Zoals Ado al zei, een mod moet objectief zijn, ik zal dit aan Ado moeten meldenquote:
Geen persoonlijke aanval.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
De staaf door het raam van de spelersbus vergeten?
Ja inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Volgens mij is er toch al jaren geleden afgesproken dat deze wedstrijden altijd in het stadion gespeeld zullen worden
Dat bij Ajax ook niet, bij Ajax wilde ze graag de hele groep in 1 keer slaan, maar de rest rende allemaal wegquote:
Spelers komen om te vechten natuurlijk.Net zoals de actie bij Den Haag gaf het toch maar weer eens af hoe zielig jullie zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat bij Ajax ook niet, bij Ajax wilde ze graag de hele groep in 1 keer slaan, maar de rest rende allemaal weg
Ze hadden alleen ff beter 2 maanden kennen wachten tot Kerkradequote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat bij Ajax ook niet, bij Ajax wilde ze graag de hele groep in 1 keer slaan, maar de rest rende allemaal weg
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hullie rennen toch altijd weg!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:56 schreef Happel het volgende:
Zinloze discussie: Wij zijn gewoon de gekste en de joden zijn laf.
quote:12/1/2009 - Albers haalt uit naar stoppen van samenwerking door Feyenoord met Excelsior
(Gepost door K)
BRON: Radio Rijnmond
De argumenten van Feyenoord om het samenwerkingsverband met Feyenoord stop te zetten zijn onzin. Dat zei Rob Albers maandagavond tijdens de nieuwjaarsreceptie van Excelsior, zo meldt Radio Rijnmond. "Ze hebben bij Feyenoord boekhoudkundig dingen gedaan waar ik mijn vraagtekens bij zet. Ze hebben de salarissen van spelers die in De Kuip mislukten en bij ons in de etalage werden gezet geboekt op de post 'samenwerking' en dat slaat nergens op. Een goed voorbeeld is David Connoly die bijna een miljoen euro verdiende en simpelweg niet goed genoeg was voor Feyenoord. De samenwerking kan Feyenoord juist geld opleveren zoals met spelers als Kalou en Drenthe ook gebeurt is."
Feyenoord Netwerk
Verder vindt Albers dat technisch directeur Peter Bosz een inschattingsfout maakt door te stellen dat spelers evenveel leren in Jong Feyenoord als bij Excelsior in de eerste divisie. [reageer]
Bruins/Slory/Buffel/Connolyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef BertMaalderink het volgende:
Wat levert die samenwerking nou helemaal op? Je kan je talenten toch ook gewoon verhuren aan een club naar keuze. De topspelers die Feyenoord ooit bij Excelsior heeft gestald, hadden het anders ook wel gered hoor.
Het zelfde scenario als toen met Kuytquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer gaat Biseswar nou eens bekend maken wat hij gaat doen? Lijkt me wel handig dat Feyenoord mits hij vertrekt nog een vervanger kan halen.
Die hielden ze een grote zak geld voor z'n neus en vertrok naar Engeland, daar kan kan Feyenoord niet tegenop, en ik denk geen enkele Nederlandse club heeft het er voor over.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
En de huidige topschutter van de Eredivisie niet contracteren toen
Vrijdag verliezen denk, en dinsdag ( veel belangrijker) gaan ze wel winnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nog Feijenoorders die vertrouwen hebben in aanstaande vrijdag?
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Feijenoord nog zo'n dramatische seizoenshelft gaat beleven en zelf staan we, ondanks het behaalde aantal punten, ook nog niet geweldig te voetballen. Zal wel weer een gelijkspelletje worden nadat we 2-0 voorstaan
Zullen we het op Guldens houden?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:11 schreef VoreG het volgende:
Een miljoen euro voor Connoly?! Het is ook niet zo vreemd dat jullie bijna failliet gingen.
Hij trainde al mee met Feyenoord.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Die hielden ze een grote zak geld voor z'n neus en vertrok naar Engeland, daar kan kan Feyenoord niet tegenop, en ik denk geen enkele Nederlandse club heeft het er voor over.
In het artikel staat euro, maar gulden zal wel logischer zijn inderdaad. Hij speelde toch voor 2002 bij Feyenoord?quote:
quote:Wrexham biedt Christian Gyan een kans zijn carrière in de Engelse competitie te vervolgen. De oud-Feyenoorder mag zich bewijzen bij manager Dean Saunders.
Gyan begint deze week aan een stage bij The Dragons, die uitkomen op het vijfde niveau van het Engelse profvoetbal. Saunders heeft de dertigjarige Ghanees opgenomen in de selectie voor het bekerduel met Basingstoke Town. Waarschijnlijk komt Gyan echter dinsdag niet in actie.
In 2007 kwam een einde aan elf seizoenen op de Nederlandse velden. De drievoudig Ghanees international kwam namens Feyenoord en Excelsior in totaal tot 125 competitiewedstrijden. Een half jaar geleden streek hij neer bij TPS. Voor de Finse club speelde Gyan zestien duels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |