Oho.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zou niet verklappen dat we gaan neucken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet verklappen? Alsof niet de hele KSCwereld allang weet op hoeveel manieren ik je binnenstebuiten gerimd en geswaffeld hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet verklappen? Alsof niet de hele KSCwereld allang weet op hoeveel manieren ik je binnenstebuiten gerimd en geswaffeld hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ah zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hi
jah man! doet aan bodybuilding![]()
er waren na 2 dagen al steentjes uitdus ben ik direct terug naar de juwelier gegaan... heb nu hele nieuwe gekregen (bleken meer steentjes niet goed te zitten)
maar wat ik niet snap: horloge is waterdicht maar ik mag er niet mee in het waterquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ah zo
idd vervelend als de steentjes losraken
Het uurwerk is dus waterdicht, maar het sierraad waar het uurwerk in verwerkt zit is NIET bestand tegen water, denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar wat ik niet snap: horloge is waterdicht maar ik mag er niet mee in het water
dat was ook het enige logische dat bij mij opkwam.. mja het nut van een waterdicht uurwerk ontgaat me dan wel een beetjequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Het uurwerk is dus waterdicht, maar het sierraad waar het uurwerk in verwerkt zit is NIET bestand tegen water, denk ik.
Veel eerder een biertje nemen, dan is je kater ook zo wegquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Ben blij dat ik net van me kater af ben
Jouw aanwezigheid doet het niveau alleen maar stijgenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:05 schreef Klonk het volgende:
nou, ik kom ook maar eens langs, het niveau kan niet veel verder dalen volgens mij
Oeh, wat doe je dat toch lekkerquote:
Ja hequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh, wat doe je dat toch lekker![]()
* Dr_Flash siddert van genot
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb t koud... zit voor de verwarming, t is hier 23 graden... vest aan, shirt aan, hemd aan... en nog koud
Griepje?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb t koud... zit voor de verwarming, t is hier 23 graden... vest aan, shirt aan, hemd aan... en nog koud
veel te warmquote:
Je hebt nu blauw haar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:25 schreef Muck het volgende:
zooo, haartjes bijgekleurd, lekekr gescrubd en geboend, snoopy-pyjama aan en house kijken
Blauwquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt nu blauw haar?
als het zomers 23 graden hier in huis is staat de plafondventilator aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
veel te warm
mijn hospita zet de verwarming altijd superhoog, dus ik zet ze meestal uit
Zet je verwarming eens lager danquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
Hee Indahquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
als het zomers 23 graden hier in huis is staat de plafondventilator aan
neuken bedoel je ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Ladylike het volgende:
Nog even kletsen met mn vent en dan slapen.\
Truste iedereen![]()
Net 2 weken beter... bang dat ik, net als vorig jaar, weer een longontsteking ga krijgen...quote:
Psst... niet klikken dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Psst... niet klikken dan...Klikken? Ik zit niet in een nieuwerwetse layoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ook niet. En ik ga het nu ook niet doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog nooit naar Wie is de mol gekeken overigens.
ik vond het altijd wel leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog nooit naar Wie is de mol gekeken overigens.
Idem.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik ga het nu ook niet doen
Morgen naar de tandarts en naar oma en ouders en zoquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef Pheno het volgende:
Ik volg weinig series. Op het moment geen eigenlijk.
Dan wel ja.quote:
Gister wezen zuipenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Ben blij dat ik net van me kater af ben
Van vorige week nog. Eerst ontnuchteren, dan pas de kater jeweetttsquote:
Een mol? Maar je woont toch in een appartement? En niet eens op de begane grondquote:
TMI. Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Ladylike het volgende:
Nog even ketsen met mn vent en dan slapen.\
Truste iedereen![]()
Misschien jaagt hij op ontplofte mollen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Een mol? Maar je woont toch in een appartement? En niet eens op de begane grond?
[..]
TMI. Slaap lekker
Of hij is gaan slimmenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van vorige week nog. Eerst ontnuchteren, dan pas de kater jeweettts
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Pheno het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
Mja, ik vraag me af wat de bedenker hiervan gedacht heeftquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ja ja, gewoon een fles stickerremover in je kut en hopsee, hele avond dronken
Moet kunnen
"Wat krijg je als je een vuurspuwer een een squirtende pr0nstar kruist?"quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me af wat de bedenker hiervan gedacht heeft
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Wat krijg je als je een vuurspuwer een een squirtende pr0nstar kruist?"
quote:
Ik kom nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef Pheno het volgende:
Weekend? Oh ja, moet nog iets in huis halen mocht er visite komen.
Ter verhoging van de feestvreugde wil ik nog even dit artikel aanhalen: http://www.nu.nl/opmerkel(...)anuit-de-vagina.htmlquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ter verhoging van de feestvreugde wil ik nog even dit artikel aanhalen: http://www.nu.nl/opmerkel(...)anuit-de-vagina.html
Like, WTFquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ter verhoging van de feestvreugde wil ik nog even dit artikel aanhalen: http://www.nu.nl/opmerkel(...)anuit-de-vagina.html
Vooral dit:quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal de gebruikte vagina wel een toupetje hebben gehadquote:Er werd een lens gebruikt die normaal gesproken wordt gebruikt voor het filmen van het leven in een vogelnestje.
TMIquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral dit:
[..]
Dan zal de gebruikte vagina wel een toupetje hebben gehad.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kruip ook maar gauw onder de dekens danquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef Muck het volgende:
Mart
brrr
ik ga gauw slapen, want deze informatie kan ik helemaal niet aan
Bijna. De klok slaat twaalf dus assepoester rent naar haar bedje nuquote:
Hehe, virtueel geld.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 @ 08:15 schreef Pheno het volgende:
Even taxi spelen. Daarna spullen kopen op een forum voor virtueel geld
Eyllo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |