quote:The January 19th, 2009 edition of Monday Night Raw did a huge 3.9 rating, with the first hour drawing a 3.65 and the second a 4.08.
Pics??quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ben terug uit Engeland, net Raw en ECW gekeken, allebei erg goeie shows![]()
TNA was fantastisch
Nou ja, speciaals niet echt denk ik. Foto met Foley moest snel gemaakt worden, want ze zaten enorm in de tijd problemen, stond de hele tijd een vent te schreeuwen dat je moest doorlopen als je te lang stond te pratenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:27 schreef Wes_FR het volgende:
Iets te verbergen?Nah, j/k.
Toffe pics.Nog iets 'speciaals' meegemaakt?
Wacht nog even aub. Heb nieuwe nog niet klaar staanquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef Wessiej het volgende:
Brahma die iedereen een running high five geeft, my gawd.
Kan ieder dit topic trouwens even volspammen voor zaterdag avond.
Mooi een nieuw topic in met de Rumble
Niet bij mijn show, was bij de show in birmquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Cubeforc3 het volgende:
Brahma > klopt het dat tijdens de show ze iets zeiden over een PPV in de UK?
Brumquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Niet bij mijn show, was bij de show in birm
Ik verwacht toch minimaal een leuke push als hij terug komt met een schitterend gimmick!!quote:Smackdown wrestler Scotty Goldman was sent down to Florida Championship Wrestling to work on his new character as a humorous backstage interviewer. It is being reported that he is the closest development talent to be called up to the main roster but WWE officials feel he does not have the "TV star" look.
Goldman has not appeared on WWE TV since September.
quote:Large, masked WWE developmental wrestler Black Pain is now going under the name "Sweet Papi Sanchez." Black Pain was the name he went under in Puerto Rico, and WWE likes to trademark their own names.
kaartje kopen en op de eerste rij gaan zitten. Dat zou best wel tof zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:28 schreef Tazmaniac het volgende:
whehehe zou een stunt zijn als ie ongevraagd RAW komt binnen lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |