Ja.. Ja...quote:
Ohw oke.. ik kwam net weer online en er was geen topicquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
Ahhh!
Firefox is er net mee bezig!
Ik had hem PM gestuurd
[..]
Ja.. Ja...
Was net te laatquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
Ahhh!
Ik had hem PM gestuurd
[..]
Ja.. Ja...
Daar ben ik ook niet van hoor! Begrijp mij niet verkeerd! Haha.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was net te laatHad net de OP gevonden op de wiki
![]()
OT: Het is ieder voor zich automatic. Ik heb respect voor een ieder die anders met zijn liefde/sexualiteit om gaat. Mijn beste maatje neukt zich een slag in een rondte (150+) en ik vind dat niet nodig. Wil niet zeggen dat ik hem meer of minder zal respecteren hierom. Eigen keus
God.. wat wijs
Was een extreem voorbeeld, ik beticht je van niksquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet van hoor! Begrijp mij niet verkeerd! Haha.
Voor ik met mijn ex kreeg, was ik nog al los en in de relatie niet (logisch). Voor mijzelf wilde ik gewoon even niet doen en dat is een half jaar geworden. Toen kwam ik iemand tegen en daar doe ik het soms mee
Het is, voor mij, een kwestie van een knop omzetten en gaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was een extreem voorbeeld, ik beticht je van niks
Ik zal het gewoon niet kunnen. Klinkt hopeloos ouderwets allemaal, maar ik vind liefde en seks onlosmakelijk verbonden![]()
En nee, ben geen homo, en ja ik hou ook van een stevig potje sex
Zolang dat maar allemaal in een relatie gebeurd
Die knop is bij mij al op vroegere leeftijd blijven hangenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is, voor mij, een kwestie van een knop omzetten en gaan
Maar, seks in een relatie is anders
Oke.. Daar ben ik dan stiekem wel nieuwsgierig naarquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die knop is bij mij al op vroegere leeftijd blijven hangen![]()
En waarom? Dat hou ik voor mezelf
Eensquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was een extreem voorbeeld, ik beticht je van niks
Ik zal het gewoon niet kunnen. Klinkt hopeloos ouderwets allemaal, maar ik vind liefde en seks onlosmakelijk verbonden![]()
En nee, ben geen homo, en ja ik hou ook van een stevig potje sex
Zolang dat maar allemaal in een relatie gebeurd
Iets met 5 jaar relatie gehad, tijd geen sex gehad, hormonen, eerste de beste, geen liefde, weigeraarquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.. Daar ben ik dan stiekem wel nieuwsgierig naar
Je moet ook zeggen hoelang je single bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef ArTiC het volgende:
Sex zonder liefde...tja het kan wel maar het is net als rukken. 5 minuten later denk je: waarom?
antwoord 1) trouwens
Okee...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iets met 5 jaar relatie gehad, tijd geen sex gehad, hormonen, eerste de beste, geen liefde, weigeraar![]()
Daarna wel verliefd, nooit meer problemen gehad -> acceptatie
Hou je het ook nog bij in een lijstje ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet ook zeggen hoelang je single bent
pfff vroeger toen de vissen nog op het land liepenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet ook zeggen hoelang je single bent
*schaamt*quote:
als ik lijstjes bij moet gaan houden dan krijg ik dezelfde pmmetjes 3xquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hou je het ook nog bij in een lijstje ofzo?
Jij snapt mequote:
Nee, was ik niet van plan..quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hou je het ook nog bij in een lijstje ofzo?
Op i-net verkondigen dat je ooit een weigeraar heb gehad is not-donequote:
Kan je voor vanavond even vooruitquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik lijstjes bij moet gaan houden dan krijg ik dezelfde pmmetjes 3x
psychologisch onderzoek?quote:
Ook al is het een weigeraar. Je hebt wel ballenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op i-net verkondigen dat je ooit een weigeraar heb gehad is not-done![]()
Ook al is het ruim 6 jaar geleden
Hoi automaatje !quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
Ahhh!
Ik had hem PM gestuurd
[..]
Ja.. Ja...
als het dan allemaal verschillende waren danquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kan je voor vanavond even vooruit![]()
Stel je eens een situatie voor dat je er bijna voor de hele week genoeg had gehad. Nou die situatie zat er aan te komen
Ach, vind het wel eerlijk dat je dat zegtquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op i-net verkondigen dat je ooit een weigeraar heb gehad is not-done![]()
Ook al is het ruim 6 jaar geleden
je hoorde me gewoon roepen hè?quote:
ik voelde me geheel aangesprokenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
je hoorde me gewoon roepen hè?
Ik hou me de rest van de avond even stilquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ook al is het een weigeraar. Je hebt wel ballen
geheel terechtquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik voelde me geheel aangesproken
Waarom?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hou me de rest van de avond even stil
ach scheelt dat we vaak zo snel gaan dat de meeste niet teruglezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hou me de rest van de avond even stil
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef mrbox het volgende:
Hey zo de avond ploeg is dus gearriveerd
Doe je niet mee met het lijstje???quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:51 schreef Litpho het volgende:
Ik ga niet voor seks met iemand waar ik geen gevoel mee heb, maar ik ben ook nog nooit een relatie begonnen met iemand waar ik niet het bed al mee gedeeld had. De lichamelijke klik is voor mij best belangrijk om een partner aantrekkelijk te vinden en daar wil ik dus eerst zeker van zijn. Uiteraard gaat het in de praktijk iets minder beredeneerd dan dat.
Is er een discussie dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga me buiten deze discussie houden, goed he van mij
Ik ben begonnen met hoeveel heb je dr gehadquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Is er een discussie dan?
jij voelde je dus ook geroepen
Kijk, dat vind ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ook goedendag ! Vandaag de hele tijd zitten denken hoe ik zo vrouwvriendelijk mogelijk , op fok uit moet leggen waarom ik nog single ben...
Als jullie nog even een momentje hebben ...
Vrouwvriendelijk, dit klinkt interessant. *geduldig wacht*.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ook goedendag ! Vandaag de hele tijd zitten denken hoe ik zo vrouwvriendelijk mogelijk , op fok uit moet leggen waarom ik nog single ben...
Als jullie nog even een momentje hebben ...
Da's toch geen discussie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met hoeveel heb je dr gehad
Alleen doe ik zelf dus niet mee
Okee, klopt, het is geen discussie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:14 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Da's toch geen discussie.
Da's een vraagstelling met 1 juiste antwoordmogelijkheid.
Of je zet er achter: en hoeveel had je er willen naaien ?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:13 schreef mrbox het volgende:
ik krijg af en toe zulke lieve pm's![]()
leuk is dat
Neem je deze, is wat neutraler:quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, klopt, het is geen discussie.
En toch antwoord ik niet.
Past ook mooi bij de TT, lekker ontopic
Sedan wanneer dringt het tot je door dat hier niet over te discussieren valt ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neem je deze, is wat neutraler:
Met hoeveel mensen heb je tot nu toe geneuktsex gehad, sinds je weer single bent?
Antwoord mogelijkheden:
1) Ik ben (hoelang) single en dit is op een hand te tellen.
2) Ik ben (hoelang) single en dit zijn er meer als op een hand
3) ik ben (hoelang) single en alleen wat geflikflooi maar geen sex.
4) ik ben (hoelang) single en heb nog nooit sex gehad.
Loop jij nou weer te miepen, dat was de discussie die er liep.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sedan wanneer dringt het tot je door dat hier niet over te discussieren valt ?
hij vindt het moeilijk om het te verwoorden op zo'n manier dat onze tere vrouwenzieltjes niet gekwetst wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
Waar blijft Maarten, die is wel heel diep aan het denken.
En tere zieltjes zijn het ! Of ...moet ik jullie aanspreken als bloedzuigers?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij vindt het moeilijk om het te verwoorden op zo'n manier dat onze tere vrouwenzieltjes niet gekwetst worden
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En tere zieltjes zijn het ! Of ...moet ik jullie aanspreken als bloedzuigers?
Iets tegen zuigen??quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En tere zieltjes zijn het ! Of ...moet ik jullie aanspreken als bloedzuigers?
Dat zal vast niet de reden zijn dat hij nog vrijgezel isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide hebben z'n voor en nadelen vind ik. Bijvoorbeeld nu dat ik ziek aan het worden ben heb ik er wel veel behoefte aan en dan is het gewoon klote. Maar ook is het wel weer lekker af en toe een heel bed voor je alleen te hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Neuh grapje ... Single zijn is wel flex hoor daar niet van ... alleen als je s`Ochtends wakker wordt ... en op je wekker radio is Krezip met ''Go to sleep'' Dan vind ik het wel reuze jammer om alleen wakker te worden .
Nee ... , nu hoor ik je denken dan heb je geen sex ! Fuck sex , gewoon lekker samen wakker worden en even lekker tegen elkaar kruipen , voordat de dag gaat beginnen ... Ontbijt op bed serveren en nog even lekker languit relaxen...
*zucht* ... ik wordt te oud ...
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zal vast niet de reden zijn dat hij nog vrijgezel isLigt eraan hoe ze dat doen :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh maar sex is niet meer zo reuze belangrijk , ok...ok... dat was een leugen..
Je mist af en toe wat... nu valt het mij op dat de dames van FOK! die single zijn helemaal niets missen of er niet voor durven uit te komen?Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
Ik mis niets iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze dat doen :p
Neuh maar sex is niet meer zo reuze belangrijk , ok...ok... dat was een leugen..
Je mist af en toe wat... nu valt het mij op dat de dames van FOK! die single zijn helemaal niets missen of er niet voor durven uit te komen?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:47 schreef S95Sedan het volgende:Dan moet je zo een slaafje hebben ... zo een die alles doet wat je zegt enz. , en dan trap je haar uit bed en zeg je: '' ok nu op de gang slapen ! , anders sla ik je met de zweep!!! ''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Beide hebben z'n voor en nadelen vind ik. Bijvoorbeeld nu dat ik ziek aan het worden ben heb ik er wel veel behoefte aan en dan is het gewoon klote. Maar ook is het wel weer lekker af en toe een heel bed voor je alleen te hebben.![]()
Wel direct een paar rotklappen geven om te laten zien dat je het meent he?![]()
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
Een aantal hebben een FB dus missen niet zo veelquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze dat doen :p
Je mist af en toe wat... nu valt het mij op dat de dames van FOK! die single zijn helemaal niets missen of er niet voor durven uit te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Hiero zie je? Dat is exact wat ik bedoel... en alle dames maar klagen dat ze geen relatie hebben ...quote:
Ja dat zou ook een optie zijn natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dan moet je zo een slaafje hebben ... zo een die alles doet wat je zegt enz. , en dan trap je haar uit bed en zeg je: '' ok nu op de gang slapen ! , anders sla ik je met de zweep!!! ''
Wie zegt dat de dames een relatie willen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Hiero zie je? Dat is exact wat ik bedoel... en alle dames maar klagen dat ze geen relatie hebben ...
Misschien moet je je hulpeloos en weerloos opstellen , dan komt er iemand die je kan/wil beschermen en helpt , en dan heb je zo een vent !
Beetje rot geschreven maar je begrijpt het wel, ( boerenkool aan het eten en nieuws aan het kijken tussendoor )![]()
Waar vind je er zoeen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dan moet je zo een slaafje hebben ... zo een die alles doet wat je zegt enz. , en dan trap je haar uit bed en zeg je: '' ok nu op de gang slapen ! , anders sla ik je met de zweep!!! ''
Ik heb ook niet geklaagdquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Hiero zie je? Dat is exact wat ik bedoel... en alle dames maar klagen dat ze geen relatie hebben ...
Misschien moet je je hulpeloos en weerloos opstellen , dan komt er iemand die je kan/wil beschermen en helpt , en dan heb je zo een vent !
Beetje rot geschreven maar je begrijpt het wel, ( boerenkool aan het eten en nieuws aan het kijken tussendoor )![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Is goed , wanneer voor een sollicitatie gesprek? Ik beloof dat ik niet tot het bot sla !quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar vind je er zoeen?
Is misschien ook wel wat voor mij
Daarom zou dat dus ook niets voor jou zijn dan bengelquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Klere wat zou ik jou terugschoppen.
Ik bedoelde dat ik ook een vrouw wil die ik de gang op kan schoppen en met een zweep slaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Is goed , wanneer voor een sollicitatie gesprek? Ik beloof dat ik niet tot het bot sla !
En omdat ik aardig ben vandaag doe ik wel een deken op de vloer voor je!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik ook een vrouw wil die ik de gang op kan schoppen en met een zweep slaan
Get in line !quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik ook een vrouw wil die ik de gang op kan schoppen en met een zweep slaan
Voor jou wil ik wel op een dekentje gaan liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lief van je, maar jij mag natuurlijk gewoon bij me in bedquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel op een dekentje gaan liggen.
Die zijn inmiddels allemaal geëmancipeerd. Wil je anders een kusje van mij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:08 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Echt serieus... dat 1 van mijn exen al pot werdt dat was al een ramp...
Nu al digitaal !
GOD, WHERE ARE THE REAL WOMAN !!!
Lol.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:08 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Echt serieus... dat 1 van mijn exen al pot werdt dat was al een ramp...
Nu al digitaal !
GOD, WHERE ARE THE REAL WOMAN !!!
Ik lust wel een bak thee van je nu je toch bezig bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels allemaal geëmancipeerd. Wil je anders een kusje van mij?
Fancy a rooibos?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik lust wel een bak thee van je nu je toch bezig bent
Ja, we hoeven toch niet gelijk meer te doen ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol.Ik ben niet eens bi.
![]()
Maar JB is wel lekker.En als vrouwen zich alleen voelen nouja, knuffelen is fijn.
En waar is jouw FB Bengeltje?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol.Ik ben niet eens bi.
![]()
Maar JB is wel lekker.En als vrouwen zich alleen voelen nouja, knuffelen is fijn.
Waar is de jouwe dan?quote:
Ik ben verlegenquote:
kun je gewoon fobo zeggen, nu denk ik steeds dat je Fuckbuddy bedoeltquote:
Oja dat kan ook nog.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kun je gewoon fobo zeggen, nu denk ik steeds dat je Fuckbuddy bedoelt
verwarring alom
Staat FB voor fuckbuddy dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
verwarring alom
Ja en daarom ga je iemand anders vragen om haar fobo. Maar je hoeft je hier niet te schamen hoor. We bijten niet hoor.quote:
Dat is toch beter dan fobo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
verwarring alom
Waar is je fobo dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja dat kan ook nog.Die heb ik niet.
![]()
Smoelenboek ook niet, wel fobo. En een knuffel.
Sorryquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en daarom ga je iemand anders vragen om haar fobo. Maar je hoeft je hier niet te schamen hoor. We bijten niet hoor.
Aha! toch benieuwd héquote:
Waar de rest ook staat, maar lekker leeg.quote:
Tuurlijk ik ben gewoon nieuwschierig wie er allemaal in dit topic zit.quote:
het kan wel maar kan ook riskant zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar de rest ook staat, maar lekker leeg.Dus gewoon laten links liggen.
Maar ontopic, kunnen singles online aan een date komen zonder eerst foto's te moeten wisselen?
Lekker firefox ! Tongen er ook bij dan? Hou niet van half werk ...quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels allemaal geëmancipeerd. Wil je anders een kusje van mij?
Jawel, heb ooit met iemand gedate alleen op basis van haar telefoonstemquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ontopic, kunnen singles online aan een date komen zonder eerst foto's te moeten wisselen?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke dat is je goed recht dat je geen foto's hier hebt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
euh... zullen we het maar weer OT houdenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:22 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Lekker firefox ! Tongen er ook bij dan? Hou niet van half werk ...
Is dat zo ? Al eens gedaan hoor ... niet via internet maar iemand van de helpdesk versiert over de telefoonquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het kan wel maar kan ook riskant zijn
Dat is toch ontopic.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
euh... zullen we het maar weer OT houden
Ja, maardat heb ik al tien keer verteld oidquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik van niet. En ik denk ook dat het beter is van niet want vioor hetzelfde geld schrik je je dood.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik wel vakerquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:24 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Is dat zo ? Al eens gedaan hoor ... niet via internet maar iemand van de helpdesk versiert over de telefoon
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:24 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Is dat zo ? Al eens gedaan hoor ... niet via internet maar iemand van de helpdesk versiert over de telefoon
En is het bij jouw wat geworden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jawel, heb ooit met iemand gedate alleen op basis van haar telefoonstem![]()
Ikzelf hou er niet echt van om zonder foto af te spreken maar kan me wel voorstellen dat er zijn die er geen problemen mee hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
zegt hij die ALLES van zichzelf bloot geeft met plaatjes enal behalve zn koppie (het belangrijkste van al)quote:
Ik kan met iedereen wel kletsen, of ie er nu goed uitziet of niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik van niet. En ik denk ook dat het beter is van niet want vioor hetzelfde geld schrik je je dood.
Samen ziek zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
Pfff, ik ga tv kijken en naar bed :x
Ik ben opeens zwaar ziek geworden binnen één uur.
Waar is nu het lieve vriendje die je gaat verzorgen?
Ik vind uiterlijk niet belangrijker als innerlijk maar voor mij moet er zeker toch wel enige aantrekkingskracht zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef mrbox het volgende:
Mag ik hem scherper stellen met de volgende stelling:
Uiterlijk is belangrijker klink is belangrijker dan innerlijke klik en is dus per definitie eigenlijk een date zonder foto zinloos is ?
Uiterlijk brengt je bij elkaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef mrbox het volgende:
Uiterlijk is belangrijker klink is belangrijker dan innerlijke klik en is dus per definitie eigenlijk een date zonder foto zinloos is ?
Dat hoeft niet. Als je leuk contact online gehad zonder een foto van de ander te zien kan het best wat worden. Maar uiterlijk speelt toch een grote rol. Dus als er geen fysieke aantrekkingskracht is dan houdt het snel op volgens mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef mrbox het volgende:
Innerlijke klik is veel belangrijker dan het uiterlijke klik. Toch zie je vaak dat die 2 toch samengaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan met iedereen wel kletsen, of ie er nu goed uitziet of niet.
Betekent niet dat er iets uit zou moeten voortkomen, maar dat is nooit een garantie, ga altijd zonder verwachtingen naar een afspraak. Dan doet uiterlijk er niets toe
Niet eens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef mrbox het volgende:
Ik wil wel. Alleen ik ben je vriendje niet. Maar wel liefquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
Hey!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
Beterschap !quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
Vriendjes ? als in relatie iets ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Uiterlijk brengt je bij elkaar
innerlijk houd je bij elkaar
zoiets in grove lijnen?
en iemand hoeft van mij echt geen jonge god te zijn of mega knap ofzo
maar als er dan een foto komt van een beetje opgeblazen kalend tiepje met een flap haar over zn kop gekamt met jampotjes op zijn dopneusje en daar dan ook nog enorme flaporen bij
dan kan het heel goed zijn dat ik niet voor de date ga....
trouwens een van mn aller beste vriendjes ben ik gaan ontmoeten zonder ooit fotos te hebben gezien en hij vind zichzelf echt godsgruwelijk lelijk.
Maar hij is zoooooooooooo lief dat maakt veel goed, ik PROBEER niet op uiterlijk af te gaan.
Maar blijft moeilijk.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Uiterlijk brengt je bij elkaar
innerlijk houd je bij elkaar
zoiets in grove lijnen?
Dat lukt echt niemand alhoewel mensen in mijn ogen wel knapper worden naarmate ze aardiger zijn. Iets met uitstraling ,denk ik.quote:Maar hij is zoooooooooooo lief dat maakt veel goed, ik PROBEER niet op uiterlijk af te gaan.
Maar blijft moeilijk.
gewoon vriendje al hebben we wel ooit es gezoendquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Vriendjes ? als in relatie iets ?
Mijn ervaring met paiq e.d. is dat juist inerlijk wel redelijk tot goed overeen kwam maar de lichamelijke klik vaak weg bleef (en dat het dus niets werdt )
Ik ben over het algemeen niet fotogeniek, maar ik ben wel ontzettend knap, dus iemand die mij afwijst adhv een foto, loopt heel wat misquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon vriendje al hebben we wel ooit es gezoend
maar die lichamelijke klik dan via een foto?
dat zegt eigenlijk stiekem niets want iemand kan niet zo fotogeniek zijn, kan een geweldige uitstraling hebben die alles goed maakt.
ik val meestal ook niet echt op hele knappe mensen is me opgevallen
gewoon de middenmootjes
dus die dat schreef van knappe met knappe enzo klopt niks van
zowiezo zie je wel eens een hele knappe knul lopen met een doodeng monster aan zn zei en andersom.
smaken verschillen ook nog eens!
Yup dat was in mijn wilde jaren... ik was 23 en zei 34 ... mijn eerste keer ''blauweplekkensex''quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
En is het bij jouw wat geworden?
Meningen verschillenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus die dat schreef van knappe met knappe enzo klopt niks van
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:39 schreef Howl het volgende:
Als een vrouw echt een lelijk gezicht heeft, dan is dat voor mij ook een afknapper.
En kort haar, dat vind ik bij vrouwen zo onaantrekkelijk.
Waarom zou dat een minpunt zijn, zullen heus wel zijn die dat niks uitmaakt en je wel willen leren kennen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef kwaakvaak het volgende:
dating sites.. tja mag ik eerlijk bekenen dat ik met de 10 reacties in 2 dagen op RP precies niks gedaan heb omdat ik hinkel op twee gedachtes, aan de ene kant wil ik best nieuwe vrouwen ontmoeten en een mogelijke nieuwe relatie. Maar aan de andere kant ben ik stiekum een beetje bang om afgewezen te worden op gebrek aan vrienden en een sociaal leven op dit moment.
OMGquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef kwaakvaak het volgende:
dating sites.. tja mag ik eerlijk bekenen dat ik met de 10 reacties in 2 dagen op RP precies niks gedaan heb omdat ik hinkel op twee gedachtes, aan de ene kant wil ik best nieuwe vrouwen ontmoeten en een mogelijke nieuwe relatie. Maar aan de andere kant ben ik stiekum een beetje bang om afgewezen te worden op gebrek aan vrienden en een sociaal leven op dit moment.
Wat hij zegt. Uiterlijk speelt toch wel degelijk mee, dus dat 'als er geen fysieke aantrekkingskracht is...' zinnetje kan ik me wel in vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Als je leuk contact online gehad zonder een foto van de ander te zien kan het best wat worden. Maar uiterlijk speelt toch een grote rol. Dus als er geen fysieke aantrekkingskracht is dan houdt het snel op volgens mij.
Dat toch wel mee. Maar inderdaad je weet niet wat je mist met jouwquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen niet fotogeniek, maar ik ben wel ontzettend knap, dus iemand die mij afwijst adhv een foto, loopt heel wat mis
Op RP kreeg ik alleen gebroken hartjes teruggestuurd als ik op iemand reageerde. Helaas werd ik altijd op uiterlijk afgewezen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef kwaakvaak het volgende:
Ja bij jouwquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef Duimelot het volgende:
is nu iedereen bij iedereen in fe fobo aan t lurken?
is zo stil opeens
Nee wie is de molquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef Duimelot het volgende:
is zo stil opeens
Je vergeet optie 3 en 4:quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef kwaakvaak het volgende:
Jij wel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat toch wel mee. Maar inderdaad je weet niet wat je mist met jouw
ik heb op niemand gereageerd, enkel op de 31ste een profiel aangemaakt daarzo. En tja... eigenlijk heb je wel gelijk duimelot..quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op RP kreeg ik alleen gebroken hartjes teruggestuurd als ik op iemand reageerde. Helaas werd ik altijd op uiterlijk afgewezen.
Sinaasappelsap halen en in m'n bed kruipen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef Duimelot het volgende:
is zo stil opeens
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gewoon nederlandse vrouwen met een seriues ingevuld profiel etc.
quote:
en nog van een beetje leeftijd en een beetje foto?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb op niemand gereageerd, enkel op de 31ste een profiel aangemaakt daarzo. En tja... eigenlijk heb je wel gelijk duimelot..
En nee zeus geen oostblok sletten met een betaal box, gewoon nederlandse vrouwen met een seriues ingevuld profiel etc.
Die foto gebruik ik ook op mijn hyves. Iemand heeft die voor mij gemaakt. Dus daarom is die zo klein.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik bij jou
die tweede foto valt toch reuze mee?
is alleen erg klein
Neequote:
Neem ik de rest welquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat hij alleen voor je duim.
heb je geen grotere bedoel je of heb je m zo van hyves gehaald?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die foto gebruik ik ook op mijn hyves. Iemand heeft die voor mij gemaakt. Dus daarom is die zo klein.
Ik weet niet wie of wat er bij jouw reageerde maar de profielem van de reacties die ik gekregen heb zagen er niet uit als fakers. Kan het mis hebben, maar meestal spot ik fake profielen wel van een afstand..quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Uhuh.
Dat dacht ik de laatste keer ook, maar dat bleek best tegen te vallen.
die is niet te zien hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat hij alleen voor je duim.
Maybequote:
Of een mobieltje, vaak betere kwaliteit dan een webcam.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je geen grotere bedoel je of heb je m zo van hyves gehaald?
wel jammer maar ok
ook geen webcam kan je zo een nieuwe maken, hoeft geen superrrrrr kwaliteit te zijn als die hanekam maar eindelijk verdwijnt hihihi
ligt aan t mobieltje of cam natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of een mobieltje, vaak betere kwaliteit dan een webcam.
ik heb geen idee neequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maybe
Maar jij weet niet hoe ik eruit zie hé
Ff scrollen of je dat erg vind....
Ik zou eens kijken wat ik kan doen met die foto's die ik heb. Die hannekam ben ik wel trost opquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je geen grotere bedoel je of heb je m zo van hyves gehaald?
wel jammer maar ok
ook geen webcam kan je zo een nieuwe maken, hoeft geen superrrrrr kwaliteit te zijn als die hanekam maar eindelijk verdwijnt hihihi
leeftijd 28+, foto's gewoon normale meiden eigenlijk. Geen foto's waar meer tieten op te zien zijn dan hoofd. Gemiddelde buurvrouw spul zeg maar, op 1tje na.. Die zag er uit als of ze elk moment terug de modder in wilde rollen en te knorren van plezier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en nog van een beetje leeftijd en een beetje foto?
of let je daar niet op
heb je die hanekamp foto ook op rp?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou eens kijken wat ik kan doen met die foto's die ik heb. Die hannekam ben ik wel trost opIk ga straks even proberen andere foto's te uploaden.
Deal.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt aan t mobieltje of cam natuurlijk
anders ga ik wel ens met tijn afspreken en maak n mooie foto van m voor op zn rp pagina
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
leeftijd 28+, foto's gewoon normale meiden eigenlijk. Geen foto's waar meer tieten op te zien zijn dan hoofd. Gemiddelde buurvrouw spul zeg maar, op 1tje na.. Die zag er uit als of ze elk moment terug de modder in wilde rollen en te knorren van plezier.
alcoholistquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:58 schreef PrincePolly het volgende:
* PrincePolly trekt een flesje australische weisswein open en gaat uit van een gezellige avond
* PrincePolly wil even benadrukken dat geile pm-etjes en pikante lingerie foto's gewoon door
de spamfilter van Fok komen
Je vindt het gewoon leuk om ons kapsel te bekritiseren en ons onzeker te laten voelenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Duimelot het volgende:
ik bedoel het goed he maar dat begrijp je hopelijk wel
jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je die hanekamp foto ook op rp?
dan 1 tip: erafhalen
die tijd is geweest....
ik bedoel het goed he maar dat begrijp je hopelijk wel
M'n foto's voor S&G maakte ik ook altijd met m'n 2.1 megapixel telefoon, ging primaquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ligt aan t mobieltje of cam natuurlijk
anders ga ik wel ens met tijn afspreken en maak n mooie foto van m voor op zn rp pagina
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon leuk om ons kapsel te bekritiseren en ons onzeker te laten voelen.
o ja, the mentalist. ga ik ook nog een keer kijken. vond het wel minder dan het werd aangekondigd de vorige keer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alcoholist
ik ga maar geen pm sturen wilde straks the mentalist kijken en anders ga ik die missen omdat het zo spannend pmen is enzo dus vanavond 1tje minder
niet dat je me zou missen ofzo
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik weet niet wie of wat er bij jouw reageerde maar de profielem van de reacties die ik gekregen heb zagen er niet uit als fakers. Kan het mis hebben, maar meestal spot ik fake profielen wel van een afstand..
Ik voel mij daardoor totaal niet aangesproken en daardoor ga ik mijzelf niet onzeker voelen. Eerder het tegen overgestelde.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ik schrijf met opzet dat zinnetje erbij om m NIET onzeker te laten voelen
en waarom spreek je in meervoud? ik zie geen foto om jouw kapsel te beoordelen
ja een oud kapsel van ooit eens maar van nu!!?
oink oink zeg maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bedoel je nu dat ze er zo geil uitziet als een modderworstelaar in kleine bikini of toch meer een varken?
ik had vorige week t begin gemist was t vergetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:04 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
o ja, the mentalist. ga ik ook nog een keer kijken. vond het wel minder dan het werd aangekondigd de vorige keer.
volgende keer samen op de bank kijken dus?
PS: voor spannend pm-en heb ik nog altijd een dvd-recorder
die andere lijkt mij iig een stuk leukerquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jaEigenlijk vind ik dat een van de weinige foto's van mijzelf die ik echt leuk vind.
Ergens heb je ook wel gelijk. Maar ik heb zo weinig leuke foto's van mijzelf.
tja.. kan.. geen idee. Maar die van jou dumpte toch gelijk haar email in haar mail naar je? Dat is over het algemeen toch echt wel de scam truuk #1 op het net. Na.. eigenlijk #2, #1 is een foto voorovergeleund met een net iets te klein topje aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Trust me, deze leek echt normaal.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tja.. kan.. geen idee. Maar die van jou dumpte toch gelijk haar email in haar mail naar je? Dat is over het algemeen toch echt wel de scam truuk #1 op het net. Na.. eigenlijk #2, #1 is een foto voorovergeleund met een net iets te klein topje aan
ik krijg eigenlijk vrijwel altijd meteen msn of email...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tja.. kan.. geen idee. Maar die van jou dumpte toch gelijk haar email in haar mail naar je? Dat is over het algemeen toch echt wel de scam truuk #1 op het net. Na.. eigenlijk #2, #1 is een foto voorovergeleund met een net iets te klein topje aan
Ik weet ook niet wat ik verkeerd doe. Maar dit is veel beter dan wat ik heb. Misschien moet ik me een keer een maandje wegblijven en dan opnieuw inschrijven, zodat ik weer vers in de new member list kom. Mijn eerste versie van het profiel was echt vreselijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
leeftijd 28+, foto's gewoon normale meiden eigenlijk. Geen foto's waar meer tieten op te zien zijn dan hoofd. Gemiddelde buurvrouw spul zeg maar, op 1tje na.. Die zag er uit als of ze elk moment terug de modder in wilde rollen en te knorren van plezier.
dan kunnen we het net zo goed donderdag ieders thuis kijken en 's weekends gewoon volgas wiebelen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had vorige week t begin gemist was t vergeten
dus ben nu heel druk bezig om t maar niet te vergeten
neem jij t volgende week op, kijken we t in t weekend want donderdags is een beetje lastig he!?
wat ben je toch altijd romantisch enzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:10 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
dan kunnen we het net zo goed donderdag ieders thuis kijken en 's weekends gewoon volgas wiebelen.
Scheelt een uurtje
Begin jij nou ook al? Dat hoor ik vaker!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben je toch altijd romantisch enzo
Euh.. wat? Heb ik iets gemist?quote:
oh het is een nieuwe rol nummertjes die net op de rol gehangen wasquote:
Fok! Gangbangquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh het is een nieuwe rol nummertjes die net op de rol gehangen was
want volgens mij ga ik al met iedereen daten
zullen we er maar een gangbang van maken, scheelt me tijd
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe zou dat nou komen hahahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al? Dat hoor ik vaker!
ja house is ook leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh.. wat? Heb ik iets gemist?
House is ook zoooo leuk
laatste keer dat ik keek was jij nog steeds vrouwelijk, dat werkt anders.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg eigenlijk vrijwel altijd meteen msn of email...
en zijn toch dan geen scamartists.....
Of hij is hopeloos....quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gheghe
nou sedan is duidelijk he, de aanhouder wint
dus je bedoeld eigenlijk dat je me gewoon aan t teasen bent totdat ik serieus aan een echte date wil beginnen en dan gaat t teasen over in een heuse echte date??quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:15 schreef PrincePolly het volgende:
Heren, heren, als het erop aan kwam zou ik haar voor mezelf opeisen (Duimpje that is) dus dat afhaken van jullie was uberhaupt niet nodig geweest.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus je bedoeld eigenlijk dat je me gewoon aan t teasen bent totdat ik serieus aan een echte date wil beginnen en dan gaat t teasen over in een heuse echte date??
Ik ben helaas niet fotogeniek zeg maar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die andere lijkt mij iig een stuk leuker
maar het is ook dat stukje over smaak natuurlijk he....
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus je bedoeld eigenlijk dat je me gewoon aan t teasen bent totdat ik serieus aan een echte date wil beginnen en dan gaat t teasen over in een heuse echte date??
En je bent vast niet de enige die dit doet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef kwaakvaak het volgende:
En ja dat heb ik inderdaad getest, foto gepakt van een meid die ik afgelopen zomer gewoon ergens op een terras in Belgrado heb geschoten en die op RP gemikt. Niet normaal hoeveel reacties daarop binnen komen, en heren als ik jullie 1 tip mee mag geven.. Wees eens wat origineler in je mailtjes naar vrouwen toe
Ja kom er maar dat ik een gemene lul ben enzo, maar ik wilde gewoon weten hoe de gemiddelde man reageerde, toch stukje martkonderzoek doen en je concurrentie in schatten![]()
O ja, de intentie van beiden bepaalt natuurlijk of het alinea 1 of 2 zou gaan worden. Toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe zou dat nou komen hahaha
nou romatiek hoeft niet eens zo
maar een beetje spanning mag best
dus eerst the mentalist en dan steeds dichter naar elkaar toeschuiven, afentoe elkaar even aankijken en lief lachen. Perongeluk onze knietjes die erlkaar raken.
Je moet even uitgebreid rekken en opeens voel ik een hand in mn nek kriebelen
dat zo'n beetje heb ik liever dan
kom binnen loop maar meteen naar boven en kleed je maar vast uit , ik kom zo ik pak nog even de slagroom en de condooms....
Ik haak in als het een gangbang wordtquote:
Goed ideequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh het is een nieuwe rol nummertjes die net op de rol gehangen was
want volgens mij ga ik al met iedereen daten
ik kom wel heel over of ik alles weet en altijd alles begrijp enzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je dat nog niet door had?
nee dat denk ik ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef Howl het volgende:
[..]
En je bent vast niet de enige die dit doet.
Neequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sedahan.......
zullen we ECHT gaan daten!?!?
mijn intenties zijn je toch helemaal duidelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
O ja, de intentie van beiden bepaalt natuurlijk of het alinea 1 of 2 zou gaan worden. Toch?
Neeheeequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sedahan.......
zullen we ECHT gaan daten!?!?
Maar we houden wel van jequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kom wel heel over of ik alles weet en altijd alles begrijp enzo
maar eigenlijk ben ik best naief en wereldvreemd
Kheb zo'n ideequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn intenties zijn je toch helemaal duidelijk
TOCH??
iig volgend weekend want dan ben ik zonder kidsquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee![]()
Je bent niet lief tegen me.
Wat, waar wanneer?
beetje opgeblazenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Kheb zo'n idee.
O ja: d'r is natuurlijk wel een reden waarom je mijn koppie nog niet gezien hebt hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is het een idee om van het weekend uit te gaan. Daar weet je (meestal) zeker dat het geen scammers zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee dat denk ik ook niet eigenlijkHet is toch les #1 in marketing eigenlijk, ken je concurentie en bepaal dan hoe je het gaat doen. En ja dat klinkt stoerder dan ik nu ben, want eigenlijk wilde ik er niets mee doen maar nu ik er wat langer beetje meer over nadenk en in mijn achterhoofd hou wat duimpje net vertelde dat je beter mis kan schieten dan niet kan schieten.. Ga ik van het weekend eens uitzoeken of het echt scammers waren of niet!
Ik heb in ieder geval 1 overeenkomst met duimelotquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Kheb zo'n idee.
O ja: d'r is natuurlijk wel een reden waarom je mijn koppie nog niet gezien hebt hè
De tijd van het kiezen gaat zo wel naderen natuurlijk met Sedan, Firefox, Jongeling en myself
als ik je goed inschatquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
De tijd van het kiezen gaat zo wel naderen natuurlijk met Sedan, Firefox, Jongeling en myself
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
beetje opgeblazen
beetje kalend met flap haar erover heen gekamt
jampotjes op dopneusje
EN flaporen
???zie pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik je goed inschat
dan weet jij precies wie ik gekozen heb toen ik sedan smeekte om ECHT te daten
welke?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval 1 overeenkomst met duimelot
Als ik ergens slecht in ben is het daten met iemand die ik niet ken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
Wie wil er allemaal daten met duimelot?
Hoeveel heb jij er rondlopen?quote:
Heb je ook een kind?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval 1 overeenkomst met duimelot
Jij wou eengangbang maar de helft haakte afquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik je goed inschat
dan weet jij precies wie ik gekozen heb toen ik sedan smeekte om ECHT te daten
Idee van daten is dan ook elkaar leren kennenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik ergens slecht in ben is het daten met iemand die ik niet ken.
Dan voel ik me zo ongemakkelijk dat ik overkom als een triangeljosti en dat is niet goed voor de indruk die ze van me krijgt.
Ik zie haar wel een keer op een meet.
Of niet.
Dat doe ik liever op een meet, dat vind ik iets relaxter.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idee van daten is dan ook elkaar leren kennen.
Je kent duimelot toch van Fok! dat is toch genoeg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan voel ik me zo ongemakkelijk dat ik overkom als een triangeljosti en dat is niet goed voor de indruk die ze van me krijgt.
Of niet.
heb je t nu over mn poes of de hamsterquote:
Maja concurrentie is dan ook weer groter.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat doe ik liever op een meet, dat vind ik iets relaxter.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kut, dus eigenlijk ben ik gewoon laatste keus.
Ach jij mag tenmiste nog.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wou eengangbang maar de helft haakte af
Kut, dus eigenlijk ben ik gewoon laatste keus.
Ik kom er voor de gezelligheid, niet om te paren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maja concurrentie is dan ook weer groter.
Ik ben 26quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je t nu over mn poes of de hamster
hoe oud ben jij dan? ik d8 jij was 19 of ben ik nu iederen door elkaar aan t goien?
Dus? Hij neukt dr dan toch...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus stel dat je met ons Duimpje in het bed belandt, dan denkt ze tijdens de sex gewoon aan een andere kerel.
neem van mij aan bij mij voel je je snel niet meer ongemakkelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of niet.
Help me herrinneren dan een sok erin te stoppen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus stel dat je met ons Duimpje in het bed belandt, dan denkt ze tijdens de sex gewoon aan een andere kerel.
Jij hebt het over daten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kom er voor de gezelligheid, niet om te paren.
Echt niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kom er voor de gezelligheid, niet om te paren.
Heb je een piemel? Zo niet, dan zal het waarschijnlijk toch niet zo snel gaan...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neem van mij aan bij mij voel je je snel niet meer ongemakkelijk
ik ben nml maar heel gewoon enzo
Dat zeg ik sokken!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch een beetje lullig als zij op het hoogtepunt een andere naam schreeuwt.
ah leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en NU ben ik weg anders mis ik nog the mentalist
tot de reclame....
Oh dat klinkt interessant.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Daar kan ik nu niet over oordelen, maar ik weet hoe ongemakkelijk ik mij in dat soort situaties voel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ze mag best RealZeus uitschreeuwen als ik haar in dr gezicht spuit. Spuit ik eigenlijk op jou. Leuk idee wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch een beetje lullig als zij op het hoogtepunt een andere naam schreeuwt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah leuk!Veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en NU ben ik weg anders mis ik nog the mentalist
tot de reclame....
![]()
quote:
Kinkyquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze mag best RealZeus uitschreeuwen als ik haar in dr gezicht spuit. Spuit ik eigenlijk op jou. Leuk idee wel.
How genereusquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze mag best RealZeus uitschreeuwen als ik haar in dr gezicht spuit. Spuit ik eigenlijk op jou. Leuk idee wel.
best lekker he, baggerquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom niet? Duimelot is toch een leuke vrouw.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Zie dan hoe ze het met iedereen aan legt hier. Met PP, FF1, Sedan....
Trust me, dat wil je niet.
Omgquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Er komt geen vreemd zaad op mijn lijf. Ook niet in iemands gedachten.
Hoest?quote:
Hee ben je er weer?quote:
Interesse auto?quote:
Bagger? 90 procent is hier bagger... Bitchquote:
Ik hoef nog geen kindquote:
Ja, eventjes!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hee ben je er weer?
Kom je steeds meer van me te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |