veel te warmquote:
Je hebt nu blauw haar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:25 schreef Muck het volgende:
zooo, haartjes bijgekleurd, lekekr gescrubd en geboend, snoopy-pyjama aan en house kijken
Blauwquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt nu blauw haar?
als het zomers 23 graden hier in huis is staat de plafondventilator aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
veel te warm
mijn hospita zet de verwarming altijd superhoog, dus ik zet ze meestal uit
Zet je verwarming eens lager danquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb t koud... zit voor de verwarming, t is hier 23 graden... vest aan, shirt aan, hemd aan... en nog koud
Hee Indahquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het zomers 23 graden hier in huis is staat de plafondventilator aan
neuken bedoel je ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Ladylike het volgende:
Nog even kletsen met mn vent en dan slapen.\
Truste iedereen![]()
Net 2 weken beter... bang dat ik, net als vorig jaar, weer een longontsteking ga krijgen...quote:
Psst... niet klikken dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Psst... niet klikken dan...Klikken? Ik zit niet in een nieuwerwetse layoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ook niet. En ik ga het nu ook niet doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog nooit naar Wie is de mol gekeken overigens.
ik vond het altijd wel leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog nooit naar Wie is de mol gekeken overigens.
Idem.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik ga het nu ook niet doen
Morgen naar de tandarts en naar oma en ouders en zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef Pheno het volgende:
Ik volg weinig series. Op het moment geen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |