ik zag je reactie en moest wel lachen... had zo'n reactie wel van je verwacht...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weet dat op fok veel internethelden zitten, maar ik meen toch wel wat ik in je topic gereplied heb
Dat wijf ging naakt en met minstens een blauw oog naar huis
die is foutloos runxquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:54 schreef Runx het volgende:
mijn advertentie op markt plaats gaarne controleren op spel fouten
[ afbeelding ]
haha. jaja , vd vrachtwagen gevallen natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:54 schreef Runx het volgende:
mijn advertentie op markt plaats gaarne controleren op spel fouten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bij menig Fok!ker was het waarschijnlijk noodzakelijk dat haar armen, benen en zelfs oren geamputeerd moesten worden. Helaas waren ook de agenten, die in hun ogen iets te laat waren, beide het ziekenhuis ingemept, en als klap op de vuurpijl werd de barman ook nog onverdoofd gecasteerd omdat hij niet behulpzaam genoeg was
hier moest ik toch wel even om lachenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bij menig Fok!ker was het waarschijnlijk noodzakelijk dat haar armen, benen en zelfs oren geamputeerd moesten worden. Helaas waren ook de agenten, die in hun ogen iets te laat waren, beide het ziekenhuis ingemept, en als klap op de vuurpijl werd de barman ook nog onverdoofd gecasteerd omdat hij niet behulpzaam genoeg was
idunnoquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha. jaja , vd vrachtwagen gevallen natuurlijk
Zet die auto gewoon op de bootquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, en als ze een auto bij zich had, had ik die ook nog eens in Maastricht op het Kamp geparkeerd
laten we dan maar hopen dat jij niet in te veel van dit soort situaties terecht komt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay dat is echt een fok!oplossing
Nja ik ben gewoon zo agressiefsorrie...
Kom nog wel een keer mn meester tegen zegt mn vent altijd, maar tot is het altijd goed afgelopen
In Maastricht hebben we alleen de wietboot Mississippi, denk niet dat die het leuk vinden als ik er een auto op parkeerquote:
je laat toch niet die boot zinken heh.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In Maastricht hebben we alleen de wietboot Mississippi, denk niet dat die het leuk vinden als ik er een auto op parkeer
en het is voetgangersgebied daar, moet ik de auto ook nog gaan duwen![]()
Oh heb al wat klappen gekregen.. alleen niet van mensen die harder slaan dan ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
laten we dan maar hopen dat jij niet in te veel van dit soort situaties terecht komt!
Access Denied (content_filter_denied)quote:
Dan heb ik mezelfquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je laat toch niet die boot zinken heh.dan pak je de verkeerde ermee
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In Maastricht hebben we alleen de wietboot Mississippi, denk niet dat die het leuk vinden als ik er een auto op parkeer
ah okequote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Sheep"
For assistance, contact your network support team.
Neh te veel moeitequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanxquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke![]()
* WhiteLightning deelt snel wat uit
Dus je bent wat licht ontvlambaar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh heb al wat klappen gekregen.. alleen niet van mensen die harder slaan dan ik
Jammer vind ik dat tegenwoordig snel een mes wordt getrokken dus ik ben wel iets voorzichtiger dan 10 jaar geleden
sjonge jonge mag je niet eens naar markplaatsquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Sheep"
For assistance, contact your network support team.
gelukkig dat je voor het aansteken erachter kwam danquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
Ik kwam gisteren op het werk tot de ontdekking dat ik nog een half jointje bij mn sigaretten had zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |