Hoe dat mogelijk is? MVV verdedigersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:29 schreef GustavFTW het volgende:
er wordt eens een vrije trap EN een corner gescoord, hoe is het mogelijk..
En Boffin ook, zeer slecht...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoe dat mogelijk is? MVV verdedigers
Hadden de keepers dan wat te doen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:02 schreef Rucebo het volgende:
PSV veel te sterk voor MVV, maar dat zegt niet zo veel. Vond Cassio wel een prima indruk maken, Roorda na rust niet. Koef speelde erg slordig en Nijland bakt er zelfs in oefenwedstrijden niet veel van...
en dat is dan één van de mensen die warme PSVsfeer moet uitstralenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stevens kwam in het sportjournaal nog steeds over als een man waar constant 220 volt op staat en elk moment aangezet kan worden.
Wat een stress straalt die man uit.
Stress? Dat is gewoon incompetentie en onvaardig. Kan niet met mensen omgaan, kan geen persconferentie geven, kan geen leiding geven zonder autoritaire houding, heeft geen communicatieve vaardigheden, valt zijn ploeg altijd af!, voetbalstrategie als en laffe haas, en zo kan ik nog wel de hele dag doorgaan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stevens kwam in het sportjournaal nog steeds over als een man waar constant 220 volt op staat en elk moment aangezet kan worden.
Wat een stress straalt die man uit.
Dat lukt sowieso niet met Reker als ADquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat is dan één van de mensen die warme PSVsfeer moet uitstralen
grauwquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef rubbereend het volgende:
Hoezo, bij deze man voel je toch de warmte
[ afbeelding ]
"Eenheid.......... verdomme........."
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef rubbereend het volgende:
Hoezo, bij deze man voel je toch de warmte
[ afbeelding ]
"Eenheid.......... verdomme........."
Beelden psv.tvquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef GustavFTW het volgende:
Dit is denk ik het item van studio sport, voor degene die het gemist hebben?
http://player.nos.nl/inde(...)5162/category/sport/
Niet alle goals. Leeg stadion trouwens. Gratis voetbal kijken, ik wist de tijden alleen niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Beelden psv.tv
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6347
Ja midden op de dag..logisch dat niet veel mensen dan tijd hebben. Vooral ook natuurlijk omdat het pas net bekend is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Niet alle goals. Leeg stadion trouwens. Gratis voetbal kijken, ik wist de tijden alleen niet.
het ergste is dat hij na het kampioenschap er stond alsof hij het allemaal gedaan had, zeker met de huldiging in het stadionquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, dat hij er niet uitziet kan hij ook weinig aan doenEerlijk gezegd maak ik me ook echt geen zorgen over hoe Stevens op TV overkomt, als het slecht gaat bij een club zullen er maar weinig mensen vrolijk, warm en vol zelfvertrouwen overkomen. Koeman was wat dat betreft veel erger, die kwam toen we nog bovenaan stonden maar onze voorsprong snel slonk (we hadden nog 5 punten geloof ik) al over alsof het kampioenschap al verloren was. Nou had hij daar in feite gelijk in natuurlijk en hebben we gewoon gezwijnd.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |