quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:22 schreef Black-Death het volgende:
Jaaaa herkansing Social Psychology gehaald met 33 van de 40 punten, heb een 7 dusecht blij, durfde niet na te kijken
Ik moet nog aan die vragen beginnen, heb tot nu toe alleen de vragen uit McCabe gemaakt en 1.1 1.2 en gedeeltelijk 1.3 samengevatquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:32 schreef Black-Death het volgende:
Hehe thnq! Las trouwens nog je posts in het vorige topic, volgens mij mogen we geen GR gebruiken
Snap van taak 2 al een aantal opdrachten niet.. van de aanvullende snap ik 5 bijvoorbeeld niet.. (vragen daarna nog niet bekeken)
Echt waar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef Black-Death het volgende:
De vragen vallen op zich wel mee, denk niet dat je daar heel lang mee bezig ben. Succes
Edit: trouwens, van 1.3 hoeven we maar 2 bladzijdes he
Ik op de wetenschapsfilosofiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef warrel het volgende:
TVP, ik ga me vandaag weer op de wetenschapsleer storten
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb vandaag mijn hertentamen (Functieleer) gehaald met een 7 & het tentamen (sociologie voor psychologen) heb ik denk ik ook gehaald. Superrr fijn!
Zal wel willen maar weet niet hoe. Ik PM gewoon de OP naar je.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:
Sharkdoggie; wil jij je mooie OP ook even in Wiki zetten? Anders klopt hij de volgende keer niet meer als iemand anders een topic maakt
Je ben een held.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
Haha, jij hebt ook een PM
Als je hem er in zet, dan zal ik hem wel even aanpassen met enters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |