Sssttt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef reetveter het volgende:
Pleun staat ook op internet
mag ik em posten pleun?
omdat het een vuile lapo-hunter isquote:
Truequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef Lyzio het volgende:
Een echte vent drinkt bier al FOK!kend.
Dank je voor het compliment!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef Silentalarm het volgende:
Krentenbol je bent echt een lapohunter.
Ja maar de anderen nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neehee. Jij hebt 'm toch al gezien of niet?
Dat mocht niet meer toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
omdat het een vuile lapo-hunter is
Inderdaad, maargoed. Is weer al te duidelijk dat het een Amerikaantje is met die botox actie van d'r.quote:
Nee is nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WIE IS DAT EN IS DAT PHOTOSHOP?quote:
Alsof de mensheid wat aan mooie mensen heeft.quote:
Ik dacht dat zij Catwoman wordt genoemd of zo, maar hoe ze in 't echt heet daar heb ik geen idee van. En nee, geen shop helaas.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WIE IS DAT EN IS DAT PHOTOSHOP?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee is nee.
Maar FLorian vindt het uiteindelijk zelf ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Ik ben blijkbaar niet de enige die dat soort dingen niet weet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
geen ideeequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou fijn, maak het dan niet nog makkelijker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar FLorian vindt het uiteindelijk zelf ook
PM ffquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar FLorian vindt het uiteindelijk zelf ook
Wat lief!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht, ik post even een lumbaalpunctie
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij Catwoman wordt genoemd of zo, maar hoe ze in 't echt heet daar heb ik geen idee van. En nee, geen shop helaas.
Jij ook een goeiemorgen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Lyzio het volgende:
Heeft iemand vandaag dat nieuwe "liedje" van Monique Smit op de radio gehoord toevallig?Vrouwenalfabet ofzoiets. De tering gek.
Ik wilde het eigenlijk ook niet weten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet de enige die dat soort dingen niet weet.
Nummertjes blijven moeilijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nummer vergeten aan te passen.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nummer vergeten aan te passen.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk ook niet weten.
Stomme nieuwsgierigheid
Hihi ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben Wie is de mol kijken trouwens, laterrrrrrr dudes en dudettes, hihihiiii.
quote:
Met die smiley in de hoofdrol heb ik ooit eens twee mênnus goede topics gemaakt.quote:
Ik hou van pauperesk vermaak.quote:
Net als de loterijen in 1984 zegmaar.quote:
Binnenkort met zn allen naar de KFCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef dagdag het volgende:
WE ARE THE RED WHITE FOK ARMY
WE DEFEND FOK
WE LIKE GRANDMA NAKED
WE LIK DAGDAG
RED WHITE ARMY ON TOP
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Binnenkort met zn allen naar de KFC![]()
Heb er echt gigapiga veul zin in
![]()
!!!11
KFC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vraag het remlof wel even voor je, wil ie vast wel doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef Krentenbol. het volgende:
Welk modje past het TTnummer aan?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Net als de loterijen in 1984 zegmaar.
Heb je een Remlofhotline?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag het remlof wel even voor je, wil ie vast wel doen! Arme remlof, al die tt falers
Ik wist dat je die opmerking zou waarderen.quote:
Waarom moest Ricko nou 3 maanden weg?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Binnenkort met zn allen naar de KFC![]()
Heb er echt gigapiga veul zin in
![]()
!!!11
Ik had iets anders in gedachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:39 schreef dagdag het volgende:
nou die zotheid ben je nou helemaal zot geworden
h
HAHAHAHAH LOLLERPANTOFFEL MET DIEKKEN SCHEET
Pics.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I knowen nu ga ik douchen
tot zo
!
Dat hoeft hij niet te weten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had iets anders in mijn gedachte
Lekker?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Florian_ het volgende:
Precies zoals ik in gedachten had, echt raar
Omdat dat het logische vervolg is op een ban van een maand.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waarom moest Ricko nou 3 maanden weg?
Hihihiquote:
Een leuk muziekje om je geïrriteerde toontje te laten bedaren. Helemaal voor jou!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dat het logische vervolg is op een ban van een maand.
En verder gaan we hier geen bans bespreken.
En als je je nu bijvoorbeeld een tijd wel gedraagd,quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dat het logische vervolg is op een ban van een maand.
En verder gaan we hier geen bans bespreken.
Vreselijke stemquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Een leuk muziekje om je geïrriteerde toontje te laten bedaren. Helemaal voor jou!
Hij had ook zo zijn ideeen over de kfc en het schaatsen op de hofvijver.quote:
Nou, omdat ik jou wel eens onder de douche wil zien staan. Niet voor jou, maar ik interesseer me enorm in de architectuur van de douche.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nou, omdat ik jou wel eens onder de douche wil zien staan. Niet voor jou, maar ik interesseer me enorm in de architectuur van de douche.Dan hoeft zij er toch niet bij te staan gekkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij was dan ook voor remlof.quote:
Als de douche nou lelijk is en zij staat erbij, komt dat de douche ten goede. Als de douche nou erg mooi is dan ehm.. heb je een mooie douche. See?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan hoeft zij er toch niet bij te staan gekkie!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nou, omdat ik jou wel eens onder de douche wil zien staan. Niet voor jou, maar ik interesseer me enorm in de architectuur van de douche.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu ga ik echt![]()
!
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Vergeet deze niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu ga ik echt![]()
!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Oh, vertel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij had ook zo zijn ideeen over de kfc en het schaatsen op de hofvijver.
Iets over de wc in de kfc.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, vertel.
En ik hoef echt niet naar de KFC
Veel plezier!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:54 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben ff rukken, zie jullie morgen weer
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iets over de wc in de kfc.
En hij wou bij de BK eten.
Burgerking? Daar moet je betalen voor de toilettenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had iets anders in gedachte
hihiquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iets over de wc in de kfc.
En hij wou bij de BK eten.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Burgerking? Daar moet je betalen voor de toiletten
Als ik dan tussen die 3 moet kiezen is de BK nog het beste. Maar ik eet liever uberhaubt niet bij zo'n snackding.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik kom nooit bij de wc's van de KFC![]()
En BK is beter te eten dan de mac
Oh moest dat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Burgerking? Daar moet je betalen voor de toiletten
Met koninginnedag welquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh moest dat?
Ik heb eigenlijk een afkeer van toilletten bij fastfood -dingen
NOESss, mn ogenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Met koninginnedag wel
Erg moeilijk om dan NIET naast de pot te scheiten![]()
![]()
Ik heb een afkeer tegen openbare toilletten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh moest dat?
Ik heb eigenlijk een afkeer van toilletten bij fastfood -dingen
Ogen? Dat is je visuele cortex.quote:
Hoiquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb een afkeer tegen openbare toilletten.
Ik wilde mezelf verbeteren.quote:
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:04 schreef dagdag het volgende:
jesuz zeg ben morgen jarig daarom verwacht veel pm
Sorry.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde mezelf verbeteren.
Maar meneer is me te snel af![]()
Als er een half jaar tussen zit ofzo heb je bewezen dat je het wel kan en dan beginnen we weer met 48 uur of een weekquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En als je je nu bijvoorbeeld een tijd wel gedraagd,
Is dan alsnog de volgende ban 3 maanden, of wordt het dan weer verlaagd?
Waarom had ik gelijk een week?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er een half jaar tussen zit ofzo heb je bewezen dat je het wel kan en dan beginnen we weer met 48 uur of een week
Ja ik ook...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook.
Gelukkig woon ik in de stad.
Ik heb pas één banquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Als er een half jaar tussen zit ofzo heb je bewezen dat je het wel kan en dan beginnen we weer met 48 uur of een week
Hoelaat was je wakker?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry.Ik ben uitgeslapen dus vandaar.
Ik ga wel bij jou kakken danquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook...
Maar ik moet een half uurtje langer dan
ik 3quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb pas één banKnap van mij he.
Ja primaquote:
Sorry.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ook...
Maar ik moet een half uurtje langer dan
En ik kreeg er een voor m'n kadaversquote:
12 uur oid.quote:
Wat gaan we nou precies doen dan?quote:
Jaa he, dat is dus niet overal het geval geweestquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Den Haag - Woudenberg is 2 uur.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry.
Maar een half uur is best een tijd om het nog op te houden.
...quote:
bij 4ebe schijtenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
12 uur oid.
Iets later.
[..]
Wat gaan we nou precies doen dan?
Ik zeg niks.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag - Woudenberg is 2 uur.
Wees maar blij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zeg niks.
Ik heb gelukkig nog nooit de behoefte gehad om naar de wc te moeten in de trein.
Uiteraard.quote:
Dat geloof ik ook. Soms loop je langs zo'n wc en komt dr al een ontzettende stank uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wees maar blij.
Treinreis van HHS - Belgie piep je wel anders![]()
Maar gelukkig zijn de toilletten ietsjes schoner, maar dan nog
En daarna gaan we naar de bk?quote:
Ja, hou maar opquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook. Soms loop je langs zo'n wc en komt dr al een ontzettende stank uit.
Nee, de uithofquote:
Maar waarom?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:22 schreef xyz147 het volgende:
over 38 minuten worden Het_Biertje, Armageddon, PiRANiA, HzHertz, DSS24, Gupje, Pakspul en Bumbaclaat gebanned door yvonne
Sorry.quote:
Als we nou gaan snowboarden hoef ik geen schaatsen te kopen.quote:
Ja, maar anders moet ik in die zweet -snowboarddingen van de verhuur...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef Zotheid het volgende:
Als we nou gaan snowboarden hoef ik geen schaatsen te kopen.
Je kan ook mijn snowboardschoenen lenen maar dan moeten we omstebeurt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar anders moet ik in die zweet -snowboarddingen van de verhuur...![]()
Ik moet ook nog schaatsen kopen
Ja dat is niet leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan ook mijn snowboardschoenen lenen maar dan moeten we omstebeurt.
Maat 43.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is niet leuk![]()
Bovendien heb jij vast een grotere maat dan ik.
Wie heeft je een massage gegeven dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, ben ik weer! Heb me in tijden niet zo schoon gevoeld
lang leve het jatten van de lekkere Rituals spulletjes van mn moeder
!
[ afbeelding ]
Ik mezelfquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wie heeft je een massage gegeven dan?
Genezen en heeft toen NB gedumpt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef reetveter het volgende:
Maar hoe is het met Mirre dan, heb al een paar dagen niks van NB gehoord?
Het meervoud voor ritueel? De Engelse versie dan?quote:
secret samurai scheerschuim ftwquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kon hier veilig posten aldus 4EBE.
Jawel joh!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft er nou niemand Wie is de mol gekeken?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
anne is de molquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
Een soort van boeketje bloemen.quote:
hiiiiiquote:
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
quote:
Met een boek?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een soort van boeketje bloemen. [ afbeelding ]
Zoiets. Dat kind is echt klein. Met dr rare petje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe lang schat jij Froukje? 1.50m ofzo?
quote:
Lijkt me wel, als je een béétje sociaal bent.quote:
Omdat we je post allemaal heel gay vondenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
Waarom negeren jullie mijn hockeystick?
Omdat we niet willen weten wat jij ermee van plan bent.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
Bij zo'n sportwinkel in de stad hiernaast hadden ze een hele toffe roze. Ik zou er bijna voor op hockey gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
Admit it, je vond die oma echt geil. Met d'r uitgezakte kontquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef dagdag het volgende:
zometeen dat oma chat keer
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Admit it, je vond die oma echt geil. Met d'r uitgezakte kont.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
rickquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat Rick de mol is. Let op mijn woorden he, voor als het over x aantal weken ook echt zo blijkt te zijn.
Negeren ? Bedoel je daarmee:: iets behandelen als neger ? Waarom wil je dat wij je hockeystick gebruiken alsof we negers zijn ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
omg, heeft ze nog wat spannends gedaan tijdens jullie private time?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef dagdag het volgende:
[..]
inderdaad ze hield van harcore
vertelde ze in
private
Ja, dat is een schaats.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.skate-online.nl/?page=catalog&view=product&product_id=211
Is dit wat?
iemand voelt zich gebelgdquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Negeren ? Bedoel je daarmee:: iets behandelen als neger ? Waarom wil je dat wij je hockeystick gebruiken alsof we negers zijn ?
best wel ze ging met haar tieten tegen de pc hangenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
omg, heeft ze nog wat spannends gedaan tijdens jullie private time?
Waarom is hockey nou weer gay.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat we je post allemaal heel gay vonden! Sorry
!
Hockeyen, liek duh. Je moet toch echt wat meer de sc doorlezen.:*quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat we niet willen weten wat jij ermee van plan bent.
Hihi.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij zo'n sportwinkel in de stad hiernaast hadden ze een hele toffe roze. Ik zou er bijna voor op hockey gaan.
Hockeysticks zijn ook visjes..quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Zotheid het volgende:
Ik zeg niet dat hockey gay is, nouja alhoewelquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom is hockey nou weer gay.
[..]
Hockeyen, liek duh. Je moet toch echt wat meer de sc doorlezen.:*
[..]
Hihi.![]()
Hihi, dat grapje maakte ik een tijd gelezen zelf ook al.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Negeren ? Bedoel je daarmee:: iets behandelen als neger ? Waarom wil je dat wij je hockeystick gebruiken alsof we negers zijn ?
Maar is dat een goede schaats?quote:
Met snoepje?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hockey gay is, nouja alhoewelmaar in dit geval was je post gewoon gay
!
ja wat voor koekjequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom laten KLB SC'ers mij door hun vrienden toevoegen?
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mieters, de broer van een goede vriendin zit daar op roeien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef Florian_ het volgende:
Ik ga op roeien als ik in Leiden zit
helemaal in de smeersels dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Of Lush:
[ afbeelding ]
Snow Fairy
Bij Njord !quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters, de broer van een goede vriendin zit daar op roeien.
Hahaha. En ga je ook bij 't corps dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef Florian_ het volgende:
Ik ga op roeien als ik in Leiden zit
Daar klopt natuurlijk helemaal niks van. Verdorrie! Ik stel een een vraag en daar gaan jullie zo mee om. Walgelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alleen als je linkshandig bent.
Bwoh, Augustinus ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahaha. En ga je ook bij 't corps dan?
Zijn gewoon naïeve mensen die dat geloven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Allure_ het volgende:
Char is zo klote. Echt gemeen hoe zij mensen zo kan misleiden
.
Je hebt er verstand van.quote:
Die verdienen dat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zijn gewoon naïeve mensen die dat geloven.
Als je iemand verliest die zo dicht bij je staat, kan ik me dat best voorstellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zijn gewoon naïeve mensen die dat geloven.
doe je zelf ook die sportquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef gers het volgende:
mijn puck is echt tof
een orginele uit tjsechie en gebruikt in een scandinavische eredivisie
Ik vind zo veel geurtjes lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef MiVer het volgende:
[..]
helemaal in de smeersels dus
nu glad en soepel
en welke geur?
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Krentenbol. het volgende:
Iemand goed in statistiek?
Gegeven is een verzameling van 10 scores. Het gemiddelde is gelijk aan 25, de standaarddeviatie is gelijk aan 20. Aan de groep van 10 scores worden nog 10 scores toegevoegd met gemiddelde 25 en standaarddeviatie van 0.
Hoe groot wordt de waarde van de variantie over de totale verzameling van 20 scores?
5quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Krentenbol. het volgende:
Gegeven is een verzameling van 10 scores. Het gemiddelde is gelijk aan 25, de standaarddeviatie is gelijk aan 20. Aan de groep van 10 scores worden nog 10 scores toegevoegd met gemiddelde 25 en standaarddeviatie van 0.
Hoe groot wordt de waarde van de variantie over de totale verzameling van 20 scores?
oh... maar het was een serieuze vraag, eigenlijk..quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, dat grapje maakte ik een tijd gelezen zelf ook al.
[..]
Maar is dat een goede schaats?
ik ook welquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind zo veel geurtjes lekkerliefst zoet.
Nou in dat geval mag je mijn vraag negeren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
oh... maar het was een serieuze vraag, eigenlijk..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
Dit ziet er dan weer gewoon uit alsof je een soort sushi op je hoofd moet smeren:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
Dit ziet er dan weer gewoon uit alsof je een soort sushi op je hoofd moet smeren:
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het kan nooit kleiner dan 500 zijn, volgens mij.
Wat is datquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent gewoon écht niet grappig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Zouden ze ervoor moeten betalen eigenlijk, om in Char te komen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je iemand verliest die zo dicht bij je staat, kan ik me dat best voorstellen.
Ik las je tekst niet en dacht dat het sushi was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Vast wel, niets is gratis.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Zouden ze ervoor moeten betalen eigenlijk, om in Char te komen?
Wehehe ik ben een neger nou !quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou in dat geval mag je mijn vraag negeren.
HIHI, SNAP JE HEM?
Ik weet geen eens wat standaarddeviatie is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Krentenbol. het volgende:
lushquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Nog afzetterij ook dus!!11quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vast wel, niets is gratis.
Standaardafwijking.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik weet geen eens wat standaarddeviatie is.
Nou ik nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je iemand verliest die zo dicht bij je staat, kan ik me dat best voorstellen.
Dat heb ik met wiskunde gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, noh zeg. Dan weet ik het niet.quote:
Ik weet niet eens...quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De vierkantswortel van de variantie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou ik niet
Wat denk je nou, dat al die geesten aan het chillen zijn ofzo? Zo van "heuj henk! hier is ene char, die wil met je praten!" -- "oh okay, hallo?" -- Char: "dag henk, wat ben je aan het doen?" -- "bwoh, beetje chillen jwz" -- Char: "henk zegt dat hij gelukkig is"
25.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:58 schreef Krentenbol. het volgende:
Niets, maar je wordt van tevoren gecast, en als je dan niet emotioneel genoeg bent, of het niet geloofwaardig lijkt dan mag je niet in de showquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk. Zouden ze ervoor moeten betalen eigenlijk, om in Char te komen?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee.quote:
Dat weet ik zelfsquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nu een combi van:quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ook wel
bedoelde eigenlijk welke nu
om je heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |