Ja.. Ja...quote:
Ohw oke.. ik kwam net weer online en er was geen topicquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
Ahhh!
Firefox is er net mee bezig!
Ik had hem PM gestuurd
[..]
Ja.. Ja...
Was net te laatquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
Ahhh!
Ik had hem PM gestuurd
[..]
Ja.. Ja...
Daar ben ik ook niet van hoor! Begrijp mij niet verkeerd! Haha.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was net te laatHad net de OP gevonden op de wiki
![]()
OT: Het is ieder voor zich automatic. Ik heb respect voor een ieder die anders met zijn liefde/sexualiteit om gaat. Mijn beste maatje neukt zich een slag in een rondte (150+) en ik vind dat niet nodig. Wil niet zeggen dat ik hem meer of minder zal respecteren hierom. Eigen keus
God.. wat wijs
Was een extreem voorbeeld, ik beticht je van niksquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet van hoor! Begrijp mij niet verkeerd! Haha.
Voor ik met mijn ex kreeg, was ik nog al los en in de relatie niet (logisch). Voor mijzelf wilde ik gewoon even niet doen en dat is een half jaar geworden. Toen kwam ik iemand tegen en daar doe ik het soms mee
Het is, voor mij, een kwestie van een knop omzetten en gaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was een extreem voorbeeld, ik beticht je van niks
Ik zal het gewoon niet kunnen. Klinkt hopeloos ouderwets allemaal, maar ik vind liefde en seks onlosmakelijk verbonden![]()
En nee, ben geen homo, en ja ik hou ook van een stevig potje sex
Zolang dat maar allemaal in een relatie gebeurd
Die knop is bij mij al op vroegere leeftijd blijven hangenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is, voor mij, een kwestie van een knop omzetten en gaan
Maar, seks in een relatie is anders
Oke.. Daar ben ik dan stiekem wel nieuwsgierig naarquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die knop is bij mij al op vroegere leeftijd blijven hangen![]()
En waarom? Dat hou ik voor mezelf
Eensquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was een extreem voorbeeld, ik beticht je van niks
Ik zal het gewoon niet kunnen. Klinkt hopeloos ouderwets allemaal, maar ik vind liefde en seks onlosmakelijk verbonden![]()
En nee, ben geen homo, en ja ik hou ook van een stevig potje sex
Zolang dat maar allemaal in een relatie gebeurd
Iets met 5 jaar relatie gehad, tijd geen sex gehad, hormonen, eerste de beste, geen liefde, weigeraarquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke.. Daar ben ik dan stiekem wel nieuwsgierig naar
Je moet ook zeggen hoelang je single bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef ArTiC het volgende:
Sex zonder liefde...tja het kan wel maar het is net als rukken. 5 minuten later denk je: waarom?
antwoord 1) trouwens
Okee...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iets met 5 jaar relatie gehad, tijd geen sex gehad, hormonen, eerste de beste, geen liefde, weigeraar![]()
Daarna wel verliefd, nooit meer problemen gehad -> acceptatie
Hou je het ook nog bij in een lijstje ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet ook zeggen hoelang je single bent
pfff vroeger toen de vissen nog op het land liepenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet ook zeggen hoelang je single bent
*schaamt*quote:
als ik lijstjes bij moet gaan houden dan krijg ik dezelfde pmmetjes 3xquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hou je het ook nog bij in een lijstje ofzo?
Jij snapt mequote:
Nee, was ik niet van plan..quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hou je het ook nog bij in een lijstje ofzo?
Op i-net verkondigen dat je ooit een weigeraar heb gehad is not-donequote:
Kan je voor vanavond even vooruitquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als ik lijstjes bij moet gaan houden dan krijg ik dezelfde pmmetjes 3x
psychologisch onderzoek?quote:
Ook al is het een weigeraar. Je hebt wel ballenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op i-net verkondigen dat je ooit een weigeraar heb gehad is not-done![]()
Ook al is het ruim 6 jaar geleden
Hoi automaatje !quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
Ahhh!
Ik had hem PM gestuurd
[..]
Ja.. Ja...
als het dan allemaal verschillende waren danquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kan je voor vanavond even vooruit![]()
Stel je eens een situatie voor dat je er bijna voor de hele week genoeg had gehad. Nou die situatie zat er aan te komen
Ach, vind het wel eerlijk dat je dat zegtquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op i-net verkondigen dat je ooit een weigeraar heb gehad is not-done![]()
Ook al is het ruim 6 jaar geleden
je hoorde me gewoon roepen hè?quote:
ik voelde me geheel aangesprokenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:02 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
je hoorde me gewoon roepen hè?
Ik hou me de rest van de avond even stilquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ook al is het een weigeraar. Je hebt wel ballen
geheel terechtquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik voelde me geheel aangesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |