Anosmie had moeten openen.quote:
Inderdaad, dat vind ik ook en dat heb ik ook wel gezegd hoor. Maar ik geloof dat hij het wel normaal vond. En het mooiste is nog dat hij eigenlijk een MC army is, hij gaat binnenkort op uitzending enzo, dus hij MOET wel stoer zijn (ik denk dat dat ook de helft van de aantrekkingskracht was, het feit dat hij bij het leger zit. En ik hem op basis daarvan allemaal eigenschappen toedicht, die hij tot nu toe nog niet heel erg blijkt te bezitten..(quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
. Ik denk het niet
.
@ CycleChick:best bijzonder dat je die sms'jes van een jongen krijgt. Normaal zijn het de vrouwen die moord en brand schreeuwen als hun teerbeminde niet binnen 5 minuten terug smst
.
Ik vind dat hij je nogal claimt. Je gaat toch niet van iemand eisen dat 'ie binnen zoveel tijd moet terug sms'en?.
De mensen zien vallen of?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, dat is mooi!
Ik ben een keer midden in een vol restaurant van mijn stoel gedonderd
Nee, dat de mensen die er zelf om lachen, het minste voor schut staan, want daar behoor ik dus ook toequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De mensen zien vallen of?
Trouwens zou ik dat vallen in een restaurant zelf wel grappig vinden.
Ik voel me echt heel dom nu, maar wat betekent KoL nu weerquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wachtte op Anos, maar die stond natuurlijk weer te geilen op KoL
Kings of Leon. Is een band ofzo. Ik moet er ook elke keer bij nadenken, hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik voel me echt heel dom nu, maar wat betekent KoL nu weer
Ghehe, waarom heb jij zo'n hekel aan dr?quote:
Ik stem op de rooie schoenen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:52 schreef Greys het volgende:
Anosmie is nog aan het knutselen misschien
Co, potver, nu weet ik het helemáál niet meer met die schoenen
Was net blij dat ik zwarte had gevonden in het durrep!
Ik vind haar een schreeuwlelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ghehe, waarom heb jij zo'n hekel aan dr?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik voel me echt heel dom nu, maar wat betekent KoL nu weer
Maar ook als het tasje zwart is?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik stem op de rooie schoenen.
(Die groene zijn trouwens fantastisch!)
Ik heb even gemist wat er nu mis is met de zwarte dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, ik heb geen rood tasje, dus die wordt ook zwart?
Schoenen met een hak die als pantoffeltjes lopen? I don't believe youquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
En die groene zijn mijn allerlievelingste schoenen! Ze lopen als pantoffeltjes!
Ok. Duidelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind haar een schreeuwlelijk.
Volgens mij Viking ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:52 schreef P.F het volgende:
Troel is weer uit ons lijstje!
Ik vind jou geen schreeuwlelijk hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ok. Duidelijk.
(ben ik soms ook wel hoor, is dat altijd perse negatief)
Daar zou ik op zich wel tijd voor hebben vanavond (bruiloft is morgen) maar dat durf ik dan weer nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:56 schreef Viking84 het volgende:
@ Greys: volgens mij kunnen die rooie ook best hoor.
Jammer dat je niet zoveel tijd hebt vanavond, anders kon je je jurk aantrekken en elk stel pumps erbij, foto maken en dan aan ons vragen wat het beste staat.
Achja er waren mensen die boos werden en gingen zeggen dat je ze niet moest uitlachenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nee, dat de mensen die er zelf om lachen, het minste voor schut staan, want daar behoor ik dus ook toe
Je had ook voor een zilver tasje met zilveren schoenen kunnen gaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, ik heb geen rood tasje, dus die wordt ook zwart?
Ik heb er heel de vakantie op Madeira op gelopen haast, ook op van die rare vierkante wiebelige keitjes!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schoenen met een hak die als pantoffeltjes lopen? I don't believe you.
Nu niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens mij Viking ook.
Maar als je me beter zou kennen, zou je weten dat ik dat af en toe nog wel eens ben. En als ik heel enthousiast ben, ga ik altijd heel snel, veel en hard praten, zonder dat ik dat zelf door hebquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind jou geen schreeuwlelijk hoor.
Ik ben ook een grote schreeuwlelijk maar ik ben ook heel erg leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ok. Duidelijk.
(ben ik soms ook wel hoor, is dat altijd perse negatief)
Zilver was ook leuk geweest, maar dan moest ik schoenen EN een tasje vinden in die korte tijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Je had ook voor een zilver tasje met zilveren schoenen kunnen gaan
Of goud of brons net wat het beste past
Waarom durf je dat niet? Gewoon doen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zou ik op zich wel tijd voor hebben vanavond (bruiloft is morgen) maar dat durf ik dan weer niet![]()
Ik ben niet lastig en moeilijk verder hoor!
Ik vind de rode schoenen ook best leuk, alleen dan vind ik het stom staan als alleen het tasje zwart is!
Wat een dilemma's
Use Somebody ofzo. Vind ik een stuk slechter als Sex on firequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:55 schreef cyclechick het volgende:
Oh die ken ik wel, van Sex on fire en nu hebben ze weer een nieuwe toch!
Ja maar dat versta ik niet onder 'schreeuwlelijk'. Het is een beetje lastig uit te leggen. Ik pm je wel even voor ik allemaal boze users krijg die mij gaan lopen uitschelden omdat ik hen een schreeuwlelijk noemquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar als je me beter zou kennen, zou je weten dat ik dat af en toe nog wel eens ben. En als ik heel enthousiast ben, ga ik altijd heel snel, veel en hard praten, zonder dat ik dat zelf door heb
Is GEEN tasje geen optie? Heb je geen man of iemand anders bij je aan wie je je benodigdheden kunt afgeven? Ik ben zelf nooit zo van de kleine tasjes, maar ik hoef dan ook niet meer bij me te hebben dan wat geld en evt mobiel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zou ik op zich wel tijd voor hebben vanavond (bruiloft is morgen) maar dat durf ik dan weer niet![]()
Ik vind de rode schoenen ook best leuk, alleen dan vind ik het stom staan als alleen het tasje zwart is!
Wat een dilemma's
Je neemt gewoon geen tasje mee en dan douw je alles in de zakken van heer G.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een dilemma's
Ik heb wel een goud tasje maar ik gebruik het nooit, eigenlijk nog nieuw dussquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zilver was ook leuk geweest, maar dan moest ik schoenen EN een tasje vinden in die korte tijd
Ander onderwerp hoor jongens, ik voel me echt zo'n oppervlakkig zeur-wezen nu
Heerlijk toch af en toe, lekker oppervlakkig doen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Zilver was ook leuk geweest, maar dan moest ik schoenen EN een tasje vinden in die korte tijd
Ander onderwerp hoor jongens, ik voel me echt zo'n oppervlakkig zeur-wezen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |