abonnement Unibet Coolblue
pi_65007058
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef need2009 het volgende:

[..]

En nu?
Wat maak jij ervan dan?
En kom niet weer met smiley's.

maar idd, hoezo competitie vervalsing?
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
pi_65007570
ik quote Blawh in een ander Topic

Hoe het ook is: sportief gezien komt het vertrek van de aanvoeder hoogst ongelegen met de tweede competitiehelft voor de deur. De ervaren Wielaert was een steunpilaar die sturing gaf aan een van de betere defensies in de eredivisie. Aan de andere kant is het ook zo, dat dat leiderschap in de spelersgroep nog wel eens werd betwist, omdat hij niet bij iedereen even goed lag. Dat McClaren hem dit seizoen aanvoeder maakte, werd door velen ook niet begrepen. Neemt niet weg dat Wielaert in de 2.5 jaar bij Twente uitstekend heeft gepresteerd en zich heeft ontwikkeld tot een prima centrale verdediger waarvan er in de eredivisie niet zoveel te vinden zijn.

Zo zal het gevoel ook bij NEC zijn
pi_65008596
Ik kan me er wel in vinden maar, waarom is er dan in januari een transfer periode?
Een transfer periode is toch om je team te versterken of juist overbodige spelers "kwijt" te raken? En volgens mij mag je, grof gezegd, kopen wie je wilt. (corrigeer mij wanneer ik dit fout zie)
En een transfer komt toch tot stand door een akkoort door twee clubs, die dat met volle verstand tekenen(mag je toch wel vanuit gaan?) Dus als je weet dat je een steunpilaar verkoopt, weet je ook dat je vervanging moet regelen.
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
pi_65009698
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:14 schreef Blauwjongetje het volgende:
Ik kan me er wel in vinden maar, waarom is er dan in januari een transfer periode?
Een transfer periode is toch om je team te versterken of juist overbodige spelers "kwijt" te raken? En volgens mij mag je, grof gezegd, kopen wie je wilt. (corrigeer mij wanneer ik dit fout zie)
En een transfer komt toch tot stand door een akkoort door twee clubs, die dat met volle verstand tekenen(mag je toch wel vanuit gaan?) Dus als je weet dat je een steunpilaar verkoopt, weet je ook dat je vervanging moet regelen.
Klopt wat je zegt.
Maar als Twente Wisgerhof koopt, heb ik toch een dubbel gevoel. Aan de ene kant een goeie speler, en aan de andere verzwak je misschien NEC, die het toch leuk doen in de competitie en Eufa-cup.
Kan me nog herinneren dat Groningen het ook leuk deed in de 1ste competitie-helft todat ajax in winterstop langs kwam en de klad er in kwam in de 2de competitehelft.
Daarom weg met die tranferperiode op de helft van de competitie. Nergens voor nodig.
pi_65010883
Echt jammer dat Peter weg gaat! Heeft vaste waarde in het team. Stond achterin als een huis.
Mag Potje as weekend weer eens aantreden denk ik (mits er geen vervanger komt).
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:00:27 #106
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_65010915
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik begreep dat de afkoopsom lager ligt. Iets meer dan 5 ton.
NEC heeft geinformeerd bij AZ voor Donk (die nu verhuurd is, maar weg mag bij WBA), maar dat komt niet rond.
Is Cahais niets voor NEC?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:08:49 #107
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_65011294
Cahais was toch al terug naar Boca Juniors?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 23:13:16 #108
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_65011507
Nee, Cahais is terug in Groningen. Zie ook het Groningen-topic.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_65014174
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef toma het volgende:

[..]

Is het nog gelukt met die metamorfose?

Bart
Check deel 2 op youtube!!
pi_65014447
Wisgerhof is jarenlang het gezicht geweest van NEC, ontzettend kut dat hij weggaat. Ik neem hem niks kwalijk; Twente ligt een paar jaar voor op NEC, het geld is er beter... No hard feelings. Het zal wennen worden, Peter niet meer in ons RZG-shirt.

Ik hoop voor hem dat hij het goed doet bij Twente. Peter bedankt!

pi_65021075
Twente gaat er nog op vooruit ook. Maar nu vergelijk ik Peter met de Wielaert uit de NEC-tijd.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65021340
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Twente gaat er nog op vooruit ook. Maar nu vergelijk ik Peter met de Wielaert uit de NEC-tijd.
Ik heb mijn twijfels bij beide transfers. Ik geef Wielaert iets meer kans om te slagen bij Ajax, dan Peter bij Twente.
De draaicirkel van Peter is wel erg groot. Ik vind hem een goede, maar logge verdediger.
Moet het allemaal nog maar zien.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65021735
Mwah, dat vind ik meevallen. Hij heeft de schijn tegen door zijn bonkige motoriek. Maar ik vind hem absoluut niet traag of log. Wat hij mist ten opzichte van Wielaert is leiderschap.
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:16:59 #114
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65024761
Erg jammer dat hij weg gaat.

Vraag me af wie er nu op zijn plaats moet komen. Otten, maar die is nog niet op het niveau van Wisgerhof, hoewel ik er wel potentie in zie.

Hopelijk tovert Carlos iets uit de hoge hoed.
pi_65026465
Van mij hoeft er niet per se een vervanger te komen. Radomski of Pothuizen kunnen zolang Otten nog herstellende is Peter's plek overnemen. Haal je nu een vervanger, dan zit Otten volgend seizoen weer op de bank. En ik zie in hem absoluut een toekomstige basisspeler.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65031386
Verbeek weg bij Feyenoord. Zou Been nu al weggaan?
pi_65031422
Been heeft wel een Feyenoord hart, maar blijft wel gewoon bij NEC.
Hij is nog niet klaar met NEC
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
pi_65031484
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Blauwjongetje het volgende:
Been heeft wel een Feyenoord hart, maar blijft wel gewoon bij NEC.
Hij is nog niet klaar met NEC
ik ben benieuwd. Sneijder zei ook bij Ajax te blijven maar een week later was ie alsnog weg.
pi_65031536
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:05 schreef toma het volgende:

[..]

ik ben benieuwd. Sneijder zei ook bij Ajax te blijven maar een week later was ie alsnog weg.
Klopt, maar voor Sneijder was het meer sportief opzicht.
Ik vind Been nu eigenlijk Feyenoord onwaardig.
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:21:31 #120
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_65032131
Had Been niet net bijgetekend? Of de consumptiebonnen moeten niet aan de verwachtingen voldoen, want anders zie ik hem nog niet bij NEC weggaan.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:24:20 #121
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65032255
Been gaat nu echt niet naar Feyennoord hoor. Die is wel zo slim om daar heen te gaan als de club er wat beter voor staat.

Tevens heeft hij net bijgetekend
pi_65032323
Crosspost uit Verbeek topic:

Zou niet verstandig zijn van Been

- Onlangs uitgesproken dat hij het enorm naar zijn zin heeft bij NEC en dat ie echt denkt dat er bij NEC wat te bereiken valt. Imagoschade als je 'm kort daarop peert. Hoewel men begrip lijkt te hebben voor zijn 'zwak' voor feyenoord.
- Feyenoord is nu op meerdere fronten een zooitje; bestuur, selectie, financieel... lastig om daar je ding te kunnen doen.
- Is met NEC nu verder dan Feyenoord, speelt Uefa Cup
- Heeft net een prima nieuw contract.

Als ik hem was zou ik niet naar een club gaan waar zo'n beleid wordt gevoerd... kan het nog wel de naam 'Feyenoord' dragen maar in essentie is het denk ik niet meer de club waar Been 'zijn hart heeft.'
pi_65032642
Het zit jullie ook niet mee he.. eerst Wisgerhof weg en nu wil Feyenoord Been hebben..

Hoop voor jullie dat hij blijft. Kan nog wat leuks doen Europees en volgend seizoen ook misschien europees voetbal vaststellen.

Been be smart en ga niet naar dat zooitje in rotterdam..
pi_65032919
Ach, die gaat niet weg hoor.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_65034738
Als Been gaat, dan ga zelfs ik als niet NEC-supporter huilen. Beter is hij verstandig en blijft hij. Maar hij is wel verstandig ... ... toch?
pi_65035081
Bij NEC lijken de klappen te vallen :S

Ik denk eigenlijk niet dat hij gaat. Het zou killing zijn voor zijn carriere om nu bij Feyenoord in te stappen.
Bovendien valt er bij NEC meer te halen op dit moment dan bij Feyenoord. En bovendien kan hij altijd in de toekomst bij Feyenoord aankloppen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65035139
Als je nu Feyenoord uit het dal weet te trekken krijg je wel een heldenstatus... meer eer aan te behalen dan op een veilig moment instappen.

Maar Been straalt van plezier en zelfvertrouwen bij NEC... zou ik als ik hem was waarde aan hechten.
pi_65035852
jammer van wisgerhof
mister nec weg.

been blijft wel
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_65036307
Been blijft minstens tot einde van het seizoen..
pi_65037044
quote:
Wisterhof tekent donderdag voor 3,5 jaar bij FC Twente

ENSCHEDE - FC Twente heeft NEC-verdediger Peter Wisgerhof aangetrokken als opvolger voor Robbie Wielaert. De transfer is woensdagmiddag rondgekomen. Hij tekent voor 3,5 jaar. Het contract wordt donderdag getekend.


Wisgerhof wordt woensdagavond gekeurd en traint donderdagochtend al mee met FC Twente.

bron: TC Tubantia
Sorry jongens..
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_65037170
Veel plezier ermee
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65037268
de kogel is door de kerk..peter het ga je goed
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_65037366
Ik lees net dat de afkoopsom van Been op 750.000 ligt? Wat weinig
pi_65037382
Jammer dat Peter weg is.......
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65037413
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:22 schreef Espabilado het volgende:
Ik lees net dat de afkoopsom van Been op 750.000 ligt? Wat weinig
Dat bedrag klopt niet.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65037516
Verwachten jullie een vervangende aankoop? Of gaan jullie ervan uit dat het intern opgevangen wordt?
pi_65037559
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:27 schreef Blawh het volgende:
Verwachten jullie een vervangende aankoop? Of gaan jullie ervan uit dat het intern opgevangen wordt?
Ze zijn bezig met een vervanging. De clubs van Luijckx en Donk zijn benaderd, maar daar lijken geen mogelijkheden te liggen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65037677
Dek dat het as weekend potje wordt ipv Peter
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65037722
Wordt nog lastig voor jullie om een goede vervanger te kopen voor hetzelfde bedrag, als ze echt voor kwaliteit gaan zal er waarschijnlijk wel wat bijgelegd moeten worden, als de verhalen van de clausule tenminste kloppen (ergens tussen de 6 en 8 ton).
pi_65038481
Peter, succes bij Twente.

Maar wat is dit ongelofelijk KUT voor ons; een boegbeeld, fantastische gozer en aanvoerder, uitstekende verdediger, 8,5 jaar NEC, 250+ wedstrijden... Dat valt gewoon niet te vervangen.

Als Been morgen bij Feyenoord tekent wordt het helemaal droevig
pi_65038549
quote:
Peter Wisgerhof treedt toe tot de Club van 250

Sije Visser, Kees Kornelis, Harry Schellekens. Een illuster trio dat in een grijs verleden meer dan 250 competitieduels voor N.E.C. afwerkte. Morgen bereikt ook Peter Wisgerhof (28) die zeldzame mijlpaal. In De Gelderlander blikt de aanvoerder terug op de 8 seizoenen die hij inmiddels in dienst is voor N.E.C.
2000/01
"Ik kwam van Vitesse, had in eerste instantie helemaal niet in de gaten dat zoiets gevoelig lag. In Arnhem speelden in die tijd veel buitenlanders. Bij jongens als De Marchi, Jevric, Grozdic leefde die rivaliteit totaal niet. Hier bij N.E.C. lag dat anders. Dat merkte ik pas echt nadat we thuis met 4-1 van ze wonnen. Niet normaal!"

"Vlak voor het begin van de voorbereiding ben ik met Irma en mijn moeder naar Nijmegen gereden om te kijken waar het stadion precies lag. Ik was toch wel wat zenuwachtig. Ik had de lastige taak om Patrick Pothuizen te doen vergeten, die net de omgekeerde weg had genomen. Overigens was ik in eerste instantie verhuurd. N.E.C. kon me een jaar later definitief overnemen omdat de club nog geld tegoed had sinds de transfer van Pothuizen. 'Eigenlijk heb je alles aan mij te danken', zegt 'Potje' daarom wel eens tegen me."

2001/02
"In mijn tweede seizoen bleven we vijftien wedstrijden ongeslagen. De supporters zongen: 'Iedereen verliest, behalve wij'. De serie eindigde tegen Feyenoord, uitgerekend op mijn verjaardag. Ik maakte een eigen doelpunt en scoorde later ook nog een echte, maar we verloren met 3-1. 's Avonds gaf ik een feestje in een Wageningse kroeg. Er kwamen ook veel jongens van N.E.C, maar een bruisend feest werd het niet."

Peter Wisgerhof in het Goffertpark: 'N.E.C. is in al die jaren helemaal mijn club geworden.'
foto: Mariska Hofman
2002/03
"Voetballend werd het voor mij geen bijzonder seizoen. Johan Neeskens zette me rechtsback en die positie lag mij niet echt. Het was niet zo dat ik faalde, maar voor mijn gevoel ben ik dat jaar niet gegroeid. Tegelijkertijd was het wel het hoogtepunt van mijn carrière. In de laatste seconde van de laatste wedstrijd tegen RKC haalden we Europees voetbal. De huldiging en het feest waren onvergetelijk. We vormden dat jaar een ongelooflijk hechte vriendengroep. Ook de vrouwen trokken veel met elkaar op. Die gaan trouwens nog altijd met elkaar uit eten."

2003/04
"Het seizoen begon met een hoogtepunt, de UEFA Cup- wedstrijden tegen Wisla Krakow. Mijn ouders hebben daar samen met de businessclub die mee was naar Polen nog het concentratiekamp van Auschwitz bezocht. Voor de spelers zat dat er helaas niet in. "

"In Polen verloren we met 2-1, dat leek een goede uitgangspositie voor de return. Maar in Nijmegen ging het helemaal mis. We verloren opnieuw en we kregen ook nog drie rode kaarten. Toch kijk ik ondanks die pijnlijke uitschakeling met veel plezier terug op dat Europese avontuur."

2004/05
"Tijdens de beruchte kerstborrel werd Johan Neeskens ontslagen. Hoewel je de weken daarvoor wel voelde dat er iets stond te gebeuren, kwam het toch als een verrassing. Neeskens was zo'n instituut. Toen ik bij N.E.C. kwam, keek ik enorm tegen hem op. Hoe je het ook wendt of keert, Neeskens is toch de succesvolste trainer geweest die de club ooit heeft gehad. Maar misschien is hij net iets te lang gebleven."

"Met zijn opvolger Cees Lok had ik een goede band. Hij overtuigde mij ook om bij N.E.C. te blijven, hoewel ik bij de verlenging van mijn contract flink wat salaris moest inleveren. Een paar maanden later is die verbintenis trouwens weer opengebroken en naar boven aangepast."

2005/06
"Jonas Olsson werd mijn nieuwe partner in het hart van de defensie. We zaten meteen op dezelfde golflengte. Op het veld en erbuiten. Irma zei meteen: 'Nodig hem een keer uit om te komen eten'. Jonas en ik vormen een sterk koppel. Ik zou niet weten voor welk ander duo in de eredivisie wij onderdoen. Alleen hebben ze dat buiten Nijmegen niet zo in de gaten."

"Bij de kerstborrel ging het weer mis. Het opstappen van Cees Lok kwam ook voor mij als een donderslag bij heldere hemel. Een paar dagen eerder zijn we, samen met onze vrouwen, nog samen wezen eten. Hebben we de hele avond gepraat hoe we het in de tweede seizoenshelft zouden aanpakken. 's Avonds laat ben ik nog bij hem aan de deur geweest, maar hij wilde er verder niets over kwijt. Ik heb nooit begrepen wat er mis is gegaan."

2006/07
"Ik had nooit verwacht dat ik, na Lok, nóg een trainer zou tegenkomen met wie ik zo'n hechte band zou krijgen. Maar ook met Mario Been klikte het vanaf het eerste moment. Been is een heel positieve coach, schenkt iedere speler veel vertrouwen. Hij staat vaak midden in de groep, maar als het nodig is kan hij ook keihard en rechtlijnig zijn."

"Ofschoon we op het laatst net buiten het linkerrijtje vielen, kijk ik met genoegen terug op dat seizoen. 34 wedstrijden gespeeld, geen seconde gemist. Dat is toch wel apart voor een verdediger."

2007/08
"Voor de start van het seizoen mikten we op de negende plaats. Maar na een paar maanden moesten we onze doelstelling aanpassen. 'Niet degraderen', kwam er op een groot bord in de kleedkamer te staan. Dat staat er nog steeds, al is dat intussen achterhaald."

"De eerste seizoenshelft verliep dramatisch. Als het goed gaat, neem je dat mee naar huis, als het slecht gaat net zo goed. Irma is bijvoorbeeld in verwachting, daar hebben we lang op moeten wachten. We waren dan ook dolblij met dat nieuws, maar in mijn achterhoofd zat toch steeds ook de sportieve situatie. N.E.C. is in al die jaren helemaal mijn club geworden. Ik zit normaal gesproken niet gauw bij de pakken neer, maar na de verloren uitwedstrijd tegen Willem II, vlak voor de winterstop, wist ik niet meer hoe het verder moest. Het was het moeilijkste moment in mijn loopbaan."

"Achteraf zijn de tegenvallende prestaties wel verklaarbaar. We hebben voor de winterstop gewoon te veel blessures gehad. Van Beukering was er lang uit, Holman eveneens, en Lens was een jonge gast die op dat moment nog niet zo ver was dat hij er elke week stond. Intussen ziet het leven er weer een stuk zonniger uit. Bijna iedereen is fit en we hebben er een paar goede versterkingen bij gekregen. Ineens is een plek bij de eerste negen niet eens ondenkbaar. Er zijn nog drie concurrenten waarmee we moeten afrekenen: FC Utrecht, Vitesse en AZ. De eerste twee gaan zeker nog punten verspelen. AZ moet nog tegen de onderste vier, dat kan zowel een voor- als een nadeel zijn. We zullen het zelf moeten doen. Maar als we zondag VVV verslaan, zie ik ons een heel eind komen."
Oud overzichtje van Wisgerhofs jaren bij NEC. Hij heeft wat meegemaakt bij ons cluppie!
pi_65038560
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:54 schreef De_Hypotheker het volgende:
Peter, succes bij Twente.

Maar wat is dit ongelofelijk KUT voor ons; een boegbeeld, fantastische gozer en aanvoerder, uitstekende verdediger, 8,5 jaar NEC, 250+ wedstrijden... Dat valt gewoon niet te vervangen.

Als Been morgen bij Feyenoord tekent wordt het helemaal droevig
Gebeurt niet.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:57:20 #143
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_65038598
Alles komt goed!
pi_65038654
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Gebeurt niet.
Waaom niet ? omdat die net heeft bijgetekend ? nu is zijn kans om naar Feyenoord te gaan , en als feyenoord dat bedrag op tafel legt ( wat ze nog wel hebben ) dan is ie wel weg.

Benieuwd wie jullie er dan voor terughalen.
pi_65038701
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Gebeurt niet.
Heel mooi dat je dat zo zeker weet.
pi_65038837
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:24 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dat bedrag klopt niet.
Dat geld heeft feyenoord volgens mij ook niet eens meer.
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
pi_65038867
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:04 schreef Blauwjongetje het volgende:

[..]

Dat geld heeft feyenoord volgens mij ook niet eens meer.
Dan wordt er morgen een speler verkocht en dan hebben ze het geld in 1 keer wel , het kan snel gaan in de voetballerij ( dus ook met geld )
pi_65038876
Waarom zou hij bij Feyenoord tekenen? Bij NEC verdient hij 2 ton meer per jaar

Overigens heeft Feyenoord geen geld voor zo'n "dure" trainer
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_65038946
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:59 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Waaom niet ? omdat die net heeft bijgetekend ? nu is zijn kans om naar Feyenoord te gaan , en als feyenoord dat bedrag op tafel legt ( wat ze nog wel hebben ) dan is ie wel weg.

Benieuwd wie jullie er dan voor terughalen.
Voor Been staat de deur bij Feyenoord altijd open. of hij nu gaat of over een aantal maanden (of jaar). En hij zal waarschijnlijk zo verstandig zijn (hoop ik) om niet in een zinkend schip te stappen. Als hij nu gaat en hij krijgt feyenoord weer op de rails, dan is hij een nog grotere held (trainersperspectief), maar ik hoop mooi dat ie blijft en nog even van het Europese avontuur wil genieten bij NEC.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_65038957
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:05 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom zou hij bij Feyenoord tekenen? Bij NEC verdient hij 2 ton meer per jaar

Overigens heeft Feyenoord geen geld voor zo'n "dure" trainer
Gister had Feyenoord zogenaamd ook geen geld om Verbeek eruit te flikkeren. Vandaag wel. Zegt dus allemaal geen reet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')