abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 januari 2009 @ 03:11:49 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64906665
dat hebbend e mensen van voetbalprimeur goed geleend
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64906674
Wat is het nu, centrumspits of aanvallende middenvelder. 't Klinkt weer een beetje als van alles net niet.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_64906975
Kan allebei wat ik ervan hoor

aanvallende middenvelder of tweede spits
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 januari 2009 @ 04:03:42 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64907019
we hebben niet eens een eerste spits
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64908232
quote:
Stevens kan Salcido donderdag de beste wensen geven
Carlos Salcido zal zich donderdag voor de eerste keer sinds de jaarwisseling melden bij de A-selectie van PSV. De verdediger reist zondag naar Mexico om het paspoort van zijn zoontje te tekenen, waarna hij snel weer terugkeert.

De PSV'er kwam er in de winterstop achter dat het reisdocument van zijn zoon, Carlos junior, verlopen was. Om het probleem te verhelpen kreeg de Mexicaan wat extra dagen van PSV om het paspoort van zijn oudste zoon te ondertekenen. Toen de verdediger zich op 5 januari bij de bevoegde instantie meldde, bleek echter dat hij pas een afspraak voor een week later kon maken.

Door de perikelen in Mexico keerde Salcido niet op tijd terug in Eindhoven om met de eerste selectie af te reizen naar La Manga, waar PSV op trainingskamp ging. Omdat alle rechtstreekse vluchten van Mexico naar Spanje ook al volgeboekt waren zat er voor Salcido niets anders op dan zich bij het tweede elftal te voegen. Stevens kon zodoende al acht trainingen en een oefenwedstrijd geen beroep doen op zijn defensieve kracht.

De Telegraaf meldt nu dat de oefenmeester pas komende donderdag voor het eerst kan beschikken over Salcido. De international reist zondag naar Mexico om alles af te ronden, donderdag is hij dan pas terug om te trainen. Tegen die tijd heeft hij opnieuw enkele trainingen en een oefenduel met FC Den Bosch gemist.
Om een paspoort te ondertekenen . Wat een amateurisme...
pi_64909615
Net of dat niet kan bij een ambassade in Europa
  zondag 11 januari 2009 @ 12:31:39 #107
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64910344
quote:
Redknapp wil Gomes in Londen houden

PSV lijkt niet te hoeven hopen op een terugkeer van doelman Heurelho Gomes. De Braziliaan kende een lastige eerste seizoenshelft bij zijn nieuwe club Tottenham Hotspur, maar manager Harry Redknapp wil hem absoluut niet verkopen.

Gomes maakte afgelopen zomer de overstap van PSV naar Tottenham, maar kon de hoge verwachtingen aanvankelijk niet waarmaken. De laatste weken ziet het publiek op White Hart Lane echter steeds vaker het grote talent van de sluitpost. Ook de nieuwe manager Harry Redknapp, die Juande Ramos onlangs opvolgde, ziet het zitten in de Zuid-Amerikaan.

"Heurelho heeft de laatste maanden laten zien over een geweldig karakter te beschikken", zegt Redknapp in The Sunday Times. "Hij heeft best wat voor zijn kiezen gekregen. Er waren twee blessures en de fysiotherapeuten zeiden tegen mij dat Gomes niet moest spelen, maar hij bleef in de goal staan. Daardoor kon hij wennen aan het Engelse voetbal en zich verbeteren."

Door zijn goede spel van de laatste weken lijkt een transfer van Gomes van de baan. "Ik zou hem morgen zo kunnen verkopen", weet Redknapp. "Er is een andere club die veel geld voor hem wil betalen. Maar hij doet het de laatste tijd erg goed en maakt steeds meer indruk. Ik wil hem hier houden. Het is een goede jongen met karakter."
Het was een mooie droom.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_64911253
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:00 schreef Chadi het volgende:
Net of dat niet kan bij een ambassade in Europa
Het zoontje kan zonder paspoort niet eens naar Europa reizen.
pi_64911571
wow, hoe moet Isaksson zich wel niet voelen
pi_64911585
Isaksson heeft spontaan een keer de nul gehouden.
pi_64911851
Op zich is het wel een beetje hoopgevend dat de gesprekken met Malmo zijn heropend... Vaag verhaal trouwens dat van PSV.netwerk over die mailtjes met Malmo.
Jammer van Gomes trouwens, maar begrijpelijk, en echt veel hoop erop was er ook niet.
pi_64914768
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:31 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Het was een mooie droom.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_64915836
Ik zie nog steeds niet wat er mis is met Isaksson, ok het is geen Gomes en hij heeft een paar blunders gemaakt, maar dat deed Gomes in het begin ook.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64916242
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef superjood het volgende:
Ik zie nog steeds niet wat er mis is met Isaksson, ok het is geen Gomes en hij heeft een paar blunders gemaakt, maar dat deed Gomes in het begin ook.
Hij heeft nauwelijks iets klem en houdt ook nooit echt lastige ballen. Maar ik zou zeggen geef hem nog een half jaartje, hij heeft ook geen geweldige verdediging voor zich staan...
pi_64916378
Dat hij Gomes opvolgt is denk ik het grootste nadeel voor Isaksson. De 'drop-off', zoals dat heet, is groter dan welke andere positie dan ook dit seizoen.

Puur objectief gezien vind ik het ook een prima keeper, zeker niet de beste keeper van de competitie, maar goed genoeg voor het niveau. Voor een keeper is hij ook nog relatief jong, en ik denk dat hij nog wel zal groeien in zijn rol bij PSV. Maar een legende zal het niet worden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 11 januari 2009 @ 16:08:21 #116
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64917133
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef superjood het volgende:
Isaksson is voor eredivisiebegrippen gewoon een prima doelman. Maar als je Gomes terug kunt halen moet je dat gewoon doen.
pi_64917217
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Isaksson is voor eredivisiebegrippen gewoon een prima doelman. Maar als je Gomes terug kunt halen moet je dat gewoon doen.
Stekelenburg, Vermeer, Velthuizen, Steppe en Vorm zijn wel een stuk beter.
lollig
pi_64917270
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Steppe . En de rest is van vergelijkbaar niveau, niet veel beter of slechter.
  zondag 11 januari 2009 @ 16:13:01 #119
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64917305
quote:

[..]

Mwah. Laat Issakson eerst nou maar eens een paar weken spelen in een goede ploeg in vorm. Iedereen ziet dat hij nu geen zelfvertrouwen heeft. Was Gomes ook geen drama in het begin?
pi_64917372
Volgens mij kan je als PSV zijnde het geld beter investeren in een Toivonen dan Gomes.
pi_64917439
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef mcyodogg het volgende:
Dat hij Gomes opvolgt is denk ik het grootste nadeel voor Isaksson. De 'drop-off', zoals dat heet, is groter dan welke andere positie dan ook dit seizoen.

Puur objectief gezien vind ik het ook een prima keeper, zeker niet de beste keeper van de competitie, maar goed genoeg voor het niveau. Voor een keeper is hij ook nog relatief jong, en ik denk dat hij nog wel zal groeien in zijn rol bij PSV. Maar een legende zal het niet worden.
Puur objectief gezien vind ik het een vliegenvanger die Isaksson. Nu heeft hij een waardeloze verdediging voor zich staan, maar hij laat elke bal los, stompt ze slecht weg en je ziet hem nooit punten pakken.
pi_64917552
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Steppe . En de rest is van vergelijkbaar niveau, niet veel beter of slechter.
Ik zie de keepers die ik opnoemde geen ballen doorlaten die die Zweed van jullie doorlaat.

En dat excuus van jullie dat Gomes in het begin ook slecht keepte slaat nergens op. Zo kan je de keeper van bal op het dak 13 ook wel een half jaar laten keepen en dan bij elke blunder, "ja gomes was in het begin ook niet goed". Die Zweed was niet voor niks 3e keeper van Man City, gewoon een kut keeper.
lollig
pi_64917587
quote:

[..]

Isaksson is geen topper nee, en echte topreddingen heb ik hem nog niet zien maken.. Maar iedereen doet nu alsof elke keeper het beter zou doen dan Andreas, echt elke middelmatige keeper op de Nederlandse velden zou er wel voor gezorgd hebben dat we veel meer punten zouden hebben op dit moment. Bullshit natuurlijk, want de waardeloze verdediging heeft meer schuld aan het hoge aantal tegendoelpunten dan onze keeper.
Patat Friet
  zondag 11 januari 2009 @ 16:22:08 #124
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64917627
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik zie de keepers die ik opnoemde geen ballen doorlaten die die Zweed van jullie doorlaat.

En dat excuus van jullie dat Gomes in het begin ook slecht keepte slaat nergens op. Zo kan je de keeper van bal op het dak 13 ook wel een half jaar laten keepen en dan bij elke blunder, "ja gomes was in het begin ook niet goed". Die Zweed was niet voor niks 3e keeper van Man City, gewoon een kut keeper.
Isaksson heeft ook niet voor niets 59 interlands gespeeld.
pi_64917672
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Isaksson is geen topper nee, en echte topreddingen heb ik hem nog niet zien maken.. Maar iedereen doet nu alsof elke keeper het beter zou doen dan Andreas, echt elke middelmatige keeper op de Nederlandse velden zou er wel voor gezorgd hebben dat we veel meer punten zouden hebben op dit moment. Bullshit natuurlijk, want de waardeloze verdediging heeft meer schuld aan het hoge aantal tegendoelpunten dan onze keeper.
De keepers in dat rijtje zijn voor Eredivisie-begrippen niet middelmatig. Wel zou elke echt middelmatige keeper het zeker niet slechter hebben gedaan dan Isaksson.

Stevens zegt dat Cassio klaar is voor een club van buiten de top 5. Nou, dan moet hij ook beter zijn dan Isaksson. Opstellen dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')