Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, en wanneer nodig je grtdopjw uit bij je ?

wel rijst met kip en saus dan kan ik er wel op levenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik wil nog wel wat lekkers op tafel hebben anders leefden wij op rijst en hamburgers...

Omg gaat het?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb al twee dagen achter elkaar gekookt

hahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb gister pannenkoeken gebakkenen ik kan em omhoog gooien en 2x laten flippen
niet dat dat nut heeft want dan ligt die op dezelfde kant weer in de pan
Maarrr ik blijf oefenen totdat ik in die KFC reclame zit
![]()

das een recordquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]

Ik stopte laatst ook nog een schaap in m'n oven, maar het resultaat was een bruin broodje met kaas wat ik in de polititecel kreeg, nadat de dierenbescherming voor m'n deur stondquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En ut heul niet zo moeilijk
Je doet gewoon de oven aan, propt er een schaap of pizza in en je wacht een tijdje. tada klaar

Mja, het is binnenkort tijd om uit huis te gaan dus om er maar vast aan te wennen heb ik mezelf beschikbaar gesteld bij een aantal vrienden en vriendinnen om voor hun te komen kokenquote:

Hey dribbel_quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb gister pannenkoeken gebakkenen ik kan em omhoog gooien en 2x laten flippen
niet dat dat nut heeft want dan ligt die op dezelfde kant weer in de pan
Maarrr ik blijf oefenen totdat ik in die KFC reclame zit
![]()

woooow echt ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]

oh vrienden RIPquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, het is binnenkort tijd om uit huis te gaan dus om er maar vast aan te wennen heb ik mezelf beschikbaar gesteld bij een aantal vrienden en vriendinnen om voor hun te komen koken

Werd het eten toch nog voor je klaar gemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik stopte laatst ook nog een schaap in m'n oven, maar het resultaat was een bruin broodje met kaas wat ik in de polititecel kreeg, nadat de dierenbescherming voor m'n deur stond

Kej netjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, het is binnenkort tijd om uit huis te gaan dus om er maar vast aan te wennen heb ik mezelf beschikbaar gesteld bij een aantal vrienden en vriendinnen om voor hun te komen koken

ik heb een maand elke dag gekooktquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]

Dudeeeee neej die maak ik zelf..ik kook ook! Gewoon wie het eerste thuis isquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus die maakt die overheerlijke kippensoep en jij gaat er met de credits vandoor

ja dat is altijd vervelend!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
moest ik toch ineens werken
The horror

Marioquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:03 schreef Ladylike het volgende:
moest ik toch ineens werken
The horror

ja en wat bedoel jij met kippesoup maken dan ? ik bedoel, trek je ech tbouljon enzo ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudeeeee neej die maak ik zelf..ik kook ook! Gewoon wie het eerste thuis is

Kidding dudequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]

Pannenkoek met spekquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahazwarte pannekoeken aan een kant

Nou gewoon unox blikje openmaken, inhoud in pan doen, op vuur zette en roeren maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en wat bedoel jij met kippesoup maken dan ? ik bedoel, trek je ech tbouljon enzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |