Sssttt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef reetveter het volgende:
Pleun staat ook op internet
mag ik em posten pleun?
omdat het een vuile lapo-hunter isquote:
Truequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef Lyzio het volgende:
Een echte vent drinkt bier al FOK!kend.
Dank je voor het compliment!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef Silentalarm het volgende:
Krentenbol je bent echt een lapohunter.
Ja maar de anderen nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neehee. Jij hebt 'm toch al gezien of niet?
Dat mocht niet meer toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
omdat het een vuile lapo-hunter is
Inderdaad, maargoed. Is weer al te duidelijk dat het een Amerikaantje is met die botox actie van d'r.quote:
Nee is nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WIE IS DAT EN IS DAT PHOTOSHOP?quote:
Alsof de mensheid wat aan mooie mensen heeft.quote:
Ik dacht dat zij Catwoman wordt genoemd of zo, maar hoe ze in 't echt heet daar heb ik geen idee van. En nee, geen shop helaas.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WIE IS DAT EN IS DAT PHOTOSHOP?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee is nee.
Maar FLorian vindt het uiteindelijk zelf ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Ik ben blijkbaar niet de enige die dat soort dingen niet weet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
geen ideeequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou fijn, maak het dan niet nog makkelijker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar FLorian vindt het uiteindelijk zelf ook
PM ffquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar FLorian vindt het uiteindelijk zelf ook
Wat lief!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht, ik post even een lumbaalpunctie
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij Catwoman wordt genoemd of zo, maar hoe ze in 't echt heet daar heb ik geen idee van. En nee, geen shop helaas.
Jij ook een goeiemorgen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Lyzio het volgende:
Heeft iemand vandaag dat nieuwe "liedje" van Monique Smit op de radio gehoord toevallig?Vrouwenalfabet ofzoiets. De tering gek.
Ik wilde het eigenlijk ook niet weten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet de enige die dat soort dingen niet weet.
Nummertjes blijven moeilijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nummer vergeten aan te passen.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nummer vergeten aan te passen.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk ook niet weten.
Stomme nieuwsgierigheid
Hihi ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben Wie is de mol kijken trouwens, laterrrrrrr dudes en dudettes, hihihiiii.
quote:
Met die smiley in de hoofdrol heb ik ooit eens twee mênnus goede topics gemaakt.quote:
Ik hou van pauperesk vermaak.quote:
Net als de loterijen in 1984 zegmaar.quote:
Binnenkort met zn allen naar de KFCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef dagdag het volgende:
WE ARE THE RED WHITE FOK ARMY
WE DEFEND FOK
WE LIKE GRANDMA NAKED
WE LIK DAGDAG
RED WHITE ARMY ON TOP
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Binnenkort met zn allen naar de KFC![]()
Heb er echt gigapiga veul zin in
![]()
!!!11
KFC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vraag het remlof wel even voor je, wil ie vast wel doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef Krentenbol. het volgende:
Welk modje past het TTnummer aan?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Net als de loterijen in 1984 zegmaar.
Heb je een Remlofhotline?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vraag het remlof wel even voor je, wil ie vast wel doen! Arme remlof, al die tt falers
Ik wist dat je die opmerking zou waarderen.quote:
Waarom moest Ricko nou 3 maanden weg?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Binnenkort met zn allen naar de KFC![]()
Heb er echt gigapiga veul zin in
![]()
!!!11
Ik had iets anders in gedachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:39 schreef dagdag het volgende:
nou die zotheid ben je nou helemaal zot geworden
h
HAHAHAHAH LOLLERPANTOFFEL MET DIEKKEN SCHEET
Pics.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I knowen nu ga ik douchen
tot zo
!
Dat hoeft hij niet te weten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had iets anders in mijn gedachte
Lekker?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Florian_ het volgende:
Precies zoals ik in gedachten had, echt raar
Omdat dat het logische vervolg is op een ban van een maand.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waarom moest Ricko nou 3 maanden weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |