Valt vies tegen he als je al een hele dag niks hebt zitten doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
moest ik toch ineens werken
The horror

Mwahquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Valt vies tegen he als je al een hele dag niks hebt zitten doen

haha, ja bouljon blokje erbij en klaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou gewoon unox blikje openmaken, inhoud in pan doen, op vuur zette en roeren maar

ons missenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mwah
Het maakt wel dat ik jullie mis enzo

Koken is heul niet zo moeilijk tegenwoordigquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ja bouljon blokje erbij en klaar

Kan me niet voorstellen dat je ons mistquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mwah
Het maakt wel dat ik jullie mis enzo

Vooral die moozz nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je ons mist

ik vraag me af of mooz soms zichzelf mist?quote:

klinkt lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
Verse soep is
Wij maken met Carnaval altijd enorm gevulde tomatensoep.. liter of 10
Daar eten we dus 3 dagen van.. zit echt mega vol met vlees, aardappelen, groenten enzo dus geeft een perfecte bodem om te zuipen (zonder echt zwaar op de maag te liggen)

Nou snap ik ineens wat die bijgeur van mn ex was...quote:

volgens mij kom het door de ''ziekte'' jeweet dubbele persoonlijkheidquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vraag me af of mooz soms zichzelf mist?

quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou snap ik ineens wat die bijgeur van mn ex was...

Ik mis jouquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]

Zoiets heet een gavequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:12 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij kom het door de ''ziekte'' jeweet dubbele persoonlijkheid

Kijk dat is nog eens een echte maaltijdsoep!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
Verse soep is
Daar eten we dus 3 dagen van.. zit echt mega vol met vlees, aardappelen, groenten enzo dus geeft een perfecte bodem om te zuipen (zonder echt zwaar op de maag te liggen)

ah dat klinkt lekker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
Verse soep is

Die kan je tegenwoordig ook kant en klaar kopen in de supermarktquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
Verse soep is

ik moet researchen op internetquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:07 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Valt vies tegen he als je al een hele dag niks hebt zitten doen

Luilakquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Die kan je tegenwoordig ook kant en klaar kopen in de supermarkt

Hij praat gewoon graag tegen zichzelfquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]

ja moozzie als jij erbij bent noemen we het idd ''gave''quote:

ja en je denkt dat het soep isquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Die kan je tegenwoordig ook kant en klaar kopen in de supermarkt

pizzaquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:19 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Kom op, dat is het enige gerecht dat ik niet kan verpesten![]()

Dankjequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:18 schreef Runx het volgende:
[..]
ja moozzie als jij erbij bent noemen we het idd ''gave''

Je moest eens weten waar je moeder nog meer van houdtquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dat klinkt lekker.ik heb gelukkig een moeder die erg van koken houdt, dus mn vriezer zit af en toe aardig vol met soepjes.
![]()
ikzelf ben daar veels te lui voor uiteraard.

dat kan met soep ook.quote:

Ik weet hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar je moeder nog meer van houdt

NP matequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dankje
Dat waardeer ik heel erg van je mate

Maar dat is dan weer niet te vretenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat kan met soep ook.
nou dan maar een droge boterham

nou sommige dingen wil ik liever niet weten geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar je moeder nog meer van houdt

SchapenVla ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer niet te vreten
Ik pak wel een pak vla uit de ijskast

Hoezo, er is toch niets mis met kruiswoordpuzzels, boswandelingen, aardbeienthee en breien?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou sommige dingen wil ik liever niet weten geloof ik.

Nou ze houd er van om keihard in derquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nee karamel vlaquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
SchapenVla ?![]()
je weet waar die vandaan komt nu heh

zeg je kunt alles van mn ma zeggen , maar dat ze aan het breien is geslagen is echt één stap te ver hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoezo, er is toch niets mis met kruiswoordpuzzels, boswandelingen, aardbeienthee en breien?
Okee, het zullen nooit mijn hobbies worden, maar als zij daar nou blij van wordt?

quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou ze houd er van om keihard in derOja shit, die was ik vergeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je kunt alles van mn ma zeggen , maar dat ze aan het breien is geslagen is echt één stap te ver hoor

quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou ze houd er van om keihard in dernee hoor ze beklimt eerder h00rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt

vriendjesquote:

En dan trekt ze het rustig af?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor ze beklimt eerder h00r

haar hele leven is een parcoursquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:26 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dan trekt ze het rustig af?
Het parcours he heb ik het over

Sowieso, op z'n tijd vind ze het ook érg lekker om een lekkere grotequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je kunt alles van mn ma zeggen , maar dat ze aan het breien is geslagen is echt één stap te ver hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te ontvangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |