Ja Lakitu, het kinderziekenhuis, iets voor jouquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:36 schreef Zotheid het volgende:
WTF Ned1, nu!
Tja, sommige culturen.quote:
Ga ik nu te ver?quote:
What happened, man?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:36 schreef Lyzio het volgende:
Het is al veel te lang geleden dat ik een vagina gezien hebWil iemand mij troosten? Ricko? Dude?
Wrom niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
God ik zou hier niet om moeten lachen
Zag je hoe dat been stond?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja Lakitu, het kinderziekenhuis, iets voor jou
Jij had toch zo'n neukertje die ook op fok zatquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:36 schreef Lyzio het volgende:
Het is al veel te lang geleden dat ik een vagina gezien hebWil iemand mij troosten? Ricko? Dude?
Ik weet het niet. Ik denk dat ik door mijn Goddelijkheidselixer heen ben. Hosselen gaat ook al voor geen meter de laatste paar weken. I'm losing itquote:
Ik noem een Tom Cruise en Katie holmes...quote:
Wat? Ik ben niet zo van de gossip.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik noem een Tom Cruise en Katie holmes...
+1 herkenbaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk dat ik door mijn Goddelijkheidselixer heen ben. Hosselen gaat ook al voor geen meter de laatste paar weken. I'm losing itIk word oud.
Correct.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n neukertje die ook op fok zat
What you gonna do ehquote:
Ik ook niet, maar dit vond ik wel opmerkelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat? Ik ben niet zo van de gossip.
Ik weet wat je bedoeld, die prijzen van GHB zouden niet mogen stijgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk dat ik door mijn Goddelijkheidselixer heen ben. Hosselen gaat ook al voor geen meter de laatste paar weken. I'm losing itIk word oud.
Dat is vrij privéquote:
Gast, je hebt je chick toch? Jij bent juist diegeene die mij heeft verlatenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:36 schreef Lyzio het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |