Goedzo!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:36 schreef Black-Death het volgende:
Woei in 7 dagen 3 tentamens gehaald! * Black-Death is happy
Wel bij Course Material! Beetje stom dat er geen announcement van gemaakt is maarjaquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:45 schreef supkaa het volgende:
[..]
Goedzo!![]()
Maar hoe weet je of je waarnemen hebt? De antwoordsleutel staat toch nog niet online?
Heb hem zo gek gemaakt om de Eerste Jaars Weekend te sponseren.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:38 schreef warrel het volgende:
[..]
C&C?En waar volg je bijles voor MVDA? Ik heb het bij Benjamin gedaan, en dat kan ik je sterrrk aanraden!
Ik ben blij dat ik het donderdag al heb ingeleverd, tenminste nog een vrij weekend gehad voor het nieuwe blok.quote:Op zondag 5 april 2009 20:53 schreef Black-Death het volgende:
booh nu nog f gauw verbetering doorvoeren in paper
Zozo, dat is nogal een verschil! Haha.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef MeloD het volgende:
Woohaa, slagingsnorm is van 13 fout naar 17!! fout gegaan voor Emotion and Cognition. Ik had er 14, dus heb nog een nette 6.5 ook
Shitt! Dat tentamen was eerst zelfs openquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef MeloD het volgende:
Woohaa, slagingsnorm is van 13 fout naar 17!! fout gegaan voor Emotion and Cognition. Ik had er 14, dus heb nog een nette 6.5 ook
Kom nou, zooo erg is het toch nietquote:Op woensdag 8 april 2009 20:32 schreef Black-Death het volgende:
Geschiedenis en grondslagen v/d psychologie:
Het enige wat ik er over weet is dat Nijmegen inderdaad een hele goede afdeling heeft. Het Dondersinstituut doet hele leuke dingen, en ook de aio-opleidingen die ze daar aan bieden zijn echt ver boven gemiddeldquote:Op donderdag 9 april 2009 21:33 schreef Preitaart het volgende:
Hallo,
ik wil ook graag psychologie gaan studeren. Ik ben al bij verschillende open dagen wezen kijken.
Nu twijfel ik nog tussen psychologie in Nijmegen of in Twente.
Twente spreek mij wel aan vanwege de kleinschaligheid
maar Nijmegen staat weer bekend als een goede universiteit.
Studeert iemand van jullie daar psychologie en kan mij er wat over vertellen?
Volgens mij heeft Nijmegen ook best veel verschillende Masters, wat ook wel altijd een plus isquote:Op donderdag 9 april 2009 21:33 schreef Preitaart het volgende:
Hallo,
ik wil ook graag psychologie gaan studeren. Ik ben al bij verschillende open dagen wezen kijken.
Nu twijfel ik nog tussen psychologie in Nijmegen of in Twente.
Twente spreek mij wel aan vanwege de kleinschaligheid
maar Nijmegen staat weer bekend als een goede universiteit.
Studeert iemand van jullie daar psychologie en kan mij er wat over vertellen?
Serieus?! Ik vond dit al een crime, laat staan open vragen... Alhoewel, daar kan je weer een eind bij in de rondte lullen en het dan vaak alsnog halenquote:Shitt! Dat tentamen was eerst zelfs openIk zou 'm bijna dit jaar stiekem toch doen..
dat is juist tof manquote:Op woensdag 8 april 2009 20:32 schreef Black-Death het volgende:
Geschiedenis en grondslagen v/d psychologie:
Ik doe nu havo met wiB, ik sta nu een 7 gemiddeld. Dus als ik een 6 op mijn diploma haal hoef ik geen extra toets te maken ( dat staat er op t site natuurlijk).quote:Op donderdag 16 april 2009 22:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bedoel je daarmee HBO P of WO P? Op HBO moet je gewoon alle vakken van het eerste jaar halen voor een P. Cijfers hebben geen invloed op toelating zolang je maar een P heb. Je moet wel kijken of er sprake is van een wiskunde deficiëntie mocht je Psychologie in Leiden willen studeren. Zo ja, dan moet je een instaptoets doen en/of een wiskundecursus behalen om die wiskunde deficiëntie op te heffen. Overigens maakt het niet met welke P (kan iedere studie zijn) je aanmeld in Leiden. Verwacht overigens geen vrijstellingen of iets in die trant. Sterker nog je mag extra studielast verwachten mocht er sprake zijn van een wiskunde deficiëntie.
Ja. Ik geloof dat een HBO P altijd bestaat uit 60 ECTS (studiepunten). Morgen is overigens een opendag Psychologie in Leiden. Het kan geen kwaad om alvast een beeld te hebben van WO Psychologie (bekijk bijv. alvast een paar lesboeken).quote:Op donderdag 16 april 2009 22:27 schreef Muki het volgende:
[..]
Ik doe nu havo met wiB, ik sta nu een 7 gemiddeld. Dus als ik een 6 op mijn diploma haal hoef ik geen extra toets te maken ( dat staat er op t site natuurlijk).
Ik bedoel HBO p, ik ga toegepaste psychologie doen.
Ooooh, dus als je gewoon alles voldoende haalt, dan heb je al je punten zeg maar?
Een meisje die nu in een onderwijsgroep van me zit heeft eerst haar HBO-P gehaald en (volgens mij) gaat het haar nu wel goed afquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:59 schreef Muki het volgende:
Bedankt!
En hebben mensen hier eerst hun HBO- P gehaald ? Want ik hoor steeds verhalen van; ja de meeste mensen met een HBO-P die psychologie doen, stoppen het vaakste met hun studie.
( Ik ben al vorig jaar naar een open dag bij de universiteit van leiden geweest! )
Ik heb vorig jaar mijn P gehaald (SPH) en doe nu WO psychologiequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:59 schreef Muki het volgende:
Bedankt!
En hebben mensen hier eerst hun HBO- P gehaald ? Want ik hoor steeds verhalen van; ja de meeste mensen met een HBO-P die psychologie doen, stoppen het vaakste met hun studie.
( Ik ben al vorig jaar naar een open dag bij de universiteit van leiden geweest! )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |