Wat was je vraag meid, zeg het maar ik kan hem niet vinden.quote:
Fixedquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]ik en Greysie hebben al tig x gezegd dat we hem alleen mét facial hair moeten!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gooide ik 'm nog dicht ook terwijl ik eten aan het maken was![]()
Neen
Ik weet het niet, ik heb namelijk niet teruggelezen. Niettemin een goede vraag!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Of er iets schokkends gebeurd was of dat ik bij lezen kan overslaan...
*graaft diep in zijn geheugen...*quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is dem hot. Maar ik zou het nog steeds niet met hem doen denk ik
![]()
Die dude moet er inmiddels echt al ouder uit zien!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is dem hot. Maar ik zou het nog steeds niet met hem doen denk ik
![]()
Yep, de motormuis. Ik heb hem echt altijd zó cute gevondenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
*graaft diep in zijn geheugen...*
is dat niet die dude uit melrose place?
Snel door posten en je zit op pagina tweequote:Op donderdag 8 januari 2009 19:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kan die foto in de OP trouwens niet veranderd worden? Hij komt hier nu telkens voorbij en is naar.
Ik heb expres wat verschillende bij elkaar gezochtquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mwah ook daar zitten genoeg lelijke mannen tussen hoor
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die dude moet er inmiddels echt al ouder uit zien!
zinloze kennis FTW!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep, de motormuis. Ik heb hem echt altijd zó cute gevonden. Heb ook plaatjes gevonden van hem met een snor. Ziet er niet uit
.
Das m'n broer ja, hij is superaardig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kan die foto in de OP trouwens niet veranderd worden? Hij komt hier nu telkens voorbij en is naar.
Daaromquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hihihi, Robert Redford ertussen.
Maar zo vond ik Laurence Olivier, Michael Caine en Paul Newman toen ze jong waren ook erg appetijtelijk.
Dat doet er niet toe. We willen hier alleen lekkere mannen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:08 schreef neen het volgende:
[..]
Das m'n broer ja, hij is superaardig.
Lekker vies.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. We willen hier alleen lekkere mannen.
RDJ is damn hotquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef conleche het volgende:
Muis, van jouw plaatjes: Robert Downey jr. Heel erg.
O dat klinkt gaaf zegquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:11 schreef Chicolate het volgende:
Die 2e van muis vind ik nog het meest ok van wat hier gepost is (maar dat haar op zn buik etc mag van mij wel weg)
En WOWOWOWOW Ik heb misschien een tijdelijk baantje dat supergoed verdient en ik mailde om aan te melden en heb nu al mail terug met uitnodiging voor zo'n eerste bijeenkomst![]()
![]()
. Baantje bestaat uit lesbrieven etc maken voor basisscholen, met wetenschappelijk onderwerp, in samenwerking met een pabo-student. Ik mag dan de inhoud doen, en die student de vormgeving. Ofzo. Maar yeah
.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef Viking84 het volgende:
Kudo's voor Muis, want McArmy staat er niet eens bij.
Wat gaaf van dat baantje! Hoe tijdelijk is het?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:11 schreef Chicolate het volgende:
Die 2e van muis vind ik nog het meest ok van wat hier gepost is (maar dat haar op zn buik etc mag van mij wel weg)
En WOWOWOWOW Ik heb misschien een tijdelijk baantje dat supergoed verdient en ik mailde om aan te melden en heb nu al mail terug met uitnodiging voor zo'n eerste bijeenkomst![]()
![]()
. Baantje bestaat uit lesbrieven etc maken voor basisscholen, met wetenschappelijk onderwerp, in samenwerking met een pabo-student. Ik mag dan de inhoud doen, en die student de vormgeving. Ofzo. Maar yeah
.
waarom toch altijd die overbodige apostrof's? Tapa's, Kudo's...quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef Viking84 het volgende:
Kudo's voor Muis, want McArmy staat er niet eens bij.
Yepquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis heb je het weer overleefd vandaag meid?
Die zijn niet overbodig, toch? In kudo's niet iig. Wel in fotoooooooow'squote:Op donderdag 8 januari 2009 19:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom toch altijd die overbodige apostrof's? Tapa's, Kudo's...
viel me gewoon op
Hoiquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:14 schreef Isegrim het volgende:
Niemand die mij gedag zegt terwijl ik al een hele poos niet ben geweest.
Komend halfjaar. Je krijgt gewoon een opdracht, en die werk je zelf (in je eigen tempo) uit ... soms contact met begeleider enzo ... en das dus komende semester. Maar verdien dan wel meer dan ik nu in een jaar verdien, dus heyquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat gaaf van dat baantje! Hoe tijdelijk is het?
Oh en plaatje nr.2 is Jake Gyllenhaal
Heeeej, Isegrim! Ouwe Roffa bewoonster wie gehts, we hebben je gemist.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:14 schreef Isegrim het volgende:
Niemand die mij gedag zegt terwijl ik al een hele poos niet ben geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |