Valt vies tegen he als je al een hele dag niks hebt zitten doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
moest ik toch ineens werken
The horror
Mwahquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Valt vies tegen he als je al een hele dag niks hebt zitten doen
haha, ja bouljon blokje erbij en klaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou gewoon unox blikje openmaken, inhoud in pan doen, op vuur zette en roeren maar
ons missenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mwah
Het maakt wel dat ik jullie mis enzo
Koken is heul niet zo moeilijk tegenwoordigquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja bouljon blokje erbij en klaar
Kan me niet voorstellen dat je ons mistquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mwah
Het maakt wel dat ik jullie mis enzo
Vooral die moozz nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je ons mist
ik vraag me af of mooz soms zichzelf mist?quote:
klinkt lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
Verse soep is
Wij maken met Carnaval altijd enorm gevulde tomatensoep.. liter of 10
Daar eten we dus 3 dagen van.. zit echt mega vol met vlees, aardappelen, groenten enzo dus geeft een perfecte bodem om te zuipen (zonder echt zwaar op de maag te liggen)
Nou snap ik ineens wat die bijgeur van mn ex was...quote:
volgens mij kom het door de ''ziekte'' jeweet dubbele persoonlijkheidquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vraag me af of mooz soms zichzelf mist?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou snap ik ineens wat die bijgeur van mn ex was...
Ik mis jouquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Zoiets heet een gavequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij kom het door de ''ziekte'' jeweet dubbele persoonlijkheid
Kijk dat is nog eens een echte maaltijdsoep!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
Verse soep is
Daar eten we dus 3 dagen van.. zit echt mega vol met vlees, aardappelen, groenten enzo dus geeft een perfecte bodem om te zuipen (zonder echt zwaar op de maag te liggen)
ah dat klinkt lekker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
Verse soep is
Die kan je tegenwoordig ook kant en klaar kopen in de supermarktquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
Verse soep is
ik moet researchen op internetquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Valt vies tegen he als je al een hele dag niks hebt zitten doen
Luilakquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Die kan je tegenwoordig ook kant en klaar kopen in de supermarkt
Hij praat gewoon graag tegen zichzelfquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |