je bent gewoon niets gewendquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks geen last van het eten
Ja, 1 dag misschien, maar dat weet je nooit zeker
Nee, het geslinger en gehobbel in die busjes kan ik dus echt niet tegen
Iddquote:
Veel plezier en succesquote:
Zulke wegen ben ik niet gewend neequote:Op donderdag 8 januari 2009 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je bent gewoon niets gewend
Belgie is echt een hel.. Als Vlaanderen ooit weer bij Nederland komt... hup alles opnieuw asfalteren..quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Zulke wegen ben ik niet gewend neeHet leek wel België
Maar in de bus ben ik echt nooit misselijk, kan ik ook gewoon lezen enzo, maar daar![]()
Gewoon heel Vlaanderen asfalteren, toch een nutteloos stukje wereldquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Belgie is echt een hel.. Als Vlaanderen ooit weer bij Nederland komt... hup alles opnieuw asfalteren..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef Bravebart het volgende:
Gewoon heel Vlaanderen asfalteren, toch een nutteloos stukje wereld
Ik las Vlaardingenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Nou, weten we ook hoe je daar over denkt
FP?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:13 schreef jslavenburg het volgende:
![]()
![]()
![]()
De comedy Hamlet 2 gaat 8 januari 2009 in première, en jij kan hem gaan zien! We geven namelijk in samenwerking met A-Film distribution 5x2 kaartjes weg voor de film Hamlet 2 en de vijf winnaars krijgen ook een officieel film t-shirt met de tekst: Rock me sexy Jezus!
Dat dus
quote:
Ajaquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
komt nog op FP denk ik
[PRIJSVRAAG] Hoe vaak is Hamlet verfilmd?
Gebanned ofzo? Kweeniequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AjaWaarom kon Echo99 hem niet aannemen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |