quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sowieso, op z'n tijd vind ze het ook érg lekker om een lekkere groteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te ontvangen![]()
![]()
Laten we het daar maar niet eens over hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef WhiteLightning het volgende:
maja dat is nog niets vergeleken bij de moeder van sm0kez hoor.
die zorgt er gewoon voor dat ze zelf het parcours is. met ski-lift , apres ski en alquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet eens over hebben
Denk niet dat je die zo kunt kopen, als ik moet gaan opnoemen wat erin zit is het topic volquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:16 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Die kan je tegenwoordig ook kant en klaar kopen in de supermarkt
Ik heb net twee kleine stukjes knoflookbrood opquote:
ik ben een allochtoon dus kom maar opquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:31 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik heb net twee kleine stukjes knoflookbrood opKom maar niet bij mij in de buurt!
en bovendien hebben we dan hongerquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk niet dat je die zo kunt kopen, als ik moet gaan opnoemen wat erin zit is het topic vol
heb je nog watquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:31 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik heb net twee kleine stukjes knoflookbrood opKom maar niet bij mij in de buurt!
Godsammekrakequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die zorgt er gewoon voor dat ze zelf het parcours is. met ski-lift , apres ski en al
Ik dacht al wat ruik ik hier toch...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:31 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Okee; komt ie!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:33 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben een allochtoon dus kom maar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het gróótste clubhuis van Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Okee; komt ie!
Wat is het kleinste clubhuis van Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het gróótste clubhuis van Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee wat het grootste is![]()
Alleen de kruimeltjes die hier op de vieze vloerbedekking liggenquote:
de kruimels zijn voor maleduckquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Alleen de kruimeltjes die hier op de vieze vloerbedekking liggen
En misschien kan ik nog een maaltijd uit mijn toetsenbord voor je halenhaha...
Ieuw.... ik ga mn toetsenbord ook maar niet omkeren...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Alleen de kruimeltjes die hier op de vieze vloerbedekking liggen
En misschien kan ik nog een maaltijd uit mijn toetsenbord voor je halenhaha...
[..]
Okee; komt ie!
Wat is het kleinste clubhuis van Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het gróótste clubhuis van Nederland?whahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
nou vertel ons ?
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Hey logiquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:41 schreef Logician het volgende:
Hoi![]()
Mijn nacht op het politie bureau
Ik kwam het net al tegen in de nieuwe topics ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:41 schreef Logician het volgende:
Hoi![]()
[..]
Okee; komt ie!
Wat is het kleinste clubhuis van Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het gróótste clubhuis van Nederland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Kerel, ik geef haar net het compliment dat ze nog lekker strak isquote:
omgquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, ik geef haar net het compliment dat ze nog lekker strak is
Kun je van WL's moeder niet meer zeggen! Zelfs als Ron Jeremy haar paalt is het net alsof je een lucifer in een vulkaankrater laat vallen!
Was die alweer sigwaardig?
ooit wel eens magma op je gezicht gehad dan ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, ik geef haar net het compliment dat ze nog lekker strak is
Kun je van WL's moeder niet meer zeggen! Zelfs als Ron Jeremy haar paalt is het net alsof je een lucifer in een vulkaankrater laat vallen!
Was die alweer sigwaardig?
Doe rustig aan Logi!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:46 schreef Logician het volgende:
ik ga ff liggen,ben kapot
miss u all
Jeweetschquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ooit wel eens magma op je gezicht gehad dan ?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ooit wel eens smegma op je gezicht gehad dan ?
Tjonge, waarom kunnen mensen nou eens niet van andermans spullen afblijven...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:41 schreef Logician het volgende:
Hoi![]()
Cyaquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:46 schreef Logician het volgende:
ik ga ff liggen,ben kapot
miss u all
Ik weet dat op fok veel internethelden zitten, maar ik meen toch wel wat ik in je topic gereplied hebquote:
Dreamweaverquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik haat vista echt zo erg
webdav met vista = FAIL!!!!!!!
Je vergat te zeggen dat ze naar huis gedragen moest wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet dat op fok veel internethelden zitten, maar ik meen toch wel wat ik in je topic gereplied heb
Dat wijf ging naakt en met minstens een blauw oog naar huis
het is al en bestaande schijt app die moet werken op vista maar je mag alleen client side klotequote:
komt ze weer met naaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet dat op fok veel internethelden zitten, maar ik meen toch wel wat ik in je topic gereplied heb
Oh ja, en als ze een auto bij zich had, had ik die ook nog eens in Maastricht op het Kamp geparkeerdquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je vergat te zeggen dat ze naar huis gedragen moest worden
vista en 512mb ramquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:54 schreef Runx het volgende:
mijn advertentie op markt plaats gaarne controleren op spel fouten
[ afbeelding ]
Bij menig Fok!ker was het waarschijnlijk noodzakelijk dat haar armen, benen en zelfs oren geamputeerd moesten worden. Helaas waren ook de agenten, die in hun ogen iets te laat waren, beide het ziekenhuis ingemept, en als klap op de vuurpijl werd de barman ook nog onverdoofd gecasteerd omdat hij niet behulpzaam genoeg wasquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |