abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 maart 2009 @ 12:59:52 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66931811
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:58 schreef Verluste het volgende:
''Deskundigen'' zullen t wel op games/films etc gooien die ze in zijn huis hebben gevonden ipv de werkelijke oorzaken.
Vaak een psychische aandoening met een langdurige onrechtvaardige behandeling door zijn omgeving op school.
Inderdaad.
Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die wél in zien dat het heus niet door games/films etc. komt. Dan zou de halve wereld aan het schieten moeten zijn op scholen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:03:48 #77
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_66931927
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Inderdaad.
Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die wél in zien dat het heus niet door games/films etc. komt. Dan zou de halve wereld aan het schieten moeten zijn op scholen.
Ja.
Nou is het wel zo dat er wel een verband bestaat tussen grensvervaving van het gebruik van geweld in games en films tov de realiteit. Hoe goed psychisch je in orde bent heeft vaak met dat onderscheidingsvermogen te maken.

Je kan het (games, films) denk ik dan slechts als katalysator aanmerken, maar nooit als oorzaak.
Dasvidanja
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 maart 2009 @ 13:04:52 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66931966
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:03 schreef Verluste het volgende:

[..]

Ja.
Nou is het wel zo dat er wel een verband bestaat tussen grensvervaving van het gebruik van geweld in games en films tov de realiteit. Hoe goed psychisch je in orde bent heeft vaak met dat onderscheidingsvermogen te maken.

Je kan het (games, films) denk ik dan slechts als katalysator aanmerken, maar nooit als oorzaak.
Inderdaad. Het is heus niet te voorkomen door zulke games te gaan verbieden.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66934250
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is heus niet te voorkomen door zulke games te gaan verbieden.
wellicht zou het wel verstandig zijn om de leeftijdskeuringen wat strenger na te laten leven door de verkopers van de games en films. Zo zorg je er misschien voor een klein beetje voor dat de kinderen niet zo snel te maken krijgen met de grensvervaging.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 maart 2009 @ 14:13:49 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66934524
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:06 schreef RvLaak het volgende:

[..]

wellicht zou het wel verstandig zijn om de leeftijdskeuringen wat strenger na te laten leven door de verkopers van de games en films. Zo zorg je er misschien voor een klein beetje voor dat de kinderen niet zo snel te maken krijgen met de grensvervaging.
Ze krijgen alleen te maken met grensvervaging als ze psychisch sowieso niet helemaal in orde zijn. Ik ben wel een voorstander van leeftijdskeuringen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik denk niet dat dat helpt zodat kinderen later pas daarmee te maken hebben. Ze zijn sowieso niet helemaal 100%. En verder heb je dan altijd nog het probleem van films etc. op tv, muziek en ga zo maar door.
pi_66976517
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ze krijgen alleen te maken met grensvervaging als ze psychisch sowieso niet helemaal in orde zijn. Ik ben wel een voorstander van leeftijdskeuringen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik denk niet dat dat helpt zodat kinderen later pas daarmee te maken hebben. Ze zijn sowieso niet helemaal 100%. En verder heb je dan altijd nog het probleem van films etc. op tv, muziek en ga zo maar door.
Mee eens, maar als de verkopers wat strenger de regels zouden toepassen, heb je meer kans dat de politiek de spellen en films niet gaat verbieden Puur eigenbelang
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 21 april 2009 @ 19:18:48 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_68247467
Omdat het 10 jaar geleden is van Columbine ook hier even een linkje naar het topic:

10 jaar geleden: Columbine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')