Ik vond zn style wel vet, zn aankondiging wat minder.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef The_Crippler het volgende:
[..]
kon niet zeggen dat ik hem echt aan het missen was...
Jup, maar slokt nu wel weer een aantal uur van mn week op hahaquote:Op maandag 19 januari 2009 20:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je kijkt toch pas weer sinds een maandje of 2?
Nee maar heb zolang naar die potdomme promo's zitten kijken, nu zal die worstelen ook..quote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef The_Crippler het volgende:
[..]
kon niet zeggen dat ik hem echt aan het missen was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAW volgende week, kan een spoiler zijn je weet het niet...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door kidkash19 op 20-01-2009 15:24:26 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:17 schreef kidkash19 het volgende:My man, you are brilliant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
De IC title on the line?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:18 schreef Tazmaniac het volgende:
haha wat was er in godsnaam zo speciaal aan de Cm Punk - Regel match??
Nope, maar niet elke match is een title shotquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:24 schreef Tazmaniac het volgende:
goh, dus elke title match is automatisch geweldig??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:37 schreef Tazmaniac het volgende:
het was ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens "On Your Knees" de theme van SHAGGAH is echt goed. Nu moet ik natuurlijk gelijk denken aan Rage Against The Machine, maar heb tot nu toe gezocht op Google, maar ik zie nergens een bevestiging dat het RATM ook echt is...Nieuw nummer viel mij ook al gelijk op. Moet hem eerst nog eens vaker luisteren om echt te oordelen. Misschien moet Rev Theory er een versie van maken.quote:"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
ja dan had ik toch een goede mp3 gevonden. Trouwens wel btje lame om zo;n naam te gebruiken he. Maar thnks voor de bevestiging.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Tis niet van Rage maar van Age against the Machine
soort van tribute band zoals ik het begrijp
Myspace: Age Against the Machine
Ja, het was moeilijk om te typen hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:19 schreef CabinFever het volgende:
@ The_Crippler
Bedankt voor de lovende woorden die je uitspreekt over de match van The Boogeyman en als we het toch over theme songs hebben ik vind die van Orton echt verschrikkelijk.
Wat is dat nummer een stuk bagger ... met bagger tekst , dan was zn vorige beter.
Kan er eigenlijk niet een Poll komen met wie er achter de atacks zit op Jeff Hardy ?
MY GAWD, wie heeft er plannen, is een sexy beast?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:39 schreef The_Crippler het volgende:
help me eens, welke was dat??
Poll: Wie is de attacker van Jeff?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:19 schreef CabinFever het volgende:
@ The_Crippler
Bedankt voor de lovende woorden die je uitspreekt over de match van The Boogeyman en als we het toch over theme songs hebben ik vind die van Orton echt verschrikkelijk.
Wat is dat nummer een stuk bagger ... met bagger tekst , dan was zn vorige beter.
Kan er eigenlijk niet een Poll komen met wie er achter de atacks zit op Jeff Hardy ?
quote:
quote:The January 19th, 2009 edition of Monday Night Raw did a huge 3.9 rating, with the first hour drawing a 3.65 and the second a 4.08.
Pics??quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ben terug uit Engeland, net Raw en ECW gekeken, allebei erg goeie shows![]()
TNA was fantastisch
Nou ja, speciaals niet echt denk ik. Foto met Foley moest snel gemaakt worden, want ze zaten enorm in de tijd problemen, stond de hele tijd een vent te schreeuwen dat je moest doorlopen als je te lang stond te pratenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:27 schreef Wes_FR het volgende:
Iets te verbergen?Nah, j/k.
Toffe pics.Nog iets 'speciaals' meegemaakt?
Wacht nog even aub. Heb nieuwe nog niet klaar staanquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef Wessiej het volgende:
Brahma die iedereen een running high five geeft, my gawd.
Kan ieder dit topic trouwens even volspammen voor zaterdag avond.
Mooi een nieuw topic in met de Rumble
Niet bij mijn show, was bij de show in birmquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef Cubeforc3 het volgende:
Brahma > klopt het dat tijdens de show ze iets zeiden over een PPV in de UK?
Brumquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Niet bij mijn show, was bij de show in birm
Ik verwacht toch minimaal een leuke push als hij terug komt met een schitterend gimmick!!quote:Smackdown wrestler Scotty Goldman was sent down to Florida Championship Wrestling to work on his new character as a humorous backstage interviewer. It is being reported that he is the closest development talent to be called up to the main roster but WWE officials feel he does not have the "TV star" look.
Goldman has not appeared on WWE TV since September.
quote:Large, masked WWE developmental wrestler Black Pain is now going under the name "Sweet Papi Sanchez." Black Pain was the name he went under in Puerto Rico, and WWE likes to trademark their own names.
kaartje kopen en op de eerste rij gaan zitten. Dat zou best wel tof zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:28 schreef Tazmaniac het volgende:
whehehe zou een stunt zijn als ie ongevraagd RAW komt binnen lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |