Het percentage PI-gebruik zou omhoogschieten met 15% ofzo ..quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef PiRANiA het volgende:
Godgod.. Hoe zou fok er uit zien met een permban voor tong
Geen slotje ?quote:
Je bent een heldquote:
*Fantaseert over tongen en huppelenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Als dit niet uitloopt op keiharde seks, dan weet ik het ook niet meer...
Ontgroening is niet meer wat het was Yvonnequote:
mijn testosteron, wat doe je?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
*Fantaseert over tongen en huppelen
Tong en Huppelt hebben iets speciaals samen.quote:
Een band voor het levenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tong en Huppelt hebben iets speciaals samen.
murp mag mij niet volgens mij. Ofzo, weet niet echt waarom maar plotseling deed hij heul gemeen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
mss heb je weer met iemand anders zitten te flirten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef MASD het volgende:
[..]
murp mag mij niet volgens mij. Ofzo, weet niet echt waarom maar plotseling deed hij heul gemeen.
Ik ben monogaam gekkie. Tevens flirt ik niet want ik ben heel verlegen en durf niemand aan te spreken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mss heb je weer met iemand anders zitten te flirten?
want murp is anders heul lief hoor
ik bemoei me dr liever niet meequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ben monogaam gekkie. Tevens flirt ik niet want ik ben heel verlegen en durf niemand aan te spreken.
Ik wil een 10 jaar meet houden voor extreem verlegen mensen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ben monogaam gekkie. Tevens flirt ik niet want ik ben heel verlegen en durf niemand aan te spreken.
Nee jij plast ziitend.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar hey, krijg ik een uitnodiging voor de bruiloft van jullie?
Je wilt stiekem bruidsmeisje zijn, geef maar toe.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:36 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar hey, krijg ik een uitnodiging voor de bruiloft van jullie?
Huppelen (ghigigi, woordgrap) met een bloemenmand.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je wilt stiekem bruidsmeisje zijn, geef maar toe.
Mooie naam voor een nieuwe muziekgroepquote:
Als jij dan de zanger bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie naam voor een nieuwe muziekgroep
Ik zing het hoogste liedquote:
Familie van mequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
En de drummer en de gitarist
[ afbeelding ]
En de zaal maar roepen van: "Slotjuh, Slotjuh?quote:
Je haalt te veel jeugdtrauma's over je eindejaars toneelspel naar boven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En de zaal maar roepen van: "Slotjuh, Slotjuh?
jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je haalt te veel jeugdtrauma's over je eindejaars toneelspel naar boven.
Hoor jij tong's topics niet open te gooien?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
En de drummer en de gitarist
[ afbeelding ]
Of tongend met een bloemenmand, je mag kiezen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Huppelen (ghigigi, woordgrap) met een bloemenmand.
Het zit diep hè ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoor jij tong's topics niet open te gooien?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zit diep hè ?
Heeft nog nooit een meisje tegen je gezegd
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zit diep hè ?
Wederom: badoem tsjjjjj.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zit diep hè ?
Geef toe, deze is leukquote:
Die een kans verdienen kiep ik heus wel open heurquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoor jij tong's topics niet open te gooien?
Maar ik kende hem alquote:
die waren ook niet op slot gegaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die een kans verdienen kiep ik heus wel open heur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |