staat in de FP; een tampon met alcohol in je reet stoppenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:24 schreef IJsmuts het volgende:
FIPO!!![]()
![]()
![]()
wanneer mag ik weer eens een topique aanmaken![]()
WTF is slimming![]()
tvp trouwens
http://www.knsb.nl/content/toerschaatsen/ov08.aspquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Welke toertocht ga je doen?Hoe is bij jullie t ijs in de buurt? Hier ligt er veel sneeuw op en das echt zonde
Eergister was het nog super
Diepzwart en spiegelglad
Je voelde je aangetrokken door de TT?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Rekkof het volgende:
staat in de FP; een tampon met alcohol in je reet stoppen
Ben je gek gewordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef ursel het volgende:
Fer, mag ik jou whiskey lenen?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben je gek geworden![]()
Ik ga vocht van 40,- de liter een beetje in jouw arie stoppenJe kan de lege fles krijgen
Die kun je ook in je arie stoppenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben je gek geworden![]()
Ik ga vocht van 40,- de liter een beetje in jouw arie stoppenJe kan de lege fles krijgen
Het begrip "Hey Arie" krijgt zo opeens een hele rare betekenis..quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben je gek geworden![]()
WTF is de FPquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Rekkof het volgende:
[..]
staat in de FP; een tampon met alcohol in je reet stoppen
Het enige waar jij over na moet denken is of je met of zonder dop wil. Het is kiezen tussen "dop blijft achter" of "fles trekt vacuum".quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef ursel het volgende:
Het begrip "Hey Arie" krijgt zo opeens een hele rare betekenis..
Ariërs FTWquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Het begrip "Hey Arie" krijgt zo opeens een hele rare betekenis..
ooh.. dan wil je zeker opeens wel mee werken he..quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Het enige waar jij over na moet denken is of je met of zonder dop wil. Het is kiezen tussen "dop blijft achter" of "fles trekt vacuum".
Doet me denken aan dat filmpje wat Ursel een paar weken geleden heeft gepost. Heb er nog steeds nachtmerries van.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die kun je ook in je arie stoppen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:16 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat filmpje wat Ursel een paar weken geleden heeft gepost. Heb er nog steeds nachtmerries van.![]()
Oja, Morguh!
![]()
nog geen half 9 en al 6 koffie?? Waar laat je 't?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:26 schreef ursel het volgende:
[..]Wat dat betreft is slimming dan een stuk veiliger..
![]()
Ooh.. en je loopt achter..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, had die tampon er al ingedaan, maar Fer was niet langs gekomen met die whiskey.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:42 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
nog geen half 9 en al 6 koffie?? Waar laat je 't?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:01 schreef FJD het volgende:
Urs, pas je op dat ze niet aan de trampoline vast vriezen? T gaat volgende week pas dooien namelijk dus dan staan ze zolang buiten
Had de verkeerde gequote, ik drink geen koffie jeweets.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:13 schreef ursel het volgende:snel editten he..
Ik vond het al zo raar dat je dacht dat Kev die dingen buiten zou gaan gebruiken..
quote:
Moet je eens doen man, tis verslavend..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Had de verkeerde gequote, ik drink geen koffie jeweets.
Volgens mij heb ik die gezien. Vond het maar een kutfilm, had er meer van verwacht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:25 schreef Viro het volgende:
morguh
Wat is het fokking koud, gelukkig ben ik vandaag de hele dag binnen.
oh morgen naar Righteous Kill. Robert de Niro & Al Pacino samen in een film
Een Boffer die een trampoline kooptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:45 schreef ursel het volgende:
Mogguh..![]()
Vanavond ff de trampoline buiten opzetten..![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Een Boffer die een trampoline koopt![]()
![]()
Grap van het jaar tot nu toe
Hebben ze je niet bijgepraat over de betekenis van een trampoline binnen BoF!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
En ondertussen, zodra de kleine op bed ligt, zelf al joelend gaan springen zeker
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:58 schreef Mrakz0r het volgende:
Probeert de bierboot daar nou een shortcut te nemen? :'D
Nee, dus kom maar op!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hebben ze je niet bijgepraat over de betekenis van een trampoline binnen BoF!
Echt wel! Dat was dat verhaal dat iedereen op de LAN achter 1 beeldscherm stond te kijken naar dat filmpjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:10 schreef Keltie het volgende:
Nee, dus kom maar op!
Hmm.. Mijn geheugen laat mij even in de steekquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Echt wel! Dat was dat verhaal dat iedereen op de LAN achter 1 beeldscherm stond te kijken naar dat filmpje
Misschien vanavond of anders morgenavondquote:
Moet wel lukken, voor vanavond 9 MC tentamens op de agenda staan dus dat past prima.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien vanavond of anders morgenavondAls jij ook kan dan tenminste
Goed, daar komt ie dan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |