Ik heb de mijne zo afgericht dat hij altijd kooktquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vriend kookt ook vaak voor mij hoor

Dus die maakt die overheerlijke kippensoep en jij gaat er met de credits vandoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vriend kookt ook vaak voor mij hoor

die kan alleen kip met biefstuk maken ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik heb de mijne zo afgericht dat hij altijd kookt

Dan moet jij wel heul goed zijn in bedquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:49 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik heb de mijne zo afgericht dat hij altijd kookt

Nee, die ene keer dat ik kook gelijk zeiken dat het vlees zwart ziet...quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan moet jij wel heul goed zijn in bed
Maar dat is toch heul niet lief?

Moet je oefenenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:51 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Nee, die ene keer dat ik kook gelijk zeiken dat het vlees zwart ziet...
Dat is pas niet lief![]()

Sommige kunnen het zelfs niet na jarenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moet je oefenen
Niet iedereen is zo goed dat ie het in 1 keer kan

quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:53 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Sommige kunnen het zelfs niet na jaren![]()
(en ja, daar hoor ik bij)

That's where you're wrong... Ik koop alles in en hij kooktquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
ach mannen... koken is toch zo erg niet... kan je zelf bepalen wat je eet

En ut heul niet zo moeilijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef MaleDuck het volgende:

Omg hoe ergquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:55 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
That's where you're wrong... Ik koop alles in en hij kookt

idd. dat vindt ik nou ook. en als je er een beetje handig in wordt helemaalquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:54 schreef MaleDuck het volgende:

Ik dus nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dan gaan de dames zeiken als wij (echte mannen) niet willen koken

ok, en wanneer nodig je grtdopjw uit bij je ?quote:

nee moet je eens zien, als je iedere dag pizza eetquote:

Ik wil nog wel wat lekkers op tafel hebben anders leefden wij op rijst en hamburgers...quote:

Ik heb al twee dagen achter elkaar gekooktquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En dan gaan de dames zeiken als wij (echte mannen) niet willen koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |