abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64955577
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Wisgerhof
Doe dat ma na FC Twente - Vitesse
  maandag 12 januari 2009 @ 17:09:16 #152
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_64955978
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Doe dat ma na FC Twente - Vitesse
ik verwacht voor deze wedstrijd een vervanger.

We missen na Wielaert ook Douglas waarschijnlijk.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_64956051
Kunnen jullie Wisgerhof nog deze week even kopen? Dan hebben wij zondag geen last meer van hem
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64956107
Zomer is dus definitief afgeschreven? Of kunnen ze hem niet terughalen in de winter?
pi_64956185
Voor Wisgerhof kiezen lijkt me safer, maar een komst van Carlos juich ik toe. Wat ik van hem gezien heb is goed, echt een persoonlijkheid.
That's all folks!
  maandag 12 januari 2009 @ 17:20:34 #156
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64956512
Zomer is een mandekker en Douglas ook dat gaat niet goed komen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_64956582
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:09 schreef 9christensen het volgende:

[..]

ik verwacht voor deze wedstrijd een vervanger.

We missen na Wielaert ook Douglas waarschijnlijk.
Daarom maar voor onze spitsen hoeven jullie dan toch niet te vrezen maar zo maken we nog een klein beetje kans van het weekend.
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef _Mike_ het volgende:
Kunnen jullie Wisgerhof nog deze week even kopen? Dan hebben wij zondag geen last meer van hem
En ik wil er zaterdag geen last van hebben , en die week erop moet ie idd weg zijn bij nec ( Als ze naar Arnhem komen )
pi_64956690
Luijckx lijkt me ook een goede voor jullie.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64956792
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:24 schreef koningdavid het volgende:
Maar die laat AZ niet zomaar gaan lijkt me.
pi_64956833
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:24 schreef koningdavid het volgende:
Als verdediger heb ik m'n twijfels, zoveel wedstrijden heeft hij daar nog niet gespeeld en het is van origine toch een middenvelder.
pi_64957360
Klopt. Bij Excelsior speelde hij zelfs op '10'. Maar volgens mij kan hij beter als verdediger uit de voeten, vooral als 'voetballende verdediger'. En dat heeft Twente nodig naast Douglas.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64958856
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:57 schreef Dos37 het volgende:
Mooi eindelijk voorbij, hebben we ook weer gehad. Joow mzzl Robbie
Mazzel gun ik hem niet echt meer, maar het is idd vergeten en verdergaan. Lees over die Joao Carlos eigenlijk constant goede verhalen op de Belgische TT. Zou me een stuk meer aanstaan dan NEC te verzwakken, zeker op dit tijdstip.
  maandag 12 januari 2009 @ 19:13:01 #163
52871 Blight
Supersized.
pi_64960284
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:29 schreef Solstice het volgende:

[..]

Mazzel gun ik hem niet echt meer, maar het is idd vergeten en verdergaan. Lees over die Joao Carlos eigenlijk constant goede verhalen op de Belgische TT. Zou me een stuk meer aanstaan dan NEC te verzwakken, zeker op dit tijdstip.
M'n Belgische makker zegt dat het een goede is. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_64960677
Sleyman wordt nu ook steeds nadrukkelijker genoemd trouwens. Transfervrij, en Touma schijnt hem Twente al aanbeveeld te hebben.
  maandag 12 januari 2009 @ 20:05:04 #165
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_64962672
Als Ajacied ben ik blij met de komst van Robbie en ik hoop dat ie gaat slagen.
Kan me voorstellen dat jullie gemengde gevoelens hebben dat hij nu weggaat. Wel hoop ik echt dat de organisatie in het team goed blijft. Ik zou het oprecht zonde vinden als FC Twente nu ineens af zou zakken naar een matige middenmotor. Dat verdienen jullie niet.
Niettemin wil ik bedankt zeggen voor deze (hopelijk) uitstekende aankoop van mijn club.
pi_64962970
quote:
Sportnieuws: Ajax, Feyenoord, Anderlecht, Syrianska FC, HSV en FC Twente strijden om handtekening van de Zweed Suleyman Sleyman.
De tweebenige 29-jarige verdediger die op alle posities in de verdediging uit de voeten kan, is van Aramese afkomst net als Sharbel Touma, Kennedy Bakircioglu, George Mourad en Jasar Takak. In Zweden wordt Sulan (zijn bijnaam) gezien als de Zweedse Gianluca Zambrotta, wanwege zijn tweebenigheid, snelheid en kracht. Hammarby heeft de interesse van FC Twente op hun website bevestigd. Sleyman heeft goede verhalen gehoord over FC Twente van Touma en Kennedy. De kans dat hij voor FC Twente kiest is groot, want er wonen ongeveer 20.000 Arameeërs in Twente, waar hij ook familie heeft wonen. Touma traint een tijdje mee met Hammarby en adviseert Sleyman om voor FC Twente te kiezen
En op een Zweedse site: Holländska topplaget Twente är på jakt efter kontraktslöse Suleyman Sleyman. "Det är klart intressant", säger Sleyman till eurosport.se

'Holländska topplaget Twente'

In Zweden hebben ze er tenminste verstand van
pi_64965148
Vraag me af of ie dan als back komt, en er nog wat extra's bij komt. Of dat hij het gat centraal achterin moet opvangen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:41:24 #168
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_64978986
Zou wel mooi zijn om em nu transfervrij te halen en over een jaartje of 2 aan ajax te verkopen voor 3 a 4 mijloen

Als ie gratis hier kan komen houden we mooi geld over als elia weggaat aan het eind van het seizoen
pi_64980944
quote:
Douglas nog weken afwezig

In de aanloop naar de wedstrijd van zaterdag tegen Vitesse kampt FC Twente met een groot defensief probleem. Naast het vertrek van Robbie Wielaert is ook de andere centrale verdediger niet van de partij. Douglas is nog altijd niet hersteld van zijn knieblessure en is voorlopig nog niet inzetbaar. Ook de derby volgende week zondag tegen Heracles komt nog te vroeg voor hem.
pi_64981063
quote:
FC Twente informeert bij manager van 'target' Joao Carlos Pinto

ENSCHEDE – FC Twente heeft bij de zaakwaarnemer van Joao Carlos Pinto Chaves geīnformeerd naar de voorwaarden van diens contract bij RC Genk. De club uit Enschede ziet in de 26-jarige Braziliaan de opvolger van Robbie Wielaert, die per direct naar Ajax is vertrokken.

Obstakel lijkt de afkoopsom te worden. RC Genk vraagt vijf miljoen euro voor Joao Carlos, die bezig is aan een uitstekend seizoen. ‘Hij is één van de beste centrale verdedigers van de Belgische competitie’, zegt de Belgische journalist Geert Lambaerts. ‘Hij is snel, sterk in de duels, kan goed voetballen, en manifesteert zich als een echte leider. De communicatie is geen probleem, want hij spreekt een aardig woordje Engels.’

Lambaerts denkt dat RC Genk zijn Braziliaanse sterspeler, afkomstig van SC Lokeren, niet zonder slag of stoot zal laten gaan. ‘Hij is de beste aankoop van de club en de enige die bovengemiddeld presteert.’ Het contract van Joao Carlos loopt nog tot 2012.

Een delegatie van FC Twente, bestaande uit trainer Steve McClaren en de scouts Evert Bleuming en Jan van Staa, bekeek de verdediger vorige week in de oefenwedstrijd tegen VVV Venlo.
quote:
Genk ziet ruildeal met FC Twente als verzwakking

FC Twente lijkt een streep te kunnen zetten door de naam van João Carlos. De Braziliaanse verdediger van RC Genk werd afgelopen weekeinde in de oefenwedstrijd tegen VVV-Venlo bekeken door hoofdtrainer Steve McClaren en scouts Evert Bleuming en Jan van Staa. De Belgische club weigert echter medewerking te verlenen. Naar verluidt wilde de club uit Enschede Stein Huysegems ruilen voor de Braziliaan. "Een overgang van João Carlos is onbespreekbaar", benadrukt voorzitter Jos Vaessen dinsdag in Gazet van Antwerpen. "Het is onze bedoeling de ploeg te versterken, niet te verzwakken. Ik heb snel korte metten gemaakt met de interesse."

Het is wel de bedoeling dat Huysegems naar Genk trekt. "Twente wil een vervanger voor Huysegems. Als dat in orde is, komt Stein naar ons", aldus Vaessen. Huysegems komt naar zijn mening te weinig aan spelen toe bij de Tukkers en omschreef de Genkies, die één miljoen euro willen betalen, eerder als 'een prachtige club'.

Naast de 26-jarige João Carlos wordt FC Twente aan diverse centrumverdedigers gelinkt: Peter Wisgerhof (NEC), Kees Luyckx (AZ), Jan Wuytens (Heracles Almelo), Suleyman Sleyman (Hammarby IF) en Peter Niemeyer (Werder Bremen).
pi_64981181
Dan tekent hij toch snel een nieuw contract, met afkoopclausule. Dan wacht onze Braziliaanse vriend twee weken, en voor een schijntje komt hij dan naar Enschede. Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_64981260
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:27 schreef tukkeronline het volgende:
Dan wacht onze Braziliaanse vriend twee weken, en voor een schijntje komt hij dan naar Enschede. Zo gaat dat tegenwoordig...
Het contract van Joao Carlos loopt nog tot 2012.

Genk heeft geen reden om het te verlengen, contract loopt nog wel een tijdje door en hij speelt nog niet zo lang bij de club.
pi_64981329
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:29 schreef Blawh het volgende:

[..]

en hij speelt nog niet zo lang bij de club.
Sinds dit seizoen, of al langer?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:32:16 #174
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64981331
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:20 schreef Blawh het volgende:

[..]
Godver
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]