Plat op je bed leggen of met je benen opgetrokken zodat t toch net een beetje schuin staat? Voor mij teveel moeite voor te weinig resultaatquote:Op maandag 12 januari 2009 09:59 schreef ursel het volgende:
En daarnaast leg je hem anders gewoon neer. Gaat hem toch niet een hele film vast houden..![]()
![]()
Mja, zo is al wat jullie investeren in die 1080p HDMI shit weer veel en veel te veel geld voor wat TV kijken voor mij..quote:Op maandag 12 januari 2009 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Plat op je bed leggen of met je benen opgetrokken zodat t toch net een beetje schuin staat? Voor mij teveel moeite voor te weinig resultaat
Nee, een 40 inch op 30 cm afstand is lekker..quote:Op maandag 12 januari 2009 10:58 schreef Mrakz0r het volgende:
Films kijken op schermen kleiner dan 40 inch.
Heb je zo'n kleine woonkamer?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, een 40 inch op 30 cm afstand is lekker..
Prioriteiten stellen he!quote:
Ik weet niet of jij slaapt in de woonkamerquote:Op maandag 12 januari 2009 11:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je zo'n kleine woonkamer?
Alleen als ik ruzie maakquote:Op maandag 12 januari 2009 11:15 schreef ursel het volgende:
Ik weet niet of jij slaapt in de woonkamer
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, een 40 inch op 30 cm afstand is lekker..
Ja, maar er is me zojuist geleerd dat TV uitzendingen nog helemaal niet in 1080p zijn..quote:Op maandag 12 januari 2009 11:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mits 1080p natuurlijk![]()
Is overigens nog zo'n weloverwogen reden om voor 1080p te gaan ipv 720p; het gebruik als 2e monitor voor de PC, en dan telt de resolutie héél zwaar mee
Er is je ook al geleerd dat je PC wel 1080p weergeeft en dat vele films gewoon in 1080p zijn te downloadenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:26 schreef ursel het volgende:
Ja, maar er is me zojuist geleerd dat TV uitzendingen nog helemaal niet in 1080p zijn..
Ja, maar dat mag dan weer niet van Frankie..quote:Op maandag 12 januari 2009 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Er is je ook al geleerd dat je PC wel 1080p weergeeft en dat vele films gewoon in 1080p zijn te downloaden
Ik doe andere dingen in bed ipv film kijken op een telefoon.quote:
Hij is een kop kleiner en weegt de helft, ik verwacht niet dat Frank bezwaar komt maken in m'n kamer.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef ursel het volgende:
Ja, maar dat mag dan weer niet van Frankie..
Als je dat weet en je hebt daar geen zin in, post het dan nietquote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef COG_Playbunny het volgende:
Ik doe andere dingen in bed ipv film kijken op een telefoon.
Oh god nu krijg ik seksuele getinte reacties op mijn post.
Ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
oh ja joh?quote:Oh god nu krijg ik seksuele getinte reacties op mijn post.
Heb je zo'n kleine slaapkamer dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij slaapt in de woonkamer
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij is een kop kleiner en weegt de helft, ik verwacht niet dat Frank bezwaar komt maken in m'n kamer.
Dat niet, maar woon er niet, die 2 benne gescheiden..quote:Op maandag 12 januari 2009 11:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je zo'n kleine slaapkamer dan?
Precies, de laatste keer dat ik dat toeliet stonden de volgende dag de filmpjes onlinequote:Op maandag 12 januari 2009 11:56 schreef ursel het volgende:Jij en Frankie samen op je slaapkamer??
Mja, nu begrijp ik dat je niet met je telefoon naar bed gaat..
Hoeveel dooie pixels telt jouw scherm?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef Mr_Baus het volgende:Psies! Nix geen popcornhours of mediaboxen of ps3 routerstreamings weet ik veul
Gewoon PC via HDMI aan je vette Full HD tv hangen, 1080p pr0n downen, op 30 cm van je scherm gaan staan en .. ZWAFFELEN MAAR!!!![]()
Uh.. slapen? Boek lezen? Ontbijten? Posten op fokforum?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:45 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Oh god nu krijg ik seksuele getinte reacties op mijn post.
Scherm kan wel wat hebben hoor.. volgens mij zelfs tot 4 joule. Gewoon niet te hard meppenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:59 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Hoeveel dooie pixels telt jouw scherm?
Tjah, als ik gratis zou kunnen smsen had ik ook voor ieder lullig rotdingetje een SMS gestuurdquote:Op maandag 12 januari 2009 11:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Meisje verstuurt 14.528 sms'jes per maand
WTF!!
Whehe.. en dan ook bij elk bericht "select all contacts"quote:Op maandag 12 januari 2009 12:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tjah, als ik gratis zou kunnen smsen had ik ook voor ieder lullig rotdingetje een SMS gestuurd
Bed kopen waarvan het bovenstuk omhoog kan! Dan kun je prima liggend TV kijkenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:57 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat niet, maar woon er niet, die 2 benne gescheiden..
En zoals ik al postte, ik kan nooit echt lekker liggen als de TV vast staat.
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. en dan ook bij elk bericht "select all contacts"![]()
als je nou 59 minuten later een sms stuur dan is 't wel tof!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
"Hoi! Het is nu 1238 uur! Leuk heh?"
Dat heb ik zo vaakquote:Op maandag 12 januari 2009 13:00 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
als je nou 59 minuten later een sms stuur dan is 't wel tof!
Nog 27 min Bausquote:Op maandag 12 januari 2009 13:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaakDat er iets gebeurt en dat je op de klok kijkt; 1337 .. w00t!!!!
Eigenlijk welquote:Op maandag 12 januari 2009 13:11 schreef ursel het volgende:
[..]dus je zit nog steeds niet aan het bier??
En toch nog scherp zijn..quote:Op maandag 12 januari 2009 13:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Eigenlijk welSee my postcount
Ik zou eigenlijk wat constructiever te werk gaan vandaag, maar omdat het een beetje grauw weer is en ik gewoon nog steeds lekker zin heb in een gelukkig nieuwjaar chill dag, doen we het vandaag maar weer eens oldskool
![]()
Ik heb al 3 liter op.. soort van gewenning zeg maarmaar ik ben dan ook al vanaf 0300 uur op heh.
Dus moet straks ff nieuwe halen, maar heb ook nog champagne staanIs wel leuk en relaxed voor morgen bij het ontbijt
maar dan wordt dat ook weer zo'n dag
![]()
cheerio chaps!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 09:37 schreef Mr_Baus het volgende:
Nou het wordt een gezond 2009 heur![]()
plus minus 7 liter bier, 1 fles champagne en geen kater![]()
![]()
Voornemens;
veel minder gaan zuipen
veel minder gaan roken of misschien zelfs op den duur helemaal stoppen
gezonder en beter eten
meer lopen
minder werken
studeren
sparen
meer socializen/netwerken
en heul veul neucken
De beste wensen allemaal! Als je wilt, wordt dit een fantastisch jaarTJAKKA!!!!
Dat begint zeker als je een keer nuchter bent.??quote:Op maandag 12 januari 2009 13:28 schreef Mr_Baus het volgende:
Ja dat weet ik welMaar 2009 moet voor mij nog beginnen
![]()
12 dgn.. maar daar zat de kerst tussen.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Baus....
Hoelang duurde het bij jou ongeveer voordat je je tv had bij redcoon?
neuh.. dat ben ik nooitquote:Op maandag 12 januari 2009 13:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat begint zeker als je een keer nuchter bent.??
Hmmm oke oke... ik w8 het rustig af...quote:Op maandag 12 januari 2009 13:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
12 dgn.. maar daar zat de kerst tussen.
Ik bestelde en betaalde vrijdagmiddag online.. de week daarop was het donderdag en vrijdag kerst, de week daarna had ik hem op dinsdagochtend. Je wordt ook gebeld door de transporteur voor een leveringsafspraak.
Bij Redcoon hoef je je niet druk te maken.. Het gaat erom dat het een groot/duur pakketje is, dat gaat niet via de reguliere post en Redcoon werkt ook niet met TGP maar met een andere firma, weet ff de naam niet..quote:Op maandag 12 januari 2009 13:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hmmm oke oke... ik w8 het rustig af...![]()
Zo en nu ga ik weer patiencen op me werk.
Dat begrijp ik en kan ik zelfs waarderenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:51 schreef FJD het volgende:
Echt he BausOp sommige momenten kan ik lachen om al je grappen en grollen maar soms heb ik echt zoiets van WTF? ga iets doen met je leven. Om 03:00 wakker worden en dan maar de hele dag zuipen
Ik zal wel te braaf voorgeprogrammeerd zijn voor zo'n levensstijl
![]()
Hoe staat t met de plannen voor je studie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |