sterk dat de mol nog niet bekend was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef Mr-Sander het volgende:
Dan is Sebastiaan ook wel verdacht, want nog voor ze er waren, begon hij al over de TItanicquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef bloempje-moi het volgende:
Er zaten ook twee (ik geef toe, vrij vergezochte) aanwijzingen voor John als de mol in:
In het kleine clipje aan het begin bij het voorstellen zong John een liedje. Dat is het liedje Cellofaan uit Chicago. Daarin bezingt het personage dat hij onzichtbaar is en niemand hem ziet staan. Daarbij heeft John in de musical Titanic gespeeld => de scheepswerf.
Leuk dat het weer begonnen is!!![]()
Ik kwam Rick trouwens tegen in de IKEA vandaag. Kan een teken zijn dat ie niet de winnaar is. Of dat er gewoon helemaal niks in de pot zat
quote:
Dat heeft hij niet gezegd...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dennis wilde sowieso de mol niet zijn, maar het lijkt me sterk dat de mol nog niet bekend was.
Lijkt mij dat je als mol zijnde toch een soort tips & tricks krijgt voordat je begint zodat je je kan gaan voorbereiden. Als je dat 1 minuut van te voren zou horen word je veel te zenuwachtig.
Dan zou voor elk televisieprogramma een apart forum geopend kunnen worden.quote:
Gewoon grote algemene kennis denk ik (en op borden in de omgeving kijken), anders zou je dat niet zeggen als Mol zijndequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is Sebastiaan ook wel verdacht, want nog voor ze er waren, begon hij al over de TItanic.
Omdat ze allemaal niet willen opbiechten dat ze 500 euro uit de pot hebben gehaald met hun antwoordquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef FictionalFenna het volgende:
De hints van aflevering 1:
Hint 1: Waarom zegt Vivienne tegen Dennis dat ze 'nee' heeft gezegd op de vraag van Pieter Jan?
Hint 2: Waarom zegt Sebastiaan dat hij het antwoord 'weet ik niet' heeft gegeven?
Hint 3: Waarom zegt Paula dat ze geen vraag heeft gehad en er niets is gezegd over geld?
Hint 4: Waarom zegt Rick dat hij geen vraag heeft gehad?
Hint 5: Waarom zegt John dat er niets is gezegd over geld?
Dat vond ik ook zo opvallend.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is Sebastiaan ook wel verdacht, want nog voor ze er waren, begon hij al over de TItanic.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef pfaf het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viviėnne
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke opdracht trouwens, wel moeilijk te zeggen over er iemand verdacht deed.
Volgens mij had hij over een boot van de eigenaar van de Titanic... dat staat niet op borden lijkt mequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Impry het volgende:
[..]
Gewoon grote algemene kennis denk ik (en op borden in de omgeving kijken), anders zou je dat niet zeggen als Mol zijnde
Vooral die eerste paar dingen vind ik niet echt interessant. Dan zijn ze elkaar gewoon een beetje aan het uitproberen enzo, ik denk niet dat dat specifieke molacties zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef FictionalFenna het volgende:
De hints van aflevering 1:
Hint 1: Waarom zegt Vivienne tegen Dennis dat ze 'nee' heeft gezegd op de vraag van Pieter Jan?
Hint 2: Waarom zegt Sebastiaan dat hij het antwoord 'weet ik niet' heeft gegeven?
Hint 3: Waarom zegt Paula dat ze geen vraag heeft gehad en er niets is gezegd over geld?
Hint 4: Waarom zegt Rick dat hij geen vraag heeft gehad?
Hint 5: Waarom zegt John dat er niets is gezegd over geld?
Hint 6: Waarom tikt Dennis een andere naam in?
Hint 7: Waarom is Hans kwijt in de verfhallen?
Hint 8: Waarom vergist Sebastiaan zich in de goede positie van Rick?
Hint 9: Waarom geeft Anniek haar topito zo snel weg?
Hint 10: Waarom komen Dennis en Jon er niet samen uit in het Topitospel?
Hint 11: Waarom komen Paula en Rick er niet samen uit in het Topitospel?
Ohkeej, ik hoorde het niet echt goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij had hij over een boot van de eigenaar van de Titanic... dat staat niet op borden lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |