Ja.. Ja...quote:
Ohw oke.. ik kwam net weer online en er was geen topicquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
Ahhh!
Firefox is er net mee bezig!
Ik had hem PM gestuurd
[..]
Ja.. Ja...
Was net te laatquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
Ahhh!
Ik had hem PM gestuurd
[..]
Ja.. Ja...
Daar ben ik ook niet van hoor! Begrijp mij niet verkeerd! Haha.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was net te laatHad net de OP gevonden op de wiki
![]()
OT: Het is ieder voor zich automatic. Ik heb respect voor een ieder die anders met zijn liefde/sexualiteit om gaat. Mijn beste maatje neukt zich een slag in een rondte (150+) en ik vind dat niet nodig. Wil niet zeggen dat ik hem meer of minder zal respecteren hierom. Eigen keus
God.. wat wijs
Was een extreem voorbeeld, ik beticht je van niksquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet van hoor! Begrijp mij niet verkeerd! Haha.
Voor ik met mijn ex kreeg, was ik nog al los en in de relatie niet (logisch). Voor mijzelf wilde ik gewoon even niet doen en dat is een half jaar geworden. Toen kwam ik iemand tegen en daar doe ik het soms mee
Het is, voor mij, een kwestie van een knop omzetten en gaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was een extreem voorbeeld, ik beticht je van niks
Ik zal het gewoon niet kunnen. Klinkt hopeloos ouderwets allemaal, maar ik vind liefde en seks onlosmakelijk verbonden![]()
En nee, ben geen homo, en ja ik hou ook van een stevig potje sex
Zolang dat maar allemaal in een relatie gebeurd
Die knop is bij mij al op vroegere leeftijd blijven hangenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is, voor mij, een kwestie van een knop omzetten en gaan
Maar, seks in een relatie is anders
Oke.. Daar ben ik dan stiekem wel nieuwsgierig naarquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die knop is bij mij al op vroegere leeftijd blijven hangen![]()
En waarom? Dat hou ik voor mezelf
Eensquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was een extreem voorbeeld, ik beticht je van niks
Ik zal het gewoon niet kunnen. Klinkt hopeloos ouderwets allemaal, maar ik vind liefde en seks onlosmakelijk verbonden![]()
En nee, ben geen homo, en ja ik hou ook van een stevig potje sex
Zolang dat maar allemaal in een relatie gebeurd
Iets met 5 jaar relatie gehad, tijd geen sex gehad, hormonen, eerste de beste, geen liefde, weigeraarquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.. Daar ben ik dan stiekem wel nieuwsgierig naar
Je moet ook zeggen hoelang je single bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef ArTiC het volgende:
Sex zonder liefde...tja het kan wel maar het is net als rukken. 5 minuten later denk je: waarom?
antwoord 1) trouwens
Okee...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iets met 5 jaar relatie gehad, tijd geen sex gehad, hormonen, eerste de beste, geen liefde, weigeraar![]()
Daarna wel verliefd, nooit meer problemen gehad -> acceptatie
Hou je het ook nog bij in een lijstje ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet ook zeggen hoelang je single bent
pfff vroeger toen de vissen nog op het land liepenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet ook zeggen hoelang je single bent
*schaamt*quote:
als ik lijstjes bij moet gaan houden dan krijg ik dezelfde pmmetjes 3xquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hou je het ook nog bij in een lijstje ofzo?
Jij snapt mequote:
Nee, was ik niet van plan..quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hou je het ook nog bij in een lijstje ofzo?
Op i-net verkondigen dat je ooit een weigeraar heb gehad is not-donequote:
Kan je voor vanavond even vooruitquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik lijstjes bij moet gaan houden dan krijg ik dezelfde pmmetjes 3x
psychologisch onderzoek?quote:
Ook al is het een weigeraar. Je hebt wel ballenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op i-net verkondigen dat je ooit een weigeraar heb gehad is not-done![]()
Ook al is het ruim 6 jaar geleden
Hoi automaatje !quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
Ahhh!
Ik had hem PM gestuurd
[..]
Ja.. Ja...
als het dan allemaal verschillende waren danquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kan je voor vanavond even vooruit![]()
Stel je eens een situatie voor dat je er bijna voor de hele week genoeg had gehad. Nou die situatie zat er aan te komen
Ach, vind het wel eerlijk dat je dat zegtquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op i-net verkondigen dat je ooit een weigeraar heb gehad is not-done![]()
Ook al is het ruim 6 jaar geleden
je hoorde me gewoon roepen hè?quote:
ik voelde me geheel aangesprokenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
je hoorde me gewoon roepen hè?
Ik hou me de rest van de avond even stilquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ook al is het een weigeraar. Je hebt wel ballen
geheel terechtquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik voelde me geheel aangesproken
Waarom?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hou me de rest van de avond even stil
ach scheelt dat we vaak zo snel gaan dat de meeste niet teruglezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hou me de rest van de avond even stil
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef mrbox het volgende:
Hey zo de avond ploeg is dus gearriveerd
Doe je niet mee met het lijstje???quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:51 schreef Litpho het volgende:
Ik ga niet voor seks met iemand waar ik geen gevoel mee heb, maar ik ben ook nog nooit een relatie begonnen met iemand waar ik niet het bed al mee gedeeld had. De lichamelijke klik is voor mij best belangrijk om een partner aantrekkelijk te vinden en daar wil ik dus eerst zeker van zijn. Uiteraard gaat het in de praktijk iets minder beredeneerd dan dat.
Is er een discussie dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga me buiten deze discussie houden, goed he van mij
Ik ben begonnen met hoeveel heb je dr gehadquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Is er een discussie dan?
jij voelde je dus ook geroepen
Kijk, dat vind ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ook goedendag ! Vandaag de hele tijd zitten denken hoe ik zo vrouwvriendelijk mogelijk , op fok uit moet leggen waarom ik nog single ben...
Als jullie nog even een momentje hebben ...
Vrouwvriendelijk, dit klinkt interessant. *geduldig wacht*.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ook goedendag ! Vandaag de hele tijd zitten denken hoe ik zo vrouwvriendelijk mogelijk , op fok uit moet leggen waarom ik nog single ben...
Als jullie nog even een momentje hebben ...
Da's toch geen discussie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met hoeveel heb je dr gehad
Alleen doe ik zelf dus niet mee
Okee, klopt, het is geen discussie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:14 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Da's toch geen discussie.
Da's een vraagstelling met 1 juiste antwoordmogelijkheid.
Of je zet er achter: en hoeveel had je er willen naaien ?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:13 schreef mrbox het volgende:
ik krijg af en toe zulke lieve pm's![]()
leuk is dat
Neem je deze, is wat neutraler:quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, klopt, het is geen discussie.
En toch antwoord ik niet.
Past ook mooi bij de TT, lekker ontopic
Sedan wanneer dringt het tot je door dat hier niet over te discussieren valt ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neem je deze, is wat neutraler:
Met hoeveel mensen heb je tot nu toe geneuktsex gehad, sinds je weer single bent?
Antwoord mogelijkheden:
1) Ik ben (hoelang) single en dit is op een hand te tellen.
2) Ik ben (hoelang) single en dit zijn er meer als op een hand
3) ik ben (hoelang) single en alleen wat geflikflooi maar geen sex.
4) ik ben (hoelang) single en heb nog nooit sex gehad.
Loop jij nou weer te miepen, dat was de discussie die er liep.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sedan wanneer dringt het tot je door dat hier niet over te discussieren valt ?
hij vindt het moeilijk om het te verwoorden op zo'n manier dat onze tere vrouwenzieltjes niet gekwetst wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
Waar blijft Maarten, die is wel heel diep aan het denken.
En tere zieltjes zijn het ! Of ...moet ik jullie aanspreken als bloedzuigers?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij vindt het moeilijk om het te verwoorden op zo'n manier dat onze tere vrouwenzieltjes niet gekwetst worden
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En tere zieltjes zijn het ! Of ...moet ik jullie aanspreken als bloedzuigers?
Iets tegen zuigen??quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
En tere zieltjes zijn het ! Of ...moet ik jullie aanspreken als bloedzuigers?
Dat zal vast niet de reden zijn dat hij nog vrijgezel isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide hebben z'n voor en nadelen vind ik. Bijvoorbeeld nu dat ik ziek aan het worden ben heb ik er wel veel behoefte aan en dan is het gewoon klote. Maar ook is het wel weer lekker af en toe een heel bed voor je alleen te hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Neuh grapje ... Single zijn is wel flex hoor daar niet van ... alleen als je s`Ochtends wakker wordt ... en op je wekker radio is Krezip met ''Go to sleep'' Dan vind ik het wel reuze jammer om alleen wakker te worden .
Nee ... , nu hoor ik je denken dan heb je geen sex ! Fuck sex , gewoon lekker samen wakker worden en even lekker tegen elkaar kruipen , voordat de dag gaat beginnen ... Ontbijt op bed serveren en nog even lekker languit relaxen...
*zucht* ... ik wordt te oud ...
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zal vast niet de reden zijn dat hij nog vrijgezel isLigt eraan hoe ze dat doen :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh maar sex is niet meer zo reuze belangrijk , ok...ok... dat was een leugen..
Je mist af en toe wat... nu valt het mij op dat de dames van FOK! die single zijn helemaal niets missen of er niet voor durven uit te komen?Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
Ik mis niets iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze dat doen :p
Neuh maar sex is niet meer zo reuze belangrijk , ok...ok... dat was een leugen..
Je mist af en toe wat... nu valt het mij op dat de dames van FOK! die single zijn helemaal niets missen of er niet voor durven uit te komen?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:47 schreef S95Sedan het volgende:Dan moet je zo een slaafje hebben ... zo een die alles doet wat je zegt enz. , en dan trap je haar uit bed en zeg je: '' ok nu op de gang slapen ! , anders sla ik je met de zweep!!! ''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Beide hebben z'n voor en nadelen vind ik. Bijvoorbeeld nu dat ik ziek aan het worden ben heb ik er wel veel behoefte aan en dan is het gewoon klote. Maar ook is het wel weer lekker af en toe een heel bed voor je alleen te hebben.![]()
Wel direct een paar rotklappen geven om te laten zien dat je het meent he?![]()
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
Een aantal hebben een FB dus missen niet zo veelquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ze dat doen :p
Je mist af en toe wat... nu valt het mij op dat de dames van FOK! die single zijn helemaal niets missen of er niet voor durven uit te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Hiero zie je? Dat is exact wat ik bedoel... en alle dames maar klagen dat ze geen relatie hebben ...quote:
Ja dat zou ook een optie zijn natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dan moet je zo een slaafje hebben ... zo een die alles doet wat je zegt enz. , en dan trap je haar uit bed en zeg je: '' ok nu op de gang slapen ! , anders sla ik je met de zweep!!! ''
Wie zegt dat de dames een relatie willen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Hiero zie je? Dat is exact wat ik bedoel... en alle dames maar klagen dat ze geen relatie hebben ...
Misschien moet je je hulpeloos en weerloos opstellen , dan komt er iemand die je kan/wil beschermen en helpt , en dan heb je zo een vent !
Beetje rot geschreven maar je begrijpt het wel, ( boerenkool aan het eten en nieuws aan het kijken tussendoor )![]()
Waar vind je er zoeen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dan moet je zo een slaafje hebben ... zo een die alles doet wat je zegt enz. , en dan trap je haar uit bed en zeg je: '' ok nu op de gang slapen ! , anders sla ik je met de zweep!!! ''
Ik heb ook niet geklaagdquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Hiero zie je? Dat is exact wat ik bedoel... en alle dames maar klagen dat ze geen relatie hebben ...
Misschien moet je je hulpeloos en weerloos opstellen , dan komt er iemand die je kan/wil beschermen en helpt , en dan heb je zo een vent !
Beetje rot geschreven maar je begrijpt het wel, ( boerenkool aan het eten en nieuws aan het kijken tussendoor )![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Is goed , wanneer voor een sollicitatie gesprek? Ik beloof dat ik niet tot het bot sla !quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar vind je er zoeen?
Is misschien ook wel wat voor mij
Daarom zou dat dus ook niets voor jou zijn dan bengelquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Klere wat zou ik jou terugschoppen.
Ik bedoelde dat ik ook een vrouw wil die ik de gang op kan schoppen en met een zweep slaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:59 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Is goed , wanneer voor een sollicitatie gesprek? Ik beloof dat ik niet tot het bot sla !
En omdat ik aardig ben vandaag doe ik wel een deken op de vloer voor je!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik ook een vrouw wil die ik de gang op kan schoppen en met een zweep slaan
Get in line !quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik ook een vrouw wil die ik de gang op kan schoppen en met een zweep slaan
Voor jou wil ik wel op een dekentje gaan liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lief van je, maar jij mag natuurlijk gewoon bij me in bedquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel op een dekentje gaan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |