Dan wel ja.quote:
Gister wezen zuipenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Ben blij dat ik net van me kater af ben
Van vorige week nog. Eerst ontnuchteren, dan pas de kater jeweetttsquote:
Een mol? Maar je woont toch in een appartement? En niet eens op de begane grondquote:
TMI. Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Ladylike het volgende:
Nog even ketsen met mn vent en dan slapen.\
Truste iedereen![]()
Misschien jaagt hij op ontplofte mollen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Een mol? Maar je woont toch in een appartement? En niet eens op de begane grond?
[..]
TMI. Slaap lekker
Of hij is gaan slimmenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van vorige week nog. Eerst ontnuchteren, dan pas de kater jeweettts
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Pheno het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
Mja, ik vraag me af wat de bedenker hiervan gedacht heeftquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ja ja, gewoon een fles stickerremover in je kut en hopsee, hele avond dronken
Moet kunnen
"Wat krijg je als je een vuurspuwer een een squirtende pr0nstar kruist?"quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me af wat de bedenker hiervan gedacht heeft
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Wat krijg je als je een vuurspuwer een een squirtende pr0nstar kruist?"
quote:
Ik kom nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef Pheno het volgende:
Weekend? Oh ja, moet nog iets in huis halen mocht er visite komen.
Ter verhoging van de feestvreugde wil ik nog even dit artikel aanhalen: http://www.nu.nl/opmerkel(...)anuit-de-vagina.htmlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |